ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 51

خیلی بهم بدهکاری . ببینم نکنه یادت رفته . ببین آریا  یادت رفته همین دیروز چه کار خطرناکی کردم و کلید خونه آرمیلا و در ورودی آپارتمانشو کش رفتم و سریع رفتم سر خیابون یکی از روش ساختم و دادم دستت ؟/؟ ببین واسه تو هر ریسکی رو انجام دادم و تو بازم هوامونداری . -ببینم چته آرین رفته تایلند بازم اونجات می خاره ؟/؟ -من که اونجام خیلی وقته می خاره و به دادش نمی رسی . -یادت رفته تو مجلس خونوادگی چند تا از این داروهای ضد خارش خوردی -ولی هیشکدومشون این داروی تو نمیشن -حتی مال داداش ؟/؟ -حتی مال اون که شوهرمه . -فقط شانس آوردی آریا که خونه خواهرت از اون کلیدای اختصاصی ضد سرقت نداره .. فقط حواست باشه . -ببینم پس با این حساب من دو سرویس بهت بدهکارم . -تو هریک از این کارامو میخوای با یه سکس فقط با یه سکس جواب بدی برادر شوهر عزیزم ؟/؟ نکنه دلتو زدم ؟/؟ -توکه می دونی من چقدر عاشقتم زن داداش . بریم مغازه . آرمیلا ظاهرا رفته تا دوساعت دیگه نمیاد . من و پریسا رفتیم مغازه . خیلی وقت بود که با هم سکس نداشتیم . -ببینم آریا این روزا که بهت بد نمی گذره . شنیدم و دیدم که خیلی رنگ و وارنگ از همه رنگو تور می کنی . حالا آقا واسه ما ممتحن هم شدن . کی میره این همه راه رو -چیه پریسا حسودیت میشه ؟/؟ توکه خودت تو محفل گل کاشتی و تو و آرمیلا کلی متلک بارونم کردین . -خب پیش اون گاهی مجبورم یه حرفایی بزنم .-اوخ نونو به نرخ روز خور -ببینم آریا پس تو الان اینارو به چه نرخی میخوای بخوری . حق دارم که بهت بگم کونو به نرخ روز خور . - زن داداش تو که می دونی خارج از این محفل خیانت محسوب میشه -یادت رفته که کی بود که موضوع مجلسو واست گفت ؟/؟  تو اگه این زن داداشتو نداشتی چیکار می کردی ؟/؟ رفتیم مغازه و قسمت بالکن اون . -پریسا -جوووون -چققدر ناز شدی -این ناز نیازه . حتما باید بهت بگم ؟/؟  یه زن وقتی نیاز داره دوست داره نازشو هم بکشن . معمولا یه غرور خاصی داره که اگه اون مردش دوست پسرش اونو حفظش کنه می تونه بهتر و بیشتر حال بده . -حالا میگی من غرورتو حفظ نکردم و تو خوب نمی تونی بهم حال بدی ؟/؟ -چرا عزیزم . عشق من . من همیشه واسه حال دادن به تو آماده ام . داشتم دق می کردم وقنی که تو اون مجلس می دیدم زنا چه جوری دارن از سر و کولت بالا میرن -خیلی خود خواهی پریسا . خودت هر کاری بکنی و اون وقت من نتونم ؟/؟ -تو داشتی لذت می بردی -خوبه حالا . انگار خانوم لذت نمی بردند -خب زودباش اگه میخوای کاری بکنی بکن تا آرمیلا سر نرسیده . حیف که نمی تونم خودمو واست لخت لخت کنم . می ترسم خواهرت سر برسه .. بوسیدمش و دستمو بردم داخل پیر هنش از همون طرف و از راه سوتینش به سینه هاش چنگ انداختم و واسه راحتی کار یه دامن کوتاه پاش کرده بود که دستمو گذاشتم لای شورتش و کف دستمو گذاشتم روی کوس خیسش و چهار انگشتی به جون کوسش افتادم و تند تند مثل یه کیر اونو می فرستادم تو کوسش و بیرون می کشیدم . انگشتام خیس شده بودند . یواش یواش داشتم به همون حالتی می رسیدم که از اولین سکس با پریسا درم ایجاد شده بود فکر منو خونده بود . -آریا راستشو بگو .. جوووووون من مث اون دفعه حال می کنی ؟/؟ -دستتو بذار رو کیرم ببین چی حس می کنی ؟/؟ یا دستاتو بذار رو صورتم توی تنم ببین واسه کیه که داغ کرده . برای توست عشق من . -تو منو دوست داری ؟/؟ -چه فایده تو که مال من نیستی . تازه وقتی می دیدمت که با چه عشق و حالی پی مردا بودی فهمیدم که ... -که چی که همه عشق ورزیها و دوستت دارم گفتن ها کلکه ؟/؟ .. کوس شر گویی من گل کرده بود من و پریسا عاشق سکس هم بودیم و من داشتم قصه لیلی و مجنون تعریف می کردم . این آرمیلا واسه ما حواس نذاشته بود . سریع کوس پریسا جونو میک زده و کیرمو فرو کردم تو کوسش . زیادنمی تونستیم مانور بدیم نه فرصتشو داشتیم و نه جایی درست و حسابی . -پریسا کوست همون کوسه . باحال . زیاد گشاد نشده -ولی حس می کنم کیر تو کلفت تر شده از بس که از این بیچاره کار می کشی . با یه دست حلقه زده دور کمر پریسا و یه دست رو کونش و بازی با سوراخ کونش و با کیری که توی کوس مرتب می رفت و بر می گشت و با بوسه ای که عطش دو تا هوسباز داغ و آتشین را تا حدودی تسکین می داد رفتیم به استقبال ار گاسم -آریااااااا وای کوسسسسسم . بد جنس از بس دیر میای سراغم این جوری میشم حالا زود باش که داره میاد . واییی آریا . به ته کوسم که می زنی ادامه بده . خواهش می کنم . زود ولم نکن .. این پریسا انگار یه حال و هوایی دیگه داشت . سرشو از بس این طرف و اون طرف می کرد و با این موهای افشونش دل منو می برد که بالاخره ترمز زد . -دستاشو این بار اون دور کمرم حلقه زد و من و لبامو طرف خودش کشوند و با یه لب به لب  کیرمو که از کوس و تن به ار گاسم رسیده اش بیرون کشیده شده بود دوباره فرستادم اون داخل . با تمام وجودم بهش چسبیدم و تمام فضا ها رو پرکرده و با چند تا حرکت آبمو خالی کردم تو کوس پریسا . وقتی که پریسا بعد از بیرون کشیدن کیر من از کوس پاهاشو به دو طرف باز ترش کرد وچاک کوسشو باز تر کرد اون لحظه ای که آب کیر من در حال بر گشت از کوس و ریخته شدن به کناره  های پاش بود یه حالی بهم داد که دوست داشتم کیرمو دوباره فروکنم تو یکی از سوراخای بدنش . دهنشو باز کرد و گفت بیارش .. بازم یه صدایی اومد . انگار یکی افتاده بود زمین -پریسا نگاه کن آرمیلاست . یه موبایل دستشه . نباید بذارم اونو با خودش ببره . لعنتی کجا قایم شده بود -اون گوشه دستشویی . کثافت کی اومده بود .. سریع خودمو جمع و جور کرده و رفتم دنبالش این بار از بالا خودمو پرت کردم پایین . ارتفاع زیاد نبود . پاهام درد گرفت . دم در رسیدم به آرمیلا . دیگه اون لحظه روان شناس بازی رو گذاشتم کنار . به جای سیلی یه مشت بهش زدم و موبایلو از دستش گرفتم و چپ و راست چند تا سیلی دیگه هم زیر گوشش نواختم و اون یه لگدی به کیر و خایه ام زد که از درد به خودم می پیچیدم . همین باعث شد که فرار کنه بره طرف در و در رفت .  یه چاقوی نوک تیز رو از کشوی مغازه بر داشته و با همون درد کیرم خودمو رسوندم به ماشین آرمیلا با عصبانیت دو تا از لاستیکهاشو پنچر کرده و نذاشتم که بیاد طرف ماشین . تا حالا برد با من بود . موبایلو از چنگش در آورده و هنوز چند قدم ازش جلو تر بودم . سریع رفتم بالا سوئیچ ماشین پریسا رو گرفتم و از اونجا دور شدم . تصمیممو گرفته بودم . فرنوش تا شب نمیومد خونه و خارج از شهر کار داشت و این بهترین موقعی بود که خواهرمو بگیرم زیر مشت و لگد و اون درسی رو که مدتها پیش باید بهش می دادم حالا بدم .. دست پریسا جونم درد نکنه که اگه اونو نداشتم معلوم نبود چه خاکی باید تو سرم می ریختم . فقط باید این ماشینو جایی پارک می کردم که آرمیلا نفهمه و منو هم موقع ورود به آپارتمان نبینه . من باید حداقل پنج دقیقه قبل از اون می رسیدم . ... ادامه دارد ... نویسنده .. ایرانی 

9 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام ایرانی جان
خسته نباشی
بی صبرانه منتظر قسمت بعدی هستم
قالب جدید رو هم اگه عکس اون خرسه رو برداری باحال میشه اینجوری دخترونه شده:دی
پاینده باشی
ارمیا

جيبر گفت...

واي داره به مرز جنون ميرسه خيلي داره باحال ميشه

ایرانی گفت...

سلام ارمیای گلم این طرح زیبا به سلیقه امیر بوده و ترکیبات رنگش که خیلی عالیه ..خودمنم برای اولین بار که دیدم سورپرایز شدم . اون خرس کوچولورو هم خب یه دکوریه دیگه شاید دخترا خوششون بیاد شاید از حالت سادگی درش آورده باشه . در هر حال واسه من زیاد فرقی نمی کنه . مهم خوانندگان هستند که در این خصوص داداش امیر تصمیم می گیره . بازم ممنونم از نظر گرم و سرعتی تو ارمیای نازنین ..ایرانی

ایرانی گفت...

سپاس جیبر عزیز ! شبت خوش . ممنونم از لطفت ..ایرانی

jemco گفت...

وای داره کم کم هیجانی میشه
بی صبرانه منتظر قسمت بعدی میمونم
واقعا دمت گرم داداش

دلفین گفت...

دمت گرم

ایرانی گفت...

ممنونم داداش جمکوی عزیزم . در خدمتم ..ایرانی

ایرانی گفت...

درود بر تو دلفین عزیز . شاد باشی ..ایرانی

سجاد گفت...

نميشه تو اين داستانت خلاف قانون خودت عمل كني ؟؟؟ هـرچيشو نوشتي تا الان بزار چيزي شد با من :دي

 

ابزار وبمستر