ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

رازنگاه 51

صبح با یک قلقلک خاصی از خواب بیدارشدم . متوجه شدم که این آقای کوس دوست ما با یک حرص و اشتهای خاصی از خواب بیدار شده و به زحمت داره سوراخ کونمو می لیسه -چیکار می کنی پسر ؟/؟مگه تو امرور امتحان نداری ؟/؟-یه ساعته می خونمش -ببینیم و تعریف کنیم .فقط یادت باشه چی بهت گفتم .اگه امتحانت بدشه پشت گوشتو دیدی کوس و کون خاله اتو هم می بینی . یواش یواش داشتم به این اسم خاله حساس می شدم . نمی دونستم می خواد چیکار کنه . یه شونه امو گرفت و منو چرخوند . تو چشاش می خوندم که گرم افتاده وحالا حالا ها ازم دست وردار نیست . با این که خوابم میومد ولی حرکات این تازه کار خبره سر حالم آورده و با کاراش حال می کردم . این بار به خودش جرات بیشتری داده ولبای گرم و صورتی خودشو که بی شباهت به لبای روژمالیده نبود به لبام چسبوند . سینه لاغرش هم در تماس با سینه های برجسته ام که نوکش هم در اثر هوس تیز شده بود قرار گرفت . شست دست راستشو گذاشت تو سوراخ کونم و انگشت وسطی اشم فرو کرد توی کوس داغ و خیسم و همون کف دستو روی کوس منتظر کیرم می گردوند -آههههههه میثثثثثم با اون دستتم یه کاری بکن دوبارررررره دارررررری حالی به حالیم می کنی . دوسسسسسسس دارررری بگم که چقدر هوس کییییییررررررتو کردم ؟/؟آره ؟/؟خاله فدات شه من کیییییییررررر داغغغغغغغ تو رو می خوام . دست چپشو گذاشت زیر سر من و با موهای سر و شونه هام ور رفت . هوس مثل امواج دریا توی تمام تنم حرکت می کرد . طوری شده بودم که حتی فکر می کردم ناخنها و موهای سر و تنم هم از هوس دارن می لرزن و می سوزن -اییییییی میثم اشکمو در آوردی . شیطون بلا خیلی فرزشدی . آهههههه ببین چییییککککارم کردی دارم واسسسسسسه تو و کییییییررررررررتو باللللل بالللللل می زنم . حالا دوباره لباتو بچسبون به لبم . با انگشتاتم به کارت ادامه بده . باور کن اگه دو سه دقیقه بدون مکث این کارو بکنی آب کوسسسسسم بازم خالی میشه . دانش آموز با استعداد ما که فکر کنم هنوز دبیرستانی هم نشده ولی در سکس یک دانشگاهی نشون می داد به کارش ادامه داده و منم یه دستمو دور کمرش حلقه زده و اونو بیشتر به خودم می چسبوندم تا از طعم لباش لذت بیشتری ببرم وسینه هام با حرارت بیشتری بهش بچسبن . خیلی کیف می داد با حرکات انگشتای قلمی و کشیده اش اصلا احساس درد نمی کردم . سوراخ کونم شده بود مکمل کوسم با هر حرکت رفت و بر گشتی انگشتای داخل کوس و کونم فکر می کردم دیگه هیچ غمی ندارم مخصوصا با این کیری که به آخوند زده بودم لذت و آرامشی نصیبم شده بود که منو به ار گاسم نزدیک تر می کرد . چشامو می بستم و آروم باز می کردم . تمام نقاط بدنم تسلیم میثم بود . اگه بهش می گفتم یه ساعت دیگه هم ادامه بده ادامه می داد . رفتم توی خلسه و کما . نمی دونم میثم متوجه شد یا نه ولی همون جور که حدس می زدم خیلی زود به ار گاسم رسیده و وجوذم به آرامش خاصی رسید که دوست نداشتم از جام حرکت کنم . تنظیم تنظیم شده بودم . نمی دونم از این فشاری که موقع اومدن آب کوس به کمر میثم وارد کرده بودم متوجه شده بود که من ارضا شدم یا نه ؟/؟چون سر و صدای دیگه ای هم نکرده بودم . فقط از بس در مواقع حساس فشار میک زدن به لباشو زیاد کرده بودم بوی خون لبشو توی دهنم احساس می کردم . گذاشتم به کارش ادامه بده . اونم همین جوری با انگشتاش مشغول بود تا این که بهش گفتم که دست نگه داره و کیرشو فرو کنه توی غلاف کوسم . کوس بیشرم من بازم کیر می خواست . چشام باز شده یه بار دیگه به چشای میثم خیره شد . بنده خدا دوست داشت کونمو بکنه خجالت می کشید . نمی دونم بعضی از این مردا چقدر فهمیده و ملاحظه کار و محافظه کارن . بر خلاف بعضی ها که با پررویی میخوان کون آدمو جر بدن . یک لحظه از میثم جونم رخصت گرفته به طرف جا رختخوابی رفتم . یه متکای بزرگو که مامان برام به عنوان جهیزیه داده بود و این دوسالی ازش استفاده نکرده و به درد این می خورد که بک دیو سرشو بذاره روش نه یک آدمیزاد از اون گوشه کنارا در آورده و انداختمش وسط تخت . کونمو انداختم بالا و روی متکا و دو طرف دیگه بدنمو روی تخت قرار دادم . به اصطلاح کونمو بالا آوردم تا این دم و دستگاه و سوراخ موراخای من راحت تر توی دید این آقا جناب باشن -عزیزم با این کوس لیسیت تو امتحان زبان من که قبول شدی میدونم عاشق کون و سوراخشی . این جوری کمرتم کمتر درد می گیره . چیکار کنیم یه آقا میثم که بیشتر نداریم . هر جور دوست داری حال کن . میثم جان دیگه روغن و کرم هم لازم نداشت تا کون منو چرب کنه دستی به کوسم کشید و خیسی اونو به طرف سوراخ کون فرستاد . کیرشم تنظیم کرد و با سه چهار حرکت کیر فعال و کاری خودشو فرستاد داخل سوراخ کونم . وایییییی کونم سوخت این دیگه چی بود ؟/؟این اگه بخواد آبشو بریزه حتما دود از کونم بلند میشه . اوووووفففففف که این جوری کون دادن چقدر کیف داره . تقریبا تمام کیر میره داخل . بیضه ها به بالای قاچای کون می خوره . اونایی که تا الان کون دادن به ویژه به این حالت می فهمن من دارم چی میگم ولی بیچاره مردا تا میرن کیف کنن باید بکشن بیرون -خوشگل نازم هر وقت دوست داری به کونم آب بده . قربونت برم یه صبح به خیر قشنگی بهم گفتی .بهتر از این نمی شد میثم جون . دیگه نمی شد بهش گفت میثم کوچولو . واسه خودش مردی شده بود . حداقل این جوازو من واسش صادر کرده بودم -اگه بدونی خاله فرشته چه کووووون ناززززززو قشششششنگی داری کیییییرررم داره داخلش آب میشششششه  . من چیکار کنم -هیچی چند تا ضربه تند بزن و آبتو خالی کن .. چند تا آخ و واخ کرد و منم که فقط داشتم کیف می کردم و دیگه دنبال ار گاسم نبودم حسابی با دهن کونم آب جوش کیر جوشان میثمو سر کشیدم . سوراخ کونم داشت می سوخت  .آبش مثل خودش گرم و پر حرارت بود دیگه نذاشتم بیشتر از این ادامه بده .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر