ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرجایی 7


حالا دیگه ما سه تا لخت تو یه اتاق قرار داشتیم . خونه رویایی من خراب شده بود . تازه اون خونه رویایی رو هم تو خرابه ها ساخته بودم . آره خونه رویایی من از دواج با امیر بود وخرابه ها هم کابوس زندگی من  . زندگی تلخی همراه بافقر یتیمی . همراه باتنهایی . عشقبازی با امیرو تحمل کرده بودم حتی لذتشو برده بودم به این امید که یه هفته دیگه شوهرم میشه و خدا از گناهم می گذره .. اما بااین دونفر چیکار می کردم . از زندگی بدم اومده بود . از خودم متنفر بودم . حتی به من فرصت فکرکردن هم ندادند نفر اول که اسمش کریم بود وازصدا کردن هم متوجه اسمش شده بودم دوستشو صدازد و گفت جمال جون بفرما اگه دوست داری اول تو برو -نه چاکرتیم کریم خان . قربان مرامت . مانمک پرورده ایم -جمال جان این یه خورده ریزه میزه هست تا کیشمیش بشه خیلی کار می بره .. طفلکی گناه داره باید بهش رحم کرد . اون دنیا باید جواب پس بدیم .. من آب بندیش می کنم و یه سرویس میرم بعد من می تونی هرکاری دوست داری باهاش بکنی . اصلا شاید هوسش آوردیم خواست دونفری بیفتیم سرش جووووووون چه حالی میده . خودشو انداخته بود رومن . داشتم خفه می شدم . آدمایی بودن که رحم و مروت سرشون نمی شد . با اون لبای چندش آورش شروع کرد به بوسیدنم . ای کاش تنش بوی عرق می داد . از اون عطرای تند سردر د آور قبل از میلاد به خودش زده بود که حالمو داشت بهم می زد واگه زنشم جای من بود از این سکس لذت نمی برد . رومن سوار شده بود . کیرشو به دهن بسته ام می مالید و به زور می خواست بازش کنه و کیره روفروکنه تو دهنم تا واسش ساک بزنم اما من دوتا لبمو محکم به هم قفل کرده دندونامو به هم فشار می دادم .. با انگشتاش دوطرف دهنمو گرفت و به پهلوفشار داد وکشید طوری که نزدیک بود دهنم جر بخوره  .دهنمو باز کردم . حالا دندونامو به هم فشار می دادم ولی اون بازم مقاومت منو در هم شکست -ازتو سرسخت ترشم گاییدیم . کلی پول بالات دادیم . تا حال نکردیم و لول نشدیم ولت نمی کنیم . هرچی با ماراه بیای به نفعته زودتر دست از سرت ور می داریم .. داشت عقم می گرفت . بالاخره کیره روفروکرد تودهنم -زودباش ساک بزن . زودباش . اصلا به حرفش اعتنایی نمی کردم . همون که کیرشو تو دهنم تحمل می کردم واسم بزرگترین شکنجه بود -عیبی نداره دهنتو میگام . بادستای پهن وکلفتش دوطرف لپامو محکم داشت تا کیرشو تو دهن من خوب کیپ کنه منم نتونم درش بیارم .عین یه کوس دهنمو می گایید -ولم کن آقا کریم -تازه بهت چسبیدم هنوز استارت نزدم . جمال به این نو جنده بگو که به من چی میگن -میگن کریم زالو -خب یه لقب دیگه ام چیه همون که با اسمم جوردر میاد -آها کریم کنه رو میگی ؟/؟-آفرین جمال جون یادم باشه پنج دقیقه زودتر تحویلت بدم اینم از جایزه خوش جوابیت .. کیرشوتودهنم حرکت می داد و منم هرچقدر سعی می کردم با دندونام روکیرش گارد بگیرم انگاری کیرش از آهن ساخته شده بود . ایییییییی ماده چسبنده و لزج منی وارد دهنم شد . بابیرحمی هر چه تمامتر کیرشو زد به داخل دهنم تا تونست خیس کنه . خیلی هم اون داخلو پرکرد . هر کاری کردم نتونستم آبو از دهنم بریزم بدون این که بخوام همه روخوردم . اگه مقاومت می کردم می رفت سر نای من و با سرفه شدیدی روبرومی شدم .. لباشوگذاشت روسینه ام . با این که توفکر سکس نبودم ولی نوک سینه ام سیخ شده بود .. بیشتر سینه ام شده بود یه لقمه دهنش . -جمال سینه هارو داری ؟/؟ حیف که تا یه ماه دیگه این جوری نیست .. واقعا باید دور من و تو روطلا گرفت . من میگم آدم کوس نباس بکنه اگه می کنه باید یه چیز درست و حسابی بکنه که جوونش کنه سر حالش بیاره بیشتر از یه لول تریاک بهش حال بده .. با این که دستام آزاد بود یا آزاد شده بود دیگه حرکتی نمی کردم . یه خورده هم می ترسیدم . نکنه شهوت جلو چشاشونو گرفته باشه اگه یه موقعی بامقاومت من روبرو شدن بزنن منو بکشن . کیرکریم خیلی کلفت بود ولی دراز نبود . همونو خواست فروکنه تو کوسم . کوسم خشک بود .. بافشار می خواست بفرسته داخل -دردم گرفته . آخخخخخخخ خشکه من هوس ندارم ولم کنین کثافتا .. کریم دستشوتف مالی کرد و کشید سر کوس و اوایل قسمتهای درونیش . کیرش  این بار راحت تر عمل کرد ورفت توی کوسم . -دست از سرم وردارین . نه نه شما مگه خودتون بچه ندارین . دختر ندارین . من جای دختر شمام . خواهش می کنم ولم کنین . می خواستم حواسمو پرت کنم تا یه وقتی گاییده شدن به من مزه نده . اونا در واقع داشتن بهم تجاوز می کردن . وقتی لبای گندیده اش رولبای من قرار گرفت دیگه خودش کافی بود که گاییده شدن بهم مزه نده . سرعت گاییدنشو زیاد کرد -مثل اینکه تو اصلا حال نمی کنی . این کیر منه که داره کوسسسسستو میگاد پس باید بهش حال بدی .. هیجانیش کنی . ما یه امشبو می خواهیم صفا کنیم . دختر تو چه طوری می خوای یه جنده موفق بشی . کار می بره زحمت داره . یه هفته باید زیر کیرم بخوابی تا یه اوسا جنده حسابی دربیای . این امیر زیادی دل رحمه .. زیر گلو زیر بغل سینه ها و سر و گردنم همه جارو غرق بوسه کرده بود . -عیبی نداره بی احساس من خودم حالمو می کنم . جمال یه کاندوم باز کن ببینم چند لحظه بعد سرکیرش کاندوم کشید و دوباره گذاشت توکوسم . -دیدی جنده خانوم ما فکر شکمت هم هستیم . یه وقتی بالا بیاد و نفهمی که پدر بچه ات کیه . حالا توبیا واسه ماناز کن . با کیر کاندومی اش همین جور داشت منو می گایید .-آههههههههه کیییییییییییررررررررررم دیگه پاشید ول کرد آخ منو بگیر که اومدم . خودشو محکم به وسط بدنم می زد تا کیرش تا ته بره توکوسم .. زد و زد و زد . گایید وگایید وگاییید .. تا یه لحظه این مرتیکه نره خر کریمخان پست فطرت آب کیرشوریخت توکاندوم وخیال هردومونو راحت کرد.. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

 

ابزار وبمستر