ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

علت عمومي شدن وبسايت

درود به همه ي دوستان و بازديدكنندهاي محترم و عزيز با توجه به
درخواستهاي زياد شما عزيزان ( حدودا 15000 نفر ) مبني بر ارسال دعوت نامه
جهت ورود به وبسايت و دنبال كردن داستانها و بعلت محدود بودن تعداد دعوت
نامه مجاز جهت عضويت ( 100 مجوز ) تصميم بنده و جناب ايراني عزيز بر اين
شد فعلا وبسايت مانند قبل به روي عموم باز باشد تا شرمنده تعدادي از
دوستان و نظر دهندهاي محترم نشويم . فقط سوال اين است شما عزيزان كه
انقدر بما لطف داريد و با ارسال ايميلهاتون تشكر ميكنيد از اين حقير و
ايراني عزيز به جه علت حاضر به دادن يك نظر خشك و خالي نيستيد و
داستانهاي ما را بدون ذكر منبع كبي كرده و با نام خودتان در سايتهاي
مختلف ميذاريد ؟؟؟ در هر حال ما مخلص تمامي عزيزان حتي كبي كنندها و
كسانيكه فقط خواننده هستند و نظر نميدهند هستيم شاد باشيد دوستان بدرود

21 نظرات:

ناشناس گفت...

امیر جان خیلی ، خیلی ، خیلی خوشخال شدم که دوباره شما رو می بینم .
واقعا جای شما خالی بود.
ارادتمند - مهرداد

ایرانی گفت...

باسلام به مدیریت محترم این مجموعه امیر خان گرامی وهمه بازدیدکنندگان عزیز ..امیر گل واقعیاتی رابیان نموده که بارها وبارها به آن اشاره کرده است . اما جز تعدادی انگشت شمار دست یاری شما را نمی بینیم .درهرحال از صمیم قلب خوشحالم که با محبت مدیریت زحمتکش باردیگر این فرصت در اختیار م قرارگرفته تا با عزیزان بیشتری درتماس باشم .الان وضعیت پس از زلزله برقرارشده دوستان لطفا از پناهگاههای خود خارج شوید واعلام موجودیت کنید .دوست! برادر !همکار واستاد خوب وعزیزم امیردوست داشتنی !سپاسگزارم که با همه ناملایمات وکم لطقیهای بعضی دوست نماها به خاطر دوستان واقعی تصمیم به عمومی شدن مجددسایت گرفته ای .باشد که دوستان عزیز از این فرصت استفاده کرده ونشان دهند که دوستان خاموشت نیستند وخود را در عمل هم عضوی از این مجموعه می دانند. ممنونم امیرجان !همگی شاد وسرفراز باشید...ایرانی

سعید گفت...

سلام
ممنون از این بزرگواری
امیدوارم دوستان هم قدر بدونند و به خودشون احترام بذارند باعدم کپی بدون منبع مطالب

ناشناس گفت...

باسلام خدمت امیروایرانی عزیزان خسته نباشیدممنون که سایت رابرای استفاده عموم آزاد گذاشتیداصلا به دل نگیریدماها میدانیم بعضی دوستان داستانهای شما را دردیگرسایتها کپی میکنندامما که گناهی نداریم محروم بمونیم یک داستان ضربدری با حال بین دوتا داداش یا دوست طولانی باشه بنویس

ناشناس گفت...

باسلام خدمت امیروایرانی عزیزان خسته نباشیدممنون که سایت رابرای استفاده عموم آزاد گذاشتیداصلا به دل نگیریدماها میدانیم بعضی دوستان داستانهای شما را دردیگرسایتها کپی میکنندامما که گناهی نداریم محروم بمونیم یک داستان ضربدری با حال بین دوتا داداش یا دوست طولانی باشه بنویس

ناشناس گفت...

باسلام خدمت امیروایرانی عزیزان خسته نباشیدممنون که سایت رابرای استفاده عموم آزاد گذاشتیداصلا به دل نگیریدماها میدانیم بعضی دوستان داستانهای شما را دردیگرسایتها کپی میکنندامما که گناهی نداریم محروم بمونیم یک داستان ضربدری با حال بین دوتا داداش یا دوست طولانی باشه بنویس

ناشناس گفت...

باسلام خدمت امیروایرانی عزیزان خسته نباشیدممنون که سایت رابرای استفاده عموم آزاد گذاشتیداصلا به دل نگیریدماها میدانیم بعضی دوستان داستانهای شما را دردیگرسایتها کپی میکنندامما که گناهی نداریم محروم بمونیم یک داستان ضربدری با حال بین دوتا داداش یا دوست طولانی باشه بنویس

ایرانی گفت...

باسلام به همه آشنایان عزیزم آقامهرداد سعیدجان و آشنای خوبم وتشکر از همه شما ..آشنای خوبم درخواست یه داستان ضربدری بین دو تا داداش یادوست کرده ای ..حتما منظورت این بوده که دوتا مرد چند تا زن هم باهاشون باشه ..درهرحال به زودی باپایان یافتن داستان زبون دراز وبعدش وسوسه پیروز یه داستانی به نام هرکی به هرکی با یه چاشنی خاص تری رو می خوام به میدون بیارم سعی می کنم مثل یه سوپر مارکت بزرگ همه چی رو داخلش جابدم هرچند اوایل این داستان سکسی خانوادگی که هم به صورت جمعی وهم به صورت انفرادی یعنی همون دوتایی وغیر جمعیه یه مقدمه چینی هایی داره ولی در هرحال طوری ادامه اش میدم که حوصله تون سرنیاد وتعداد داستانهای دنباله دار منم زیاد نشه که خوانندگان عزیز سر نخ رو گم گنند .جمعه و هرروز دیگه زندگیتون خوش باد ...ایرانی

سعید گفت...

منتظر داستانت هستم ایرانی عزیز

matin گفت...

ما که نفهمیدم داداش چیکار میکنی ولی باز ما درکنارت هستیم هر جا باشی

امیرسکسی گفت...

بادرود به همه نظردهندگان و خوانندگان گرامی که با نظرات گرمشون مارو شرمنده الطاف خودشون کردند وبا تشکر از مهرداد عزیزوایرانی خوبم آقا سعید داداش متین گل ودوستان خوب ناشناس .متین جان و بسیاری ازدوستان از بازگشتم می گویند .من جایی نرفته ام که برگردم من در کنار شما باشما وبرای شما هستم .بااین که ناملایمات زیادی از بی مرام ها دیده ام به خاطر شما عزیزان سایت رادوباره باز کرده ام .اگر می بینید چون گذشته مستقیما داستان ننوشته یا منتشر نمی کنم به خاطر مشکلاتیست که ماهها با آن دست به گریبانم که دوست وبرادر خوبم ایرانی عزیز علاوه بر تگارش داستانهای متفرقه مسئولیت انتشارآنها را نیز به عهده دارد .ازاین که به من محبت دارید و خواستار فعالیت بیشتر من هستید بسیار ممنون وسپاسگزارم .خوشحالم از این که دوستان ویاران با محبتی دارم که با وجود این شرایط باز هم فراموشم نکرده اند وهمین به من انگیزه می دهد تا ایام را به امید آینده ای سپری نمایم که بیشتر در خدمت شما باشم .دست گرم همگی را می فشارم .بادرود به همه شما ....امیر

ناشناس گفت...

kheyli behtare injori yeki man khodam ta mitonam nazar midam vali maslan 10 roz bod hey mizadam site mididam khososi shode va hata elat ro nemidonestam chon har 3roz chek mikardam ... age baz khastin omomi konin ye 1 hafte mohlat bedin maham ozv beshim chon site shoma take vaghean
!!
babate finglish neveshtan mazerat mikham PC man farsi nadare :X
m&m

ایرانی گفت...

سعیدجان داداش متین آشنای گل واستاد امیر ارجمند پیامهای گرم همگی انگیزه ام را برای نوشتن داستانهای بهتر وبیشتر زیاد کرده افتخار می کنم که در خدمت شما دوست داشتنی ها باشم .در آغاز ماه محرم سایت به خاطر احترام به مقدسات دینی وبزرگداشت سالار شهیدان ویاران باوفایش تعطیل گردید وپس از عاشورا چندروزی خصوصی شد که امیرجان توضیحاتش راداده اند .امیدوارم بقیه به تدریج ویا سریعا متوجه عمومی شدن محدد آن شده مارادر جهت بهبود کیفیت کارهاوآثارمان یاری دهند .از امیر عزیز به خاطر همه محبتهایش وازهمه خوانندگان ونظردهندگان گرامی به خاطر گرمی بخشیدن هرچه بیشتر به این مجموعه سپاسگزارم .پاینده باشید ..ایرانی

amir_66 گفت...

با سلام خدمت امیر خان گل و ایرانی خان مهربان
مشعوف شدیم از پیام های بسیار محبت آمیز و پند آموز امیر جان وایرانی خان گل.
همینجا باید از غیبت چدین روزه خودم عذرخاهی کنم چون فصل امتحان های میان ترم وپایان ترم دانشگاه است کمتر با اینترنت کار میکنم باز هم پوزش دارم.
با امید پایندگی از همه شما خوبان

ایرانی گفت...

امیر 66 گل امیدوارم که در خواندن درسها و امتحاناتت موفق باشی .موقع درس خوندن اصلا به این فکرنکن که بقیه چی میگن گاهی وقتا ذهن آدم آماده هست با دوبار درس خوندن مطلبو می گیره گاهی می بینی باید یه مطلبو پنجاه بار هم خوند .فرصتهارو از دست نده .من که هم کارداشتم و هم زن وهم دانشگاه رو, ازروی ناچاری سرصف نانوایی هم درس می خوندم .شادباشی ..ایرانی

ناشناس گفت...

فقط بگم دمتون گرم. چیزای دگرو دوستان اشاره کردن. نمیخوام وقتتونو بگیرم.

مرتضی گفت...

درود به ایرانی و امیر عزیز
اول از همه باید عذر خواهی کنم که بعد از باز شدن مجدد سایت، با تصور اینکه هنوز اینجا باز نشده به خودم زحمت ندادم که زودتر بیام اینجا.
امیر و ایرانی عزیز شما برای نوشتن و جمع آوری این داستان ها بدون هیچ چشم داشت مالی کلی زحمت کشیدید . من خودم شرمنده شما دو عزیز هستم که خیلی زیاد نتونستم تنها خواسته شما عزیزان رو ( نظر دادن در مورد داستان ها) بر آورده کنم. و همچنین وقتی کپی داستان های شما رو بدون ذکر منبع در وبلاگ های دیگه میبینم به جای دزدان ادبی احساس گناه و شرم میکنم.
"به امید روز های خوب برای شما دو عزیز و دیگر دوستان"

امیرسکسی گفت...

داداش مرتضی دشمنت شرمنده باشه .در هر حال من و ایرانی عزیز تلاشمون بر اینه که بتونیم رضایت شما و همه عزیزان رو فراهم کنیم .از این که خوانندگان و دوستان خوبی چون شما داریم که درکمون می کنند خیلی خوشحالیم و همین به ما روحیه میده و اونایی که باید این سیاهکار ها رو بشناسن می شناسن و همین قدر که شما دوستان خوب واقعیات رو بدونین واسه ما یه دنیا ارزش داره و انشاءالله این دوست نماها یا همکار نماهای ما در سایتهای دیگه به راه راست هدایت بشن که واقعا اگه کله شون کار می کنه با مغز خودشون بنویسن و خجالت بکشن از این که ببینن دو نفر با زحمت و مغز و اندیشه و کله خودشون دارن یه سایت رو می گردونن ولی اونا با یه لشگر فقط دنبال شکار مفتن .مرتضی جان بازم دستت درد نکنه از این که برامون پیام دادی .کوچیک همه شما ...امیر

ایرانی گفت...

داداش مرتضای عزیزم اولا برای چندمین بار خوشحالی خودمو از این که تو دوست خوبم رو در کنار خودم می بینم ابراز کرده ثانیا در اون چند روزی که سایت خصوصی بود به نظر من اصلا لطفی نداشت .یه حالت سوت و کوری همه جا را فرا گرفته بود .سایت شبیه به یک شهر زلزله زده شده بود که خدا رو شکر فقط شبیه به اون بود و به لطف امیر و گذشت اون و کنار اومدن با ناملایمات این خونه عشق رو دوباره به همون رونق گذشته و بلکه بیشتر از اون رسوند و برای منم مایه بسی افتخاره که در خدمت تو دوست عزیز و همه خوانندگان خوب این مجموعه باشم چه اونایی که نظر میدن و چه اونایی که غیبت غیر موجه یا موجه دارن .در هر حال استادیوم هر چی شلوغ تر باشه ورزشکارا انگیزه بیشتری واسه عرض اندام دارن .مسجد هم هر چی جمعیتش بیشتر باشه اونی که بالا منبره ملات روضه خونی خودشو بیشتر می کنه .ما هم همینیم ولی امان از دست این سارقین بی ادب ادبی .اگه وقت کنم یه سری به سایتهاشون بزنم و در صورت ادامه خلافکاری دوباره رسواشون کنم بد نیست .مرتضی جان بازم ورودتو خیر مقدم میگیم .موفق و موید باشی ...ایرانی

ناشناس گفت...

امیر جان خیلی ، خیلی ، خیلی خوشخال شدم که دوباره شما رو می بینم .
واقعا جای شما خالی بود.

امیرسکسی گفت...

بادرود بسیار به تو عزیز گل وهمه خوانندگان وبازدیدکنندگان خونگرم! من هم خوشحالم که باردیگر به جمع ما پیوستی ولی اگر برای ورود به اینترنت مشکلی نداشتی ما بعد از چندروز تعطیلی وخصوصی شدن, دو ماهه که وبسایت را عمومیش کرده ایم به خاطر محبت شما عزیزان که با پیامهایتان مارا مصمم تر از گذشته به ادامه راهمان امیدوار می سازید .دوستدار همگی ...امیر

 

ابزار وبمستر