ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

تولدی دوباره 19

چنگیز من اهل تلافی مستقیم نیستم ولی خودم این کارو غیر مستقیم رو زن و مادرت پیاده می کنم و این شیفته جان هم رو شما کار می کنه .  وقتی شیفته  شلوارشو پایین کشید و خودشو لخت کرد کوکب دستشو به علامت تعجب گاز گرفت و گفت به حق چیز های ندیده . رفتم نزدیکش و گفتم کوکب جون از این چیزا تو دنیای خاکی ما زیاده . اگه بر نامه چنگیز نبود بهش می گفتم که یه سرویسی هم بهت بده -اوه هانی جون وقت وسیعه ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست . کوکب و مرسده رو یه گوشه ای کشیدم و گفتم بالاخره ما چیکار کنیم با فیلم اومدن شروع کنیم یا از همون اول بریم تو خط واقعیت . کوکب : تو ما رو تهدید کن بقیه کاریت نباشه . کاری می کنم که چنگیز چیزی نفهمه که ما همدست بودیم و از اول هم دیگه نازنمی کنیم . راحت حالمونو می کنیم و زیاد هم سر و صدا نکردیم نکردیم ولی این کارو هم نمی کنیم که با مقاومت های الکی وقت خودمونو تلف کنیم و از حال و هوای کیر بیاییم بیرون . طوری هم صحبت می کردیم که چنگیز نفهمه . تازه شیفته اونو پرس کرده بود و کله شو به یه طرف دیگه کشونده بود و نزدیک بود مث یه گنجشک اونو بپیچونه و سرشو بندازه یه گوشه ای . چنگیز قلدر مث یه موش شده بود . با صدای بلند طوری که چنگیز بشنوه گفتم کوس و کون هردوتاتونو میگام . اگه جیغ بکشین شیفته چنگیزو می کشه و منم ترتیب شما دونفرو می دم . تکون نمی خورین تا ما کارمونو بکنیم . البته اگه کیف کردین و به هیجان اومدین می تونین لرزشهای سکسی داشته باشین . خواهر و مادر چنگیز رو لخت کرد م و گفتم خانوما یه فیلم موبایلی هم از شما می گیرم و شیفته هم از چنگیز فیلم می گیره که اگه بعدا قصد شلوغ بازی در آوردن رو داشته باشین ما هم یه چیزی از شما داشته باشیم که ازتون امتیاز بگیریم و یا این که آبروتونو ببریم . شیفته شی میل هم به چنگیز گفت فکر فرار به سرت نزنه که اگه تکون مشکوک بخوری دو تا پاهامو می ذارم دور گرنت و با دو تا پیچش اونو می شکنم . شروع کرد به در آوردن لباسای چنگیز .. اوخ که از دیدن پشم و پیله و کون مو دار چنگیز خان پشمکیان حالم داشت بهم می خورد . بیچاره شیفته -شیفته جون شرمنده اتیم که باید این کون پلاسیده رو بکنی -اتفاقا بد کونی هم نیست . یه خورده غیر بهداشتیه ولی ظاهرا باید از اون کار درستهاش باشه . کیر شیفته دراز بود و یه خورده هم شل نشون می داد ولی همون کافی بود که بتونه تو سوراخ کون چنگیز جا باز کنه . اینو هم بگم که اول از همه دست و پای چنگیزو باز کرده بعد لختش کرده بود . شیفته خیلی مراقب بود که چنگیز به ناگهان بهش حمله نکنه . من مرسده و کوکب رو یه خورده بردم اون ور تر که با چنگیز فاصله داشته باشن . از این مرد کثیف خیلی بدم میومد و راستش تا حدودی هراس داشتم . به خاطر اخلاق فاسد و تجاوز گرانه ای که داشت . شیفته یه موز رو دورش روغن مالی کرد و آروم آروم فرستاد طرف و داخل سوراخ کون چنگیز . سر موزو که گذاشته بود توی سوراخ کون همون اول داد چنگیز رفت آسمون . -بگیر نامرد کثافت وقتی این بلا رو سر کون دختر بچه ای مث هدیه آوردی فکر این روزا رو نمی کردی ؟/؟ -غلط کردم . به گور پدرم خندیدم .. در اینجا کوکب جوش آورد و گفت پسره پررو خجالت بکش . تو از خودت مایه بذار. شیفته رحم نکرد و کاری کرد که این موز متوسط بیشترش بره توی کون  سردار مغول . -نهههههه نههههه ولم کن شیفته خانوم . اون مال قدیما بود . من دیگه از این کارا نمی کنم .. واییییی درد داره کونم جر خورد . پاره شدم . دیگه نمی تونم تو دستشویی بشینم . -ببینم اونایی که سرشون این بلا رو می آوردی می تونستن تو دستشویی بشینن  ؟/؟ نامرد پست فطرت . شیفته انگشت شست وسبابه دست راست خودشو روی حلقه کون چنگیز قرار داده اونا رو به دو طرف باز کرده بود موز رو آروم آروم از کون بیرون می کشید و کیر خودشو نزدیکش می ذاشت تا این که با مهارت کیرشو از اون طرف فرستاد توی کون چنگیز تا جا خوش کنه و حالشو ببره . بااین که از دیدن کون دادن یه مرد بدم میومد ولی از اونجایی که شیفته شی میل بود و چنگیز هم نامرد , از تماشای این صحنه لذت زیادی می بردم . -چنگیز خان کون توپی دارین . وقتی کیر شیفته رو می دیدم که صاحبش با چه هیجانی اونو به کون چنگیز می فرسته از هیجان یه جورایی می شدم . از این طرف منم همسر و مادرشو در اختیار داشتم . چنگیز زار زار به طرف ما نگاه می کرد . چون بر نامه رسمی نبود و در واقع نمایشی بود عروس و مادرشوهر ایثار گر شده و تعارف می کردند که اول نفر مقابلش بره زیر کیر من . در هر حا ل دو تایی رو,  رو به چشمون چنگیز و قمبل کرده و کونشونو در معرض دید اون نامرد قرار دادم تا در حال کون دادن خودش کون دادن همسر و مادرش رو هم ببینه . واسه این که بزرگی و کوچیکی رو به جا آورده باشم قصد داشتم که اول بکنم تو کوس ننه اش ولی ترجیح دادم حال چنگیزو بگیرم و یه سوالی هم ازش بکنم -داداش چنگیز تر جیح میدی اول ننه تو بگام یا زنتو ... ادامه دارد . . نویسنده .. ایرانی 

4 نظرات:

Ermiya گفت...

ایرانی جان اول داستان گفتی خوار مادرتو
اما اونا که زن و مادر چنگیز بودن:s

ایرانی گفت...

حق با توست ارمیای گلم . اگه این اینترنت کند شده اجازه بده تا چند دقیقه دیگه اصلاحش می کنم . ممنونم از دقتت . ازبس این فحش خوار مادر مد شده منم تو داستان یه اشتباهی کردم . هر چند این فحشهارو مطلقا در گفتگوی روز مره به کار نمی برم . موفق باشی ..ایرانی

دلفین گفت...

داداشی مرسی عالیه

ایرانی گفت...

ممنونم دلفین جان . خسته نباشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر