ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زبون دراز 5

این مینو علاوه بر آن که جذاب تر و خوشگل تر هم بود حشری تر هم بود و باید خوب از عهده اش بر میومدم تا نمک گیرش کنم و اونم توی بیمارستان هوامو داشته باشه . شاید یه علت حشری تر بودنش این بوده که تو این چند سالی کسی اونو نگاییده .ا گه این طوره پس چطور این قدر راحت خودشو در اختیار من گذاشته . حتما خواهره از من تعریف کرده . پس این خواهره چطور تواین چند سالی نتونسته بود کسی رو واسش ردیف کنه .؟/؟حتما تا حالا یه کوس خلی مثل من به تورش نخورده بود .آ خه کی میومد اون مادر فولاد زره رو بکنه . فقط کونشو می خواستم . به قسمت کوس خلی ام که می رسیدم سوالاتم از خودم تموم می شد .ول می کردم .-حواست کجاست امید جان . نمیای بریم رو تخت ؟/؟یا همین جا راحت تری . نگاهی به هال انداخته دیدم بیشترش سرامیکه و یه قسمتش قالیه که پوستو می سوزونه . هیکل ناز و پنجاه شصت کیلویی اشو رو دستام قرار داده بردمش روی تخت . آخر الزمون مثل این که به الان میگن . قبلا بعضی از جنده های شهر نو یه حجب و حیایی داشتن . الان ادمای متشخص جامعه راحت میان کوس و کون خودشونو میذارن حراج . البته واسه ما و من که بد نشده . ولی خب نصیب همه که نمیشه . زرنگی یعنی همون کوس خلی میخواد که من دارم و یه خورده خوش تیپی و گاهی هم پر رویی . منم مث آدمایی که میخوان برن حموم جلدی خودمو لخت کردم و رفتم بپرم رو دکتر مینو و اونو لختش کنم دیدم که کوس خلی و بچه بازیش گل کرده . منو با اون کیر کلفت دیده بود فکر می کرد دل و دماغ این موش و گربه بازیها رو دارم فوری از تخت پرید پایین و گفت اگه می تونی منو بگیر . عین پلنگ می دوید خدایا زده به سرش . سر پیری هوس چه چیزایی که نکرده بود . حالا باید مثل بازی کبدی که هندیها تو آسیا و شایدم تو دنیا اولند اونو محاصره اش می کردم و می گرفتمش . مگه دم به تله می داد .؟/؟خیال کردی ؟/؟اگه تونستی منو بگیر . من که حوصله ام سر اومده بود کیرمم نزدیک بود بخوابه گفتم خانوم دکتر مینو خانوم الان بیمارستان منتظرتونن چند تا جراحی دارین . جون چند تا بیمار تو دستای شماست .-اشکالی نداره یه خورده دیر تر . هیشکدومشون سزارینی نیستند که خطرناک باشه ... بابا جون ای ول این دیگه کیه روی هر چی کوس خلو سفید کرده ودستشونو از پشت بسته . فکر کنم شوهرشم از دست این کاراش گذاشته رفته امریکا . چند ساله کوس ندادی حالا که کیر دیدی چرا این قدر لفتش میدی . دلم یه ذره شده می خوام ببینم کارم چیه منم کسی شدم واسه خودم . همه میگن آقا مجتبی با نام مستعار امید شده کارمند بیمارستان . واییییییی چه کیفی داره . ولی اون لباس سبزایی که تو قسمت اتاق عمل می پوشن چقدر مسخره هست . انگاری تو تن آدم داره آواز میخونه .-ببین امید جون تو هم اگه ورزش کنی مثل من سر حال میشی یکی از دفعات که رفت از دستم در ره و ته یه قالیچه کوچیک کنار هال ایستاده بود منم مثل فیلمای پلیسی سر قالیچه رو کشیدم هر چند نیفتاد ولی سرعتش کم شد و افتادم روش . بالاخره گرفتمش . دیگه نمی تونست از دستم در ره . افتادم به جونش . دیگه گوش نمی دادم چی میگه . می خواستم یه دست وحشیانه بکنمش . واگه هم عصبانی شد و بهم کار نداد به درک به شخصیت من بر خورده بود . بلوزشو با فشار کشیدم و با آخرین زور دو تا دستم جرش دادم می خواست در ره نمی تونست . کونش ماشاءالله از بس گنده بود هر چی پامو می ذاشتم روش تا دمرو پرس شه دوباره عین باد کنک بالا میومد . سوتینشو در آوردم و نیمتنه اش لخت شد . دامنش تن کونش چسبیده بود . زیپ دار هم بود . نه می شد زیپشو باز کرد نه از کونش کشید پایین . همون اولش به مانع می خورد . اگه یه قیچی داشتم می شد کاریش کرد . خیلی عصبانی شده بودم . به ویژه وقتی که جنده خانوم خصوصی می فرمود چه حالی میده وقتی که می بینم نمی تونی هیچ کاری بکنی -چه جوری این دامنو پات کردی ؟/؟.درسته الان اینجا نمی تونم کاری بکنم ولی میدونم چیکار کنم . اونو روی زمین می کشیدم و این طرف و اون طرفش می کردم . تنش درد گرفته بود . جوووووون روی میز توالت یه قیچی کوچیک پیدا کردم . دامنشو با اون  قیچی چاک دادم .  تنش درد گرفته می سوخت ازبس رو زمین کشیده بودمش . وقتی که دامنشو قیچی می زدم و کون نازش از اون زیر ذره ذره نمایون می شد تازه متوجه می شدم که چه تیکه ای گیرم افتاده . جااااااان نظیر این کونو تو سایت کون گنده ها هم ندیده بودم . یه شورت صورتی هم اون زیر داشت که نمی ذاشت درش بیارم ولی از بس کونشو زدم که سست و بیحال شد و تسلیم . من تازه گرم افتاده بودم . دستمو با فشار و خشونت گذاشتم لای کوسش . کیرمو به طرف سوراخ کونش نشونه گرفتم خط وسط کونشو با دو تا دستم باز ترش کرده کیر کلفتمو به سوراخ خشک کونش فشار دادم . مینو جیغ شدیدی کشید . نهههههههه نههههههه مقعدم . کونم . جررررررمی خورم . من باید برم بیمارستان -جررررررررت میدم . بذار چاک بخوره چه حالی می داد ولی خشک بود به گریه افتاده بود ولی مروت سرم نمی شد . با همون کون خشکش این قدر بازی می کردم تا یه خورده رفت و با همون یه خورده هم قانع بودم . دیگه با این شرایط سخت نمی تونستم پیشروی کنم دلم واسه کونش نسوخت واسه کیرم سوخت که کله اسش درد گرفته بود و نمی تونست پیشروی کنه . توهمین چهار پنج سانت محدوده ای که کیرمو گذاشته بودم تو کونش مانور می دادم -مینو جوووون من جووووون میدم واسه همچین کون گنده هایی . ببینم همش مال خودته ؟/؟-آره بود ولی فکر کنم یکی باید بیاد مقعدمو جراحی کنه -حقته بالاخره خیاط تو کوزه افتاد . داشتم حال می کردم رو کونش سوار بودم و کیرمو تو همون مقدار جا عقب جلوش می کردم .  این تازه شروع سخت سکس من بود . هنوز واسه بقیه اندامش نقشه داشتم . یه جوری باید می گاییدمش که باید می گفت بابا منو ول کن تو که منو گاییدی .. ادامه دارد .. نویسنده ..ا یرانی  
 

ابزار وبمستر