ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بکش بیرون 2

پروانه با دستمال خودشو پاک کرد -چیکار کردی داداش چقدر زود !عیبی نداره تازه نفس و پر هوسی یه دستمو گرفت و کفشو مالید رو سینه هاش . با سینه هام بازی کن . هوسمو تو همه جای تنم تقسیم کن .-پروانه جون پس بکش بیرون چیه ؟/؟-یواش یواش به اونجاشم می رسیم . حالا بازم بخور سینه هامو با یه دست بخور با یه دست بوسش بده . جووووون چه حالی میدی . با دستش جلو دهنشو داشت .  خیلی هوسی شده بود . کیرم محکم به روی کوس ورم کرده اش فشار می آورد دوست نداشتم خواهرم به من بگه دست و پا چلفتی و ناشی . اونو غرق بوسه اش کردم . لبشو که دیگه نمی تونستم ببوسم . دستشو از رو دهنش برداشت و گفت حالا بیا لباموببوس آه آه آه من دیگه تموم کردم دارم پس میفتم پیام نجاتم بده پیام من !پیام کیرتو به من برسون . نه نه اول باید کوسسسسمو بخوری . منو باید راضیم کنی . خودت آب کیرتو ریختی خاطرت جمع شد ؟/؟کیرمو که خیلی تیز شده بود و کلفتیش هم متوسط بود گرفت تو دستش و گذاشت تو دهنش .-آهههههههه پروانه جون مور مورم میشه -از اون مورمورایی که خوش به حالت میشه یا بد به حال ؟/؟-از اون خوباش . از اون خوشمزه هاش . یه خورده دیگه هم ادامه داد. و فکر کنم اگه چند ثانیه دیگه کیرمو تودهنش نگه می داشت دوباره آب روونش حرکت می کرد .-خیلی خوشت میاد پیام ؟/؟سرمو تکون دادم . دوست داری بازم برات بخورم ؟/؟حتی بر زبون آوردن این جمله یه آشوبی تو دلم به پا کرد .-پس اول بیا کوسسسسسمو بخور . سر حالم بیار که من بتونم حسابی به داداش کوچولوی گلم برسم . با انگشتاش به دور کوسش که مو داشت اشاره کرد .به  یکی دو تا گوشت صورتی رنگی رو که توی حاشیه کوسش بود و موهای زیادی هم دو رو برش و گرفته بود اشاره کرد و گفت اینارو بذار تو دهنت با زبون و جفت لبات بچش و میکش بزن . همون لذتی که از میک زدن و ساک زدن کیرت می بری منم از این طریق می برم . بیا جلو عادت می کنی . فکر این که پروانه از همون طرف می شاشه منو یه جوری کرده بود . پس این کی می خواست واسم از بکش بیرون بگه ؟/؟-خوشت نمیاد ؟/؟اولش این طوریه یه خورده بخوری عادت می کنی . دوست نداری خواهرت لذت ببره ؟/؟دیدی که من واست هر کاری می کنم .اینو که گفت به رگ غیرتم بر خورد . و مثل یک کوس خور حرفه ای چند ساله افتادم به جون کوسش .-آههههههه پیام پیام خیلی عالیه خیلی بهتر از اون چه که من فکرشو می کردم وانتظارشو داشتم داری کارتو انجام میدی . نه نه .. واییییی نازم کن فشارم بگیر منو ببوس بیکار نشین . می خواستم بگم که من لبو دهنم همینجا رو کوسسسسسسته کجا رو ببوسم . با این حال دستمو به سینه هاش رسونده و مث یه اناری که می خوان آب لمبوش کنن باهاش ور می رفتم کیرم رو ملافه ای که رو زمین بود قرار داشت . داشت خوشم میومد از خوردن کوس پروانه . وقتی هم می دیدم داره حال می کنه بیشتر خوشحال می شدم . خیلی هم خودشو کنترل می کرد که سر و صدا نکنه . تیک عصبی گرفته بود و پاهاشو با لرزش به زمین می زد منم کیف می کردم -پیام پیام جان . شمع داغ و روشن من . پروانه دورت بگرده و پر پر شه منو راضیم کن و بکش . جونمو بگیر و آبمو بیار . منم دیدم که داره اینجوری میگه احساساتی شده و طبع ادبیم گل کرد وگفتم داش پیام فدای یه دونه آبجیش بشه من بمیرم و پر پر شدن پروانه رو نبینم . ببین پروانه خوش پر و بال من . ببین پیام داداش چطور مث یه شمع داره واست آب میشه و میسوزه -قربون لبت داداش از حرفات خوشم میاد هوسم زیاد میشه ولی بخورررررررکوسسسسسمم بخور انگشتتو فقط یه بندشو بکن توش . بیشتر نفرستی ها که دود مانمو به باد میدی . باهام ور برو راضیم کن دیگه چیزی نگو فقط کوس بخور . هر چی آبجی گفت همونو کردم . انگشتمو یه خورده کردم تو کوسش . بیرون که کشیدم کلی خیس بود . دیگه این قدر حالی به حالی شده بودم که انگشت خیس شده از کوس پروانه رو گذاشتم تو دهنم و میکش زدم -داداش چه بامزه و با هوس می خوری . یکی به منم بده . دوباره انگشتمو کردم تو کوسش و همون انگشت خیسو گذاشتم تو دهنش . تری کوسشو از رو انگشتم که خورد هیچ با حرص و هوس انگشتمو می مکید طوری که هیجان کیر من از پایین زیاد تر می شد . و کوس لیسی منم تند تر . یه انگشتم که تو دهنش بود یه بند یه انگشت دست دیگه امو فرو کردم تو کوسش و کنار لب و دهنم کوسشو پرس کردم . بازم لرزش پاهاش زیاد شده بود انگشتمو که تو دهنش بود ول کرد و من کف اون دستمو گذاشتم رو کوسش و مث یه خمیری که میخوان گردش کنن روی کوسشو دست می کشیدم .-واااااای پیام جاااااان تو دیگه آخرشی . دو دستی جلو دهنشو داشت که جیغ نکشه . وای وای تموم شدم . تموم شد . کوسسسسسسم کوسسسسسسم دیگه خالی شد . خالی کرد . وایییییی من دیگه مردم . آخ چه کیفی داشت !ارضا شدم . کوسسسسسسم خیلی هوس کیییییییییرررررررررتو داره . نمیشه هر چی فکر می کنم می بینم نمیشه و مصلحت نیست حالا عزیزم به اندازه همون یه بند انگشت یه نموره هم بیشتر شد اشکال نداره . کیرتو بفرست توی کوسسسسم . مات و مبهوت نگاش می کردم دو سه تا سوراخ می دیدم . کون و کوس و بالای باسن که اون یه حفره بود یه سوراخ ریز دیگه رو هم دیده بودم که فکر کنم محل خروج شاش پروانه بود . کیرمو گرفت تو دستش و گفت من اگه همرات نباشم معلوم نیست می خوای چیکارم کنی .-حالا چرا این قدر سرکوفتم می زنی و خیطم می کنی .؟/؟مگه من مادرزادی کوس کن بودم ؟/؟که راه سوراخو بدونم . سر کیرمو به روی سوراخ کوسش مالید و گفت خب نگاه کن کله که رفت توی کوسم یه سانت دیگه هم برو جلوتر . همین مقدارو بکش بیرون بذار تو بکش بیرون بذار تو .-جاااااااااان پروانه جون چه حالی میده . تو هم خوشت میاد -آره ولی دوست داشتم کیرت تا ته می رفت تو کوسم می دونم اگه تو هم تا ته بذاری یه احساسی بهت دست میده که همیشه دوست داری این جوری باهام سکس داشته باشی وای پیام تا همین جاش دارم می سوزم اگه تا ته می فرستادی بره چه حالی می شدم !بکش بیرون می ترسم .بکش بیرون سوختم .... اووووووووخ جوووووووون بالاخره معمای بکش بیرونو فهمیدم . پیام حالا متوجه شدی که بکش بیرون به چی میگن ؟/؟تازه یه بکش بیرون تکمیلی هست که نمیشه اجراش کرد اون یه کوس اپن می خواد -اپن دیگه چیه ؟/؟..همون باز انگلیسیه . باشه بعدا برات تو ضیح میدم . فقط تو الان بکش بیرون .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر