ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانم مهندس قسمت بیستم

کاوه و بهرام طوری با هم هماهنگی داشتند و کیرشونو فرو می کردند تو کون و کوسم که حس می کردم یک زمان دوتا چیز باحال میره تو سوراخام و با هم بیرون کشیده میشه و اون لحظه ای که میومد بیرون همش منتظر بودم که دوباره بره اون داخل . پلکامو رو هم گذاشته بودم و داشتم به این فکر می کردم که چقدر باحال می شد اگه زن هم می تونست مثل مرد دو تا همسر داشته باشه . این بهرام شیطون ول کنم نبود . -خانم مهندس بگو با کدوم کیر بیشتر حال می کنی -معلومه بهرام کیر من بیشتر بهش حال میده -بچه ها این قدر باهم نپیچین بذار حالمونو بکنیم من با هر دو تا کیر حال می کنم . اگه غیر این بود که نمیذاشتم  کیرتو نو بفرستین تو سوراخای داغم . کاوه خودشو تا گردنم خم کرده بود و از اونجایی که فهمیده بود خیلی دوست دارم که با سوراخ کونمم بازی کرده شه از بغل کیرش انگشتشو هم با سوراخم بازی می داد . بهرام که نمی تونست این صحنه رو ببینه چون زیر من قرار داشت ولی اونم یه انگشتشو از کنار کیرش فرستاده بود تو کوسم -وای بچه ها شما ها که منو کشتین فکر می کنم چهار تا کیر تو تنمه . کاوه : یه موقع هوس نکنی که دو تا مرد دیگه بیان و شریک ما شن -راست میگه روشنک جون -چیه حسودی می کنین ؟/؟ -میگن مردا رو به غیرت و زنا رو به حسادت . شما دو تا که خوب با هم کنار اومدین حتما با اون دو تای دیگه هم به خوبی کنارمیاین . می دونستن که دارم باهاشون شوخی می کنم . حالا کجا بود دو تا مرد دیگه بیاد سراغم . ولی راستش اگه میومد هم بد چیزی نبود .مگه چی می خواست ازم کم شه ؟/؟  من میخواستم یه دوساعتی حال کنم . عشق کنم . حالا تو این دو ساعت میخواست چهار تا کیر بره تو کوسم میخواست چهل تا بره . راستی راستی بد فکری هم نیست ها . خودمو بیشتر به سمت زمین خم کردم تا بهرام برای مکیدن سینه هام و بازی کردن با نوک تیزش مشکلی نداشته باشه -جوووووون گازش بگیر گازش بگیر بهرام بذار خوب حال کنم . کیرتو بزن به سقف کوسم و طوری هم می کوبید که چند بار نزدیک بود کیر کاوه از کونم بزنه بیرون . کاوه هم که دیده بود جریان به این صورته واسه این که از قافله عقب نمونه و به من حال بیشتری بده با دو تا انگشتاش لبه های حلقوی سوراخ کونمو گرفت و مثلا میخواست گشادترش کنه هرچند که از دستش درمی رفت ولی خیلی حال می داد .  داشتم می گفتم این لبه ها رو می گرفت و کیرشو  یه خط مستقیم تری می کوبید به ته کونم . وقتی این کارو نرم تر انجام می داد یه لذتی رو تو تمام بدنم ایجاد می کرد که لرزششو زیر کوس و داخل شکمم به خوبی حس می کردم . -بچه ها دوستتون دارم . خیلی باحالین . خیلی باصفایین -فدای مرامت خانوم مهندس -ناز نفست روشنک جون تو هم خیلی باحالی می دونی چطور سر حالم بیاری . دوست داشتم این سکس ما تا می تونه طول بکشه . این جوریم که ازم تعریف کرده بودن میخواستم بیشتر بهشون حال بدم . خودمو سر کیراشون می گردوندم . کونم درد می گرفت ولی کوسم بیشتر حال می کرد اون دونفر که بیحال شده بودند و منم مثل اونا یواش یواش حس کردم کونمم بیشتر جا باز کرده و این جوری حرکت کیر تو سوراخام خیلی بهم می چسبه . بهرام و کاوه جاشونو با هم عوض کردند و حالا کاوه افتاد به جون کوسم و بهرام با کونم حال می کرد . این بار لبای کاوه رولبای من قرار داشت و کیر اون توی کوسم بود و بهرام هم که می دونست چه جوری به کونم حال بده و باهاش حال کنه و کیر کلفت کاوه که تو کوسم بود طوری سر حالم آورد که من تا دقایقی نتونستم تکون بخورم . بهرام و کاوه که تشنه خالی کردن تو سوراخام بودند گازشونو زیاد کردند و منم نازمو .-نههههه بچه ها داره آبم میاد . وااااییییی کوسسم .. کونم . بهرام چه باحال باحال تر از اون دفعه .....-اوهوی روشنک تو که گفتی با بهرام سکس نداشتی -کاوه عزیزم بکن زودباش از سکس حالات لذت ببر فعلا که زیر کیر شما دوتام . دیگه ندونستم با چه حال و روزی منفجر شدم . پنجه هامو انداختم تو صورت کاوه چند بار با حرکت کون به طرف بالا و پایین می خواستم خودمو خلاص کنم که بهرام به کمرم فشار آورد و نذاشت که تکون بخورم . -بچه ها داره میاد داره می ریزه . با ناله ای که خودمم به زور صدامو می شنیدم می خواستم بگم بچه ها شما هم بریزن تو . خالی کنین که تشنه آب شمام که دیدم اونا خیلی با تجربه تر از این حرفان که منتظر دستورم باشن کاوه بالای کمرمو داشت و بهرام هم پایین کمرو و پس از چند ضربه آبشونو تو کوس و کونم خالی کردند . جااااااان چه صفایی . درجا خودمو از اونا جدا کرده  رفتم کنج حموم پاهامو به طرف هوا و به دیواره تکیه دادم که آب کیر این دونفر نریزه پایین و حروم نشه -زودباشین بیایین با هم کیرتونو فرو کنین تو دهنم زود زود .. دوتایی شون گوش به فرمان من این کارو انجام دادن . دوست داشتم ته مونده آبشونو میک بزنم . دیدم دوتایی ممکنه کیفیت کار خوب در نیاد یکی یکی ولی با عجله این کارو انجام دادم . وای که چقدر پس از یک ارگاسم باحال این حرکت می چسبید . بعد کمرمو طوری صاف کردم که سوراخ کونم پایین تر قرار بگیره ولی کوسم همچنان رو به هوا باشه دستمو گذاشتم جلوسوراخ کون هرچی آب برگشت کرد ریخت تو دستم و من انگشتامو یکی یکی می لیسیدم . همین کارو هم با کوسم انجام دادم و این جوری آب کیر کاو رو هم خوردم . به این هم راضی نبودم و دوباره انگشتامو کردم تو کوس و کونم و یه لایروبی و پاکسازی دیگه انجام دادم تا عطش خودمو بیشتر فروبنشونم  .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

اینم که عالی داره پیش میره

ایرانی گفت...

تشکر دلفین جان ! به خاطر پیامهای محبت آمیزت ...ایرانی

 

ابزار وبمستر