ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زبون دراز 6

وای عجب هیجانی داره . هیجان با درد خیلی حال می کنم . کیرمو بیشتر تو کونش فشار دادم . -خانوم دکتر ببینم هنوزم حال می کنی ؟/؟-آررررررررره عزیزززززززم . دردش هم شیرینه هم وحشتناک . امکان نداره تو رو از دست بدم . هم داشتم با کونش حال می کردم هم لجمو در آورده بود . دو تا کف دستمو گذاشتم دو طرف کونش . مثل چنگک کونشو کشیدم بالا . با حالتی که کیرم از داخلش در نیاد به جای این که بگه دردم اومده گفت مواظب باش که کونم خط نیفته . با خودم گفتم که حالا این طرفو حال کنم باشه به کوسش که رسیدم اونجا هم یه تنبیه دیگه واسش در نظر می گیرم -جااااااااان مینو جون بیست بیستی ولی من حالتو می گیرم -هیچ کاری نمی تونی بکنی -بهت نشون میدم حرصمو در نیار . کیرمو با غیظ از کونش کشیدم بیرون . اونو به طرف خودم بر گردوندم . تمام زور و هیکل خودمو انداختم روش . پاهاشو به دو طرف طوری باز کردم که ترسیدم نکنه جر خورده باشه . دو تا انگشت شستمو گذاشتم دو طرف کوسش و اونو کشیدم -اویییییی چیکار می کنی ؟/؟داری بچه فارغ می کنی ؟/؟-کوسسسسسسست تنگه میدونم چه جوری گشادش کنم . حالتو می گیرم . دستشو یواش یواش فرو کردم تو کوس مینو به زور می رفت داخل . دندوناشو به هم می فشرد . اشک درد توی چشاش جمع شده بود .فقط همینو تونست بگه که ببینم دستات تمیزه ؟/؟-آره صبح قبل از این که صبحانه بخورم صابونش زدم . حالا چه اشکالی داره یه دفعه هم ما بشیم دکتر زنان !دکتر جون . معلوم نیست من دستمو گذاشتم توی کوست یا تو یه کاسه آب . مگه لوله های داخل شکمت نشتی داره ؟/؟-چی داری میگی بدجنس . منو تو هوس غرق کردی . داری منو می کشی . پس کی می خوای با کیرت هم یه آزمایشی ازش بگیری ؟/؟-زوده هنوز . دستمو تا مچ کرده بودمش تو کوس مینو و حرکتای رفت و بر گشتی رو به سرعت انجام می دادم .-امید جون می دونم اذیت شدی . منو ببخش من کیرررررررمی خوام . زودتر من کیییییییررررررتو رو می خوام دارم آتیش می گیرم . غلط کردم معذرت می خوام اگه دوست داری با کیرت پارم کن . جررررررم بده . فقط فرو کنش تو کوسسسسسسم . بیشتر از این آتیشم نزن . من نمی تونم برم سر کار اگه تو منو نسازی -کیر می خوای ؟/؟-آره آره امید جون . می خوام . زودتر بده .  غصه حقوقتو نخور . دوبرابر یه کارمند بهت حقوق میدم . اصلا خودم تا مینت می کنم .-خودت گفتی ها می تونم با کیرت جرررررررت بدم .-آره بده . هر کاری دوست داری باهام بکن . این اژدها رو بفرست تو کوسسسسسم . حتی دیدنش هم هوسمو چند برابر می کنه . یه خورده دلم واسش سوخت و از حس انتقامجویی من کم شد بیچاره خیلی سختی کشیده سالهای زیادی بود که از نعمت کیر بی بهره بود . دستمو از کوسش در آوردم باید سیاستمو حفظ می کردم تا جا پامو توی بیمارستان محکم کنم و خودم و حرفم هردو سوارش باشیم . کیر آماده به خدمتو گذاشتم رو دهنش .-بده بخورمش جااااااان براش می میرم . جونمو بگیر . کونمو بگیر .  کو سسسسسمم بگیر . با لحنی خشن بهش گفتم فعلا تو کیرمو بگیر تو دهنت .با فشار و بیرحمی کیرمو فرو کردم تو دهنش. با اینکه دندوناش یه خورده داشت اذیتم می کرد ولی من همین جور کیرمو به طرف حلقش فشار می دادم . نفسش بند اومده بود . صورتش کبود شده و حالش داشت بهم می خورد -از دست من در میری ؟/؟حس کردم واسه گلو و حلقش تا همین جا بسه .کیرمو از دهنش کشیدم بیرون و این دفعه دیگه کوسشو هدف گرفتم .هنوز سرفه هاش قطع نشده بود که کیرمو با یه شلیک موشکی فرستادم تا ته کوسش -آیییییی آیییییییی آیییییی پدرم در اومد . خواهش می کنم حال میدی ولی خیلی درد داره . منو ببخش مزه میده دردش هم زیاده . خواهش می کنم ضربه کیرتو از پایین به بالا بزن از بالا به پایین که می کنی انگاری همه تنمو می خوای جر بدی . کوس خیلی با حالی داشت بیشتر از این نباید اسراف می کردم خودم خیلی حشری شده بودم باید کاری می کردم که اونم به آخرین حد هوسش برسه و دیگه نتونه ازم دل بکنه سکسو به وضعیت عادی رسوندم تا خودمم به اوج لذت برسم . کیر من تو کوس خیسش داشت شنا می کرد مینو به خودش می پیچید آخخخخخخخ بیا نزدیک تر خودتو بنداز رو من . مردم دیوونه شدم از هوس . سینه و شکممو باهاش مماس کردم . بوسه لب به لبو شروع کرده و سینه هاشم در حالی که به سینه هام چسبونده بود می غلتوندم .-کوسسسسمو بکن بکن ریلکسم کن . جووووون امید تو هم کیف می کنی ؟/؟-آره مینو خوشگله من . چرا کیف نکنم .کوس رئیسو دارم می کنم و میدونم رئیسم هوای منو داره -من کنیزتم . خدمتکارتم . تو اقای منی رئیس منی . اصلا می خوای نیا سر کار من خودم بهت حقوق میدم .-نه مینو جون سر کار رفتن خودش یه کلاس دیگه داره -اصلا تو خودت می خوای روزی چند ساعت  بیا همین جا کارت این باشه که منو بکنی منم پول خوبی بهت میدم . پیشنهاد بدی نبود . شاید هر کس دیگه ای جای من بود راحت قبول می کرد . کوس مفتو هم می کرد . پول مفتو هم می گرفت . ولی اومدیم و فردا می خواستیم با یه دختر جوون ازدواج کنیم . بر فرض هم اگه نمی فهمید شغلم چیه بعد از عروسی چه طور می تونستم برم سر کار . هیچی باید از کار بیکار می شدم یا اگه این خانم دکتر وجودمو تحمل می کرد من چه طوری می تونستم از پس دو نفریشون بر بیام . این مینو حشری که من دیده بودم کار چهار تا زنو می کرد . واسه این که تو ذوقش نزنم گفتم مینو جان این تن و بدن هوس انگیزی که داری فوق العاده برام ارزش منده . لطیف تر از اندام دختر بچه هاست . هیچوقت نمی خوام ارزش این کوس و کونو پایین بیارم . هروقت بخوای با کمال میل و هوس کیرم در خدمتته ولی دوست دارم برم سرکار -هر طوری که تو بخوای عشق من .-حالا دوباره لباتو بچسبون به لبام . دوباره سینه هامو بغلتون . دست و پامو بپیچون . وایییییییی کییییییییرررررررت کوسسسسسمو سوزوند بززززززززن منو بکن -مینو دکتر من کوسسسسسست برام از هر دوا و شفایی بالاتره -خوشحالم اینو می شنوم . خوشحالم . خودشو گرد کرده بود . با دستاش بهم فشار می آورد . پاهاشو جمع کرد و تا اونجایی که می تونست دورکمرم حلقه زد .-آه آه آه امید عزیزم بگو بگو من برا کیرت بمیرم می میرم . بگو مینو واست بمیره می میره . من مریض توام زود باش بیمارتو شفا بده . اوخ جووووووون جووووووووون ادامش بده . قربون کیییییییییررررررررت برم من . حس جوونیها رو دارم . خیلی هم قویتر . یه حسی که چند سالیه نداشتم . حس می کنم داره آبم میاد . داره میاد جوووووووون اشتباه نمی کنم . همینه همینه بزززززن این کیر افسونگرتو همین طور فروش کن . باورم نمیشه . داره می ریزه همین جور همین جور . دیگه ساکت ساکت شده بود . حتی نمی تونست به آرومی هم حرف بزنه یه لبخندی گوشه لباش بود که نمی تونست محوشه کمرم سنگین شده آب کیرم جمع  شده بود چند تا ضربه محکم دیگه به کوسش زدم تو یکی از این ضربه ها که کیرمو تا ته کوسش فرو کرده بودم دیگه یه سیل عجیبی تو رودخونه اش راه انداختم که بستر خشکشو پر از آب کردم -جاااااااااان آخخخخخخخ خیلی حال کردم بهم مزه داد . خیلی بیشتر از خالی کردن تو کون دخترا حال داد .. آبمو ریختم تو کوس مینو تا اونو به اوج کامیابی برسونم . حالا دیگه یه جوری لبخند می زد که فکر کردم داره می خنده .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر