ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زبون دراز 15

عروسمو بغلش کرده و لبای خوشرنگشو بوسیدم . باید دلشو که واسم خیلی فداکاری کرده بود به دست می آوردم . دستمو به هر طرف می رسوندم تور و پارچه لباس عروس بود . دامنه لباسو که بالا می زدم اصلا به وسط بدنش نمی رسیدم . معلوم نبود این لباس عروسه یا پرده یه پنجره عریض و طویل . آخرش خودش لباسو در آورد تا به شورت و سوتین رسید . منم کت و شلوار و شورت و زیر پیرهنمو در آوردم ولی نمیدونم این کراواتم چرا در نمیومد که آخرش ملوسک برام ردیف کرد . وای این مثانه ام پر شده بود . دویدم رفتم دستشویی و برگشتم . به اندازه یه قوطی بزرگ نوشابه شاش داشتم . این دیگه کجا بود حتما از هیجان زیاد بودش . راستش هیجانی هم تو کار نبود . همش بی حوصلگی بود . رفت یه ده دوازده تایی لباس خواب با مدلای مختلف آورد و گفت کدومو دوست داری هوستو زیاد تر می کنه که بر ا شوهر جونم تنم کنم . همشون خوشگل بودن . یه آلبالویی سیرشو انتخاب کردم و گفتم به پوست سفیدت  خیلی میاد ولی همشون خوشگلن -باشه عزیزم از فردا شب هر شب به نوبت یکی رو می پوشم . با اون هیکل گنده اش رفت وسط اتاقو یه آهنگ خارجی گذاشت و شروع کرد به استریپ تیزکردن . منم رقصم گرفته بود یعنی دوباره مثانه ام پر شده بود .-عزیزم چته ؟/؟-دسته گل قهوه اته .-بد کاری کردم خوابتو پروندم ؟/؟-فقط خدا کنه کیرمو نپرونده باشی . این چی بود . وقتی که بر گشتم دوباره اعتراض کردم -دوتا لیوان قهوه به خوردمون دادی ده تا لیوان تا حالا پسش دادیم . آب بدنم همه داره دفع میشه -اوووووفففففف عزیزم بیا دنیا رو ببین حالا به آبت بگو همش دفع نشه یه خورده هم واسه ما بمونه . کیرم شق کرده بود . باورم نمی شد که زن گرفته باشم . هنوز فکر می کردم میخوام دوست دختر خودمو بکنم .-عزیزم بیا بیا تو رختخواب این کارا رو ول کن تو به اندازه کافی خوشگل و هوس انگیز شدی . موهای چتریت . لبای گیلاسیت . آرایش شیطونی چشم و ابروت گونه های روژآگینت دلمو برده بیا تو بغلم . فقط اون قولی رو که دادی یادت نره -چشم عزیزم حتما لاغر میشم . راست می گفت این قهوه خوابمو پرونده بود . ملوس من اومد رو تخت و کیرمو گرفت تو دهنش . بده! خوشگل خودمو می خوام واسسسسه کوسسسسسم تیزش کنم . کوسسسسمو واسسسسه کیییییییررررررت برق انداختم . تو خودت گفتی که از صافش بیشتر خوشت میاد . کیر تو هم خیلی صاف و تر و تمیزه . وقتی فکرشو می کنم می خواد بره تو کوسسسسم پرده امو پاره کنه خیلی هیجان زده و حشری میشم . کیرمو دوباره گذاشت تو دهنش . لبای غنچه گیلاسیشو موقع ساک زدن از ته کیرم تا سرش حرکت می داد و سر کیرمو جدا میکش می زد از لذت زیاد داشتم از حال می رفتم . لعنت بر شیطان بازم دستشویی داشتم .-من بمیرم خیلی اذیت میشی نه ؟/؟رفت یه سطل تمیز با چند تا قوطی آب معدنی آورد و گفت می تونی توی این سطل بشاشی و آب معدنی هم بخوری که آب بدنت کم نشه با همین آب هم اگه دوست داشتی می تونی سر کیرتو بشوری به این میگن عشقبازی آسان .-با این قهوه برزیلی که به خوردم دادی تا فردا غروب هم خوابم نمی گیره -چه بهتر . این دختره امون نداشت رفت چند تا دوربین فیلمبر داری آورد و دو رو برمون کاشت و چند تا موبایل هم با خودش آورد و یکی رو که دوربینش قوی تر بود انتخاب کرد -عزیزم نکنه میخوای از صحنه پاره شدن پرده عکس بگیری ؟/؟تو رو خدا ول کن این کارا رو . مگه این پرده سینما س که می خوای کنارش بزنی تا تماشا چیا فیلم ببینن ؟/؟بابا این فیلما میفته دست غریبه ها آبرومون میره . باید فرار کنیم ها .-تا ملوسو داری غم نداشته باش . صورتو نمیندازم همون صحنه خونریزی بیفته کافیه . دیدی تو عروسیمون زری و پری و نسرین و پریوش و اکرم و مهسا و مهشید و ..چه حرصی می خوردن ؟/؟از حسادت داشتن  می ترکیدن . سرم داشت سوت می کشید . این بار رفتم سر سطل و داخلش خالی کردم . یه خورده هم آب معدنی خوردم که آب بدنم خشک نشه . کیرمم با همون آب شستم یه دستی رو کوس ملوس ملوسک که بر خلاف هیکلش خیلی تنگ نشون می داد کشیده و کارمو شرو ع کردم . راستش منم دلهره خاصی داشتم . این اولین کوسی بود که می خواستم پرده اشو پاره کنم . وای چه طوری می تونستم شاهد خونریزی باشم . اگه حالم بهم می خورد چی ؟/؟آبروم پیش این دختره می رفت . نمیدونم شاید خون کوس ملوس با خونای معمولی که تو بیمارستان دیدم فرق داشته باشه .-عزیزم دعا کن که زیاد خون داشته باشم همش بریزه و حال حسابی کنم و تو فیلمم خیلی خوشگل بیفته . معلوم نبود چی داشت می گفت صد رحمت به خواهرش . زن من دیوونه تر بود . فعلا باید می ساختم تا یه خورده بعدا آدم ترش می کردم . دیگه داغ کرده بودم . دست گذاشتم رو لباس خواب نرم و لطیفش و از روی همون لباس خواب با سینه هاش ور می رفتم . لباسشو دادم بالا شورتشو کشیدم پایین -بیییییییییا بییییییا بییییییییاررررررزود باش عزیزم نمی خوای بخوریش . من منتظرم . کیرو چسبوندم به کوس ملوسک زن مهربون و خونگرم خودم و به سوراخ تنگش فشار می آوردم . همون اول درجه شهوتش بالا رفته بود . هر چی این هیکل ملوس جونم گنده بود کوسش کوچولو و تنگ بود . به دندونام فشار می آوردم و با تمام وجودم داشتم جلوگیری می کردم که در این شرایط آبمو نریزم تو کوس ملوس . یه حسی داشتم که انگار اولین باره که دارم کوس می کنم . به اندازه کافی خیس کرده بود . چند سانتی پیشروی کرده بودم . دل شیر پیدا کردم . حس کردم فرقای زیادی با کوسای دیگه نداره منتظر بودم به دیوار سنگی بخورم و کیرم زخمی شه ولی از اون سرزمین عجایبی که از پاره شدن پرده واسم تعریف کرده و ساخته بودن خبری نبود . منم با لذت زیاد کیروفرستادم بره . یهو ترس تو دلم افتاد نکنه ملوس دختر نبوده باشه که در همین لحظه یه آخی کرد و فوری موبایلوداد به دستم .- بگیر بگیر تا از دستت در نرفته بگیر . حس می کنم داره ازم خون می ریزه . البته چند تا دوربین هم مشغول بودن . جهت محکم کاری موبایلم داد به دستم . راست می گفت عجب خونی داشت . چند ثانیه اول خوب بود یه فیلم پرخون گرفتم و پس از چند لحظه حس کردم سرم داره گیج میره . حالم داشت بهم می خورد . درست در لحظاتی که ملوسک داشت با یه پارچه تمیز خون کوسشو پاک می کرد تا شاید مادر شوهرش بخواد اونو ببینه من غش رفتم .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر