ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا تقسیم بر سه 6

معطل چی هستی بابا ؟/؟ چرا نمی زنی ؟/؟ بزن دیگه . مامان که زنده بود خیلی مهربون تر بودی . بیشتر برامون می خندیدی . دختراتو بیشتر دوست داشتی . -منظور از دخترا یعنی خودت دیگه . چون دو تا خواهرات که اصلا شکوه و شکایتی ندارن . فقط تویی که همش غر می زنی . -بابا من اگه ازت میخوام که مثل یه مادر دلسوز راهنمای من شی سنگ صبورم باشی و ناگفتنی ها رو بگی و بهم آموزش بدی بد چیزی میخوام ؟/؟ -ببین نورا فرض می کنیم که مامانت زنده می بود و نمی مرد . خب اون الان می خواست بهت آموزش سکس بده ؟/؟ کدوم مادره که بیاد به بچه اش بگه این جوری با دوست پسرت حال کن اون  جوری حال کن . الان هر مادری رو نگاه کنی همه شون دوست دارن دخترشون در نهایت سلامت و آگاهی به مسائل اجتماعی با این مسائل یه جوری کنار بیاد . -ولی اون به موقعش منو از خیلی چیزا آگاه می کرد . من از دوستام بشنوم بهتره ؟/؟ -تو چی رو می خوای بدونی . حنما فردا پس فردا نونا و نینا هم میگن حتما باید به ما هم آموزش بدی .-نه پدر جونم دیگه به اونا لازم نیست چیزی یاد بدی . همون چیزایی رو که تو بهم یاد دادی و واسم تعریف کردی منم واسشون توضیح میدم تا اونا یاد بگیرن . -نمیدونم واقعا نورا به کی رفته بود . واقعا در مقابلش داشتم کم می آوردم و اصلا نمی دونستم چه بر خوردی باهاش داشته باشم -پدر من نمی دونم آموزش تو چند جلسه طول می کشه . بالاخره باید بهم یاد بدی . نکنه دوست داری من به تو آموزش بدم . آموزش سکس دختری به پدرش . -شوخی دیگه بسه نورا . حقت بود که میذاشتم زیر گوشت -دلشو نداری بابا می دونم خیلی منو دوست داری . با همون تن کاملا لختش خودشو آیزون من کرد و شروع کرد به بوسیدن من . -بابا نیما واست حرف بزنم ؟/؟ بگم از چی خوشم میاد . کیرم که واسه دقایقی خوابیده بود دوباره اوج کرفت و از پشت شلوارک به شکمش فشار آورد واسه این که پرروتر نشه بهش گفتم عزیزم من خودم آموزش میدم . می دونستم که این کار سختیه . ولی چاره ای نبود . باید قدرت و سیاست خودمو و این که من همه کاره خونه ام بهش نشون می دادم . -من با تو چیکار کنم . دوست داری چی رو بهت یاد بدم . تو که خودت همه چی رو می دونی -اشتباه نکن بابا . من خیلی چیزا رو می دونم ولی شنیدن کی بود مانند دیدن . از طرفی خیلی چیزا رو نمی دونم و می خوام بدونم که آیا اون چیزایی رو که می دونم درسته یا نه و در عمل هم تستشون کنم و بتونم یه آشنایی خاصی با این مسائل پیدا کنم که ...-خب بس کن نورا مرضتو می دونم . فقط اگه بخوای این آموزشها رو با غریبه ها پیاده کنی دیگه دختر من نیستی و عذرتو میخوام . -استاد زیاد حرف می زنی درستو بده -ببین عزیزم یه پسر و یه دختر که با هم دوست میشن رابطه شون باید بر مبنای یک دوستی پاک و ساده و درک متقابل باشه . یه دختر باید احساسات پسرو درک کنه و پسر هم درک متقابلی از اون داشته باشه .-بابا چقدر لفتش میدی من که نگفتم درس عشق و عاشقی رو واسم تعریف کنی -خب هر چیزی واسه خودش یه مقدمه ای داره . نمیشه یه دفعه رفت سر اصل مطلب .-بابا بیا جلو می خوام بدی یه لب تا بری سر اصل مطلب . تا بخوام اجازه این کاروبهش بدم دیدم لب چسبونش اومد رو من . داغ شدم . گر گرفتم . نباید اجازه می دادم که اون سکان رو در دست می گرفت . رئیس من بودم و باید برش تسلط می داشتم تا گوش به فر مان من باشه . با این که خیلی تو حس رفته بودیم ولی من خودمو زود ازش جدا کردم تا آموزشمو به طور جدی و رو یه نظم خاصی شروع کنم -نورا جان  ! باید بهم قول بدی که دنبال خلاف و دوست پسر و این چیزا نمیری . -بابا برای همیشه قول نمیدم . تا یه مدتی رو چرا -تا قول ندی شروع نمی کنم .-باشه قول میدم . دستمو گذاشتم رو موهای سرش وبا نوازش شروع کردم . لبمو گذاشتم زیر صورتش و آروم آروم نرمه گوششو می بوسیدم و از اونجا زیر گردنشو غرق بوسه کرده و با دست دیگه ام پشت گردنشو می مالوندم . .نفسهاش تند شده بود و حرارت صورتش صورتمو گرم کرده بود و از بوسه های زیر گلوش رسیدم به چونه و دوباره لبامو گذاشتم رو لباش . قبل از این که لباشو قفل کنم بهم گفت بابا چقدر خوب با عملت داری حرف می زنی و آموزش میدی .. منم در جا بهش جواب دادم بعضی وقتا کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن اثر بیشتری داره ولی جایی که ضروری باشه حتما صحبت می کنم . پس از بوسه چند دقیقه ای رو واسش حرف زدم -نورا جون یه مرد باید به اثر این کارایی که من انجام می دم و تا حالا رو تو پیاده کردم آشنایی کامل داشته باشه . زن با نوازش و ملایمته که حاضر میشه یواش یواش خودشو در اختیار مردی بذاره که با  تمام وجودش دوست داره . -نورا جون می تونی این جاهایی رو که من بوسیدم و نوازشش کردم اسم ببری چون نقاط حساس و تحریک آمیز بود -هنوز هیچی نشده داری امتحان می گیری ؟/؟ هنوز یه ترم نشد که . من یه خورده این روزا ذهنم کند شده . یه بار از نو تکرارش کنی این دفعه دقت می کنم تا اسم تمام جاهایی رو که بوسیدی و نوازششون کردی به خاطرم  بسپرم .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

منتظر ادامش هستم

ایرانی گفت...

درخدمتم برادر دلفین گل و نازنینم ..ایرانی

 

ابزار وبمستر