ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

راز نگاه 25

کمال با لب و زبون و دندونش خیس خیسم کرد و لباشو محکم به کوسم می چسبوند و با یه میک و مکش حسابی هر چی آب و روغن اون دورو بر بود نوش جون می کرد . اسم منو هم یاد گرفته بود -آخیش چقدر خوشمزه هس -گوارای وجودت کمال جون همش مال خودت . همشو بخور . اینم عوض اون روغنی که امروز توی ماشینم ریختی -فرشته جون عوضش روغن قبلی رو هم خارج کردم بازم به تو بدهکارم.  بگو ازم چی میخوای ؟/؟-کییییییررررررررر . کیییییییررررررکه بره تا تههههه کوسسسسسسم منو جرررررررم بده پاررررررم کنه . من کییییییررررررررکماللللو می خوام .-فدای کوسسسسسس تو جاااااان بخواه . کیرش از نظر کلفتی بد نبود . ولی بیشتر شبیه لوله تفنگ بود . خیلی دراز بود . بیست سانتو رد کرده بود . تا حالا که خیلی خوش شانس بودم . بعد از طلاق کیر های خوبی نصیبم شده بود . سر کیرشو به اول سوراخ کوسسسسم چسبونده و دورش می گردوند . با این کارش فقط چشامو باز و بسته می کرد و قلبمو می لرزوند و تمام تنمو به رعشه می انداخت .-کمال داری چیکار می کنی ؟/؟می خوای داد بزنم تا چند تا خیابون اونور تر صدام بره تا همه بفهمن که من کیر میخوام . معطل چی هستی شلیک کن دیگه .-هر چی دوست داری داد بزن . جیغ بکش هوستو خالی کن . صدات تا ته مغازه هم نمیره . کیییییرررررررمی خوای ؟/؟قابل نداره . منم کوسسسسسستو میخوام کوسسسسس اووووووفففففف چقدر تنگه ؟/؟درست مث یه غنچه گل سرخ جوون میمونه .-کمال جون منم میخوام این غنچه رو واسه تو بازش کنم .-قربون غنچه ات برم من قول میدم پر پرش نکنم . بگو بازم میای پیشم . بگو بگو-تو حالا این دفعه رو حال بده تا بعد .-نکنه می ترسی پرده ام پاره شه قربونت برم من . من بی پرده بهت میگم که بی پرده ام . طلاق گرفته ام . از اولشم دارم بهت می گم که قرص ضد بار داری هم میخورم . پس تا می تونی حال کن و حال بده تا ببینم می تونم روی تو حساب کنم یا نه .هنوز کلمه آخر جمله قبلم از دهنم خارج نشده بود که دیدم لوله تفنگشو فرو کرد داخل کوسم . واییییییی چه کیفی داشت !هر سانت از کیرش که وارد می شد تمام تنمو می لرزوند و قلقلک می داد.  قلبم به شدت می زد و حس می کردم تمام خون تنم تو دلم جا شده . مثل این که پوست و گوشت و سفتی و شقی کیرش هر چی لذت تو دنیا بوده جمع کرده به کوس و چوچوله ها و سینه . دردی رو دوا نمی کرد .اگه هم آدمای سر خیابون جمع می شدن و میومدن بالا سرم چه زن و چه مرد به همشون می گفتم که منو بکنن .-کمال ..کمال ..کمال . می تونی حریفم بشی بگو . این کوسسسسس پوست از سر کیرت می کنه . تا جلو بندی منو تنظیم نکردی نمیذارم نمیذارم بری سر وقت ماشینای تعمیریت .-فرشته جون این جلو بندیت زیاد کار می بره -خب ببره زیاد روش کار کن . عجله ات چیه ؟/؟-قربون تموم دم و دستگات بره این کمال نوکر و غلومته این کمال . اگه چند شب و روزم طول بکشه فقط میشینم سر جلوبندی تو تا ردیفش نکردم پا نمیشم منو که طاقباز بودم می کرد و با دو تا کف دست و پنجه هاش از زیر چنگی به قمبل کونم انداخت و گفت این دیفرانسیل تو رو هم باید یه دستکاری بکنم و من هم با حرص و ولع خاصی گفتم هر جا رو میدونی ومی تونی دستکاری کن تمام تنم می میخواد همه جام باید مالیده شه . باید یه رگلاژدرست و حسابی بشم -اگه شده تعمیر گاه رو تعطیل کنم تا جواب تو یکی رو ندم کار دیگه ای نمی کنم . از سر تا ته کیرشو داخل کوسم حرکت می داد وقتی کیرشو تا آخر فرو می کرد بیضه هاش به روی کوسم می چسبید و یه گرمای مطبوعی رو احساس می کردم که دوست داشتم ساعتها در همون حالت بمونم . یعنی واقعا به روغن سوزی افتاده بودم ؟/؟چه خبر بود ؟/؟چرا از هوسم کم نمیشه ؟/؟آخ که چقدر شیرینه این تنوع طلبی . !مثل این که این من نبودم که از صبح تا حالا داشتم کوس و کون می دادم و کیر می دیدم . به تن و بدن خودم می نازیدم که تونسته بودم کمال و کیر کمالو که واقعا به کمال رسیده بود رو جذب خودم کنم . با هر ضربه کیرش انگار یه قسمت از گوشت تنمو که داغ شده بود ذوب می کرد .آخ که چه راحت می تونستم جیغ بزنم و حال کنم . هوس کرده بودم یه جوری منو بکنه که کون منم به تنش بچسبه . قمبل کرده ازش خواستم که از پشت کوسسسسمو بکنه -زودباش کمال زود باش میخوام نرم نرم با کیییییییرررررررررت حال کنم با دستم کیرشو از پشت گرفته کله کیرشو به سوراخ کونم چسبوندم اوووووفففففف عزیزم سر آچار کیییییرررررررتو دور مهره کوسسسسسسم بچچچچچرخون بازززززشش کن نازششششش کن -جااااااان قربون کوسسسسست این که بازززززززه -تو کاریت نباشه . بگگگگگگگگردون بچچچچچچچچرخون . کونمو فشار می داد و سر کیرشو دور سوراخ کوسم می چرخوند فکر می کنم فریادم سقفو شکسته به گوش آسمون هم رسیده بود . مثل وقتی که سوزن گرامافونی به صفحه گیر کرده باشه پی در پی می گفتم حالا بذار تو .. حالا بذار تو .. حالا بذار تو .. -باشه چشم من فرار نکردم . کیرم همین جاست . همش مال تو ست.  آچارم فقط مهره تو رو باز می کنه . سر کیرشو دور کوسم چرخوند با دستش کمر کیرشو گرفته بود تا کنترل چرخش سر کیرشو داشته باشه -کمال جاااااان من داغوننننن شدم . بچچچچچچرخون همین طوری میخخخخخاره . بخخخخخارون . آهههههه آهههههه هنوز ته کیرش وارد کوسم نشده بود . هنوز قمبل کونم به شکمش نچسبیده بود هنوز بیضه هاش به کونم نخورده بود .با این حال حس کردم که آبم داره میاد . با این که در محیط بسته ای بودم و تنها پنجره اتاق هم بسته بود احساس نشاط می کردم . حرکت سریع و لذت بخش مایع گرمی رو تو وجودم احساس کردم که فکر کنم سر کیر کمالو هم خیس کرده باشه .-کمال جوووووون مهره کوسسسسسم باز شده . آچار کیییییررررررتو بفرست تو . تا ته تاته بیضه هات به جفت قاچای کونم نخوره قبول نیست . کیرت باید زیر ناف منو پاره کنه -فرشته نازم من بمیرم تو پاره نشی ؟/؟شونه های مرو گرفت و با بیرحمی خاصی که برای من اوج هیجانو داشت با نیرویی که به شونه هام وارد می کرد یعنی با یک نیروی عقب برنده و با نیرویی که از طرف جلو خودش با گاییدنم وارد می کرد منو به خواسته ام رسوند . کیرش تا ته می رفت و بیضه هاش هم به کونم می خورد . نوک کیرش به یه قسمتی می خورد که هم دردم می گرفت هم خوشم میومد . نیمساعتی گذشت . بازم حس کردم که نزدیکه به ار گاسم برسم .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی .

4 نظرات:

ناشناس گفت...

راستی ایرانی جان از اینکه گفتی دیگه تا آخر داستان سکس خانوادگی نیست ناراحت شدم.امابهر حال ممنونم

ایرانی گفت...

آشنای عزیزم سعی کرده ام عنصر تنوع را طوری در این داستان بگنجانم که عدم سکس خانوادگی در ادامه آن لطمه ای به سوژه و روند آن نزند در هر حال باید اهداف والاتری راهم در بعضی از داستانها مد نظر داشت .مدتهاست که می خواهم رمانی سکسی اجتماعی اخلاقی احساسی ...به نام هرجایی بنویسم که ارزش ادبی هم در حد بالاتری داشته باشد ولی فرصت نمی شود .در هر حال امید وارم با تشویق شما دوستان و همراهان عزیز بتوانم ارائه دهنده آثار بهتری باشم .داستانهای زیاد دیگری هم نوشته وخواهم نوشت که در آن به سکس خانوادگی هم توجه شده باشد .خیلی خیلی دوستتان دارم ..ایرانی

matin گفت...

تازه به جای زیبا رسیدیم داره حال میده مرسی

ایرانی گفت...

متین جان خسته نباشی .بازم ممنونم از وقتی که برای خوندن و نظر دادن میذاری .موفق باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر