ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سدهای شکسته 7

بعضی حرکاتش نشون می داد که سوراخ کونش خیلی درد داره . نباید زیاد بهش فشار می آوردم . شهین جونم ساک زدنو شروع کرد . کیر 18 سانتی منو به پنج شش منطقه تقسیم کرده بود هر قسمتو جدا و با یه طرز خاص لیس می زد که من از لذت زیاد به رون پاهای خود چنگ مینداختم بعد از این که به همه مناطق کیر سر کشی می کرد در حرکت بعدی ته آلت تا سرشویکسره لیس می زد بعدشم میذاشت تو دهنش و با سرعت عقب و جلو می کرد منم که دیگه بی پروا شده بودم در یکی از این سرعتهای زیاددهن مامانو پر کرده و اونم با لذت همه رو به معده اش فرستاد . نیمساعتی می شد که قرص کونشو ندیده بودم .-مامان فدات شم . مقعدت درد می کنه ؟/؟قمبل کن زانوهاتو بذار زمین . بهش میگن یه حالت سگی یا نیم سگی . البته قصد توهین ندارم اسم حالت اینه .-شهرام جون هر چی می خوای بگو فکر نکن فقط مادرتم من سگتم . معشوقه اتم کنیزتم سرم جلوی کیر تو خمه فقط منو بکن تا دردمو فراموش کنم .. مامان همونجوری که می خواستم عمل کرد و اوخ جون که از تماشای کونش سیر نمی شدم . قرص ضد حاملگی هم می خورد و نگران نبود .وقتی که خوب اون اندام گوشتالودو تماشاش کردم بدون این که درز وسط کون مامانو به دو طرف باز کنم کیرمو از همون پشت مالیدم به کوسش و از بس خیس بود راحت رفت تو . چشام بیشتر به کون خوشگلش زوم کرده بود . کیرمو تا ته می فرستادم داخل کوسش و تا اول کله می آوردمش بیرون . از تماشای کیر حریص و کوس هوسی مامان لذت می بردم باید هر طوری شده زودتر درمانش می کردم تا بتونم کونشم بکنم -شهرام قشنگم فکر نمی کردم تا این حد به من لذت بدی . شاید تو کار امروز یه حکمتی بوده که من و تو باهم باشیم و از هم لذت ببریم . پدرت هیچوقت نتونسته اونجوری که من میخوام راضیم کنه . هیچوقت نتونسته آتیش هوس منو بخوابونه . تو یک شبه بیشتر از بیست سال اون به من لذت دادی . تازه می فهمم کوس دادن چه لذتی داره . دیگه ولت نمی کنم . تو مال منی شهرام جون . معشوقه منی دوست پسر منی . بزن بزززززن . با کیییییییرررررررت منو بزن وکوسسسسسس منو جرررررررربده . اونو تو پاره اش کن . من مال توام -شهین جون دیگه نمیذارم سختی بکشی کمرت سنگین شده مامان خوشگل و نازم . کیر من کمر بسته در خدمت توهه -پسرم منم مال توام . همان طوری که روحم مال تو بود جسمم به تو تعلق داره . بکن تند تر بکن . بازم دارم خالی می کنم . خدارو شکر که جمعه هست و خواهرت برای رفتن به مدرسه بیدار نمیشه . نمی تونم ازت از این رختخواب و تن لختت دل بکنم . هر چی کیرتو به من میدی هر چی بیشتر میخورمش اشتهام بیشتر میشه  . آخخخخخخ آخخخخخخخخ اوووووووووففففففف . حس می کنم سبک شدم جااااااااان کمرم تنم سست سسته . به اوج لذت رسیدم . عزیزم من آب می خوام قربون کمرت خیلی ضعیفت کردم . دوقطره هم شده خالی کن -مامان شهین جون . این تن سکسی تو رو ببینم و فقط دو قطره ؟/؟تمام تنم الان آب کیر شده و میخواد بریزه توی کوسسسسست . کیره مثل یک تفنگ آب پاش کوس مامان شهینو نشونه رفته بود به سرعت آبشو خالی کرد و خیلی هم خالی کرد منو مامان پس از ساعتها عشقبازی به نوبت سرمونو روسینه اون یکی قرار داده و مثل عاشق و معشوقهای واقعی راز و نیاز می کردیم -مامان خیلی خجالت کشیدم و کسرم شد که امروز نتونستم ازت دفاع کنم -پسرم اصلا خجالت نداشت . تو به خاطر من جونتو به خطر انداختی تلاشتو کردی . نمیدونی همین برای یه مادر چقدر ارزش داره . دوستت دارم حاضر بودم بمیرم و یه تار مو از سر پسر فداکار و دوست داشتنی ام کم نشه . شهرام نمی دونی زندگی برام چقدر لذت بخش شده . من و تو نسبت به هم چند جور عشق داریم . مادر و فرزندی . عشق عاشق و معشوقه .. عشقی هوس انگیزانه . این خوشبختی رو با هیچی توی این دنیا عوض نمی کنم . این دفعه اگه پدرت بخواد واسه یه سمینار طولانی بره خارج باهاش مخالفتی نمی کنم . اگه بابات نباشه و شهناز هم بخواد بهش اجازه میدم که شبا حتی خونه دوستش مهشید بمونه چون دختر خوبیه و من هم خونواده اشو می شناسم .-ای مامان کلک !بگو جوش خودمونو می خوری -حالا این قدر نکته سنج نباش دیگه . وقتی من واست می میرم این یه مورد که دیگه کاری نیست .-حالا مث یه دختر خوب بخواب واست دوا بزنم .-نه خودش خوب میشه -من میخوام زودتر خوب شه این قدر درد نکشی -ناقلا هر وقت خوب شه دربست مال خودته -مامان -جان مامان -دارم واسش می میرم -چرا همین الان نمیذاری توش -شوخی نکن راضی نیستم درد بکشی -من تحملم زیاده یک پیشنهاد هم دارم . تو یک بار می کنی . اگه دردم خیلی اوج گرفت تا موقعی که خوب نشدم نکن فقط این راهی که من بهت پیشنهاد میدم باید بری چند تا از این پماد ها بخری چون هر دفعه باید خیلی حرومش کنی -منظورت چیه مامان -چه اشکالی داره با لوله کیرت واسم خمیر بمالی . وقتی رفت داخل زیاد عقب جلوش نکن همونجا نگهش داشته باش تا دواهم اثرشو بکنه -آگه آبم خواست بریزه چی -هیچ اشکالی نداره بذار بریزه تازه میگن آب کیر خیلی هم ویتامین داره برای پوست خیلی مفیده . گرونترین کرمهای تقویت پوست دنیارو از منی می گیرن شاید منم این جوری زودتر زخمم خوب شه.  با هیجان تمام سطح کیرمو و بیشتر از همه سرشو با آنتی همو رو ئید مالیده و خیلی هم مالیدم تا حسابی داخل کون مامانو ضد عفونی کرده و تسکین بدم وقتی که دو سه سانتیمتر رفت توی مقعد مامان جیغش داشت می رفت آسمون . از ترس بیدار شدن شهناز فوری جلو دهنشو گرفتم -مامان بیرون بکشم ؟/؟-خیلی بد جوریه ؟/؟-درد زیاد دارم نه بیرون نکش . کیف هم داره تا یه جایی بفرست تو دیگه تکونش نده نصف کیرو فرستادم تو کونش و دیگه پیشروی نکردم . جایز نبود که فشار بیشتری بهش بیارم . یه خورده هم با لبه های کوس و داخل چوچوله هاش بازی می کردم تا کمتر دردو احساس کنه -امکان نداره من این کیرو از دست بدم صبر کن حالم خوب شه دیگه به این شهناز گیر نمیدم هر جا دوست داره بره بره . چند سال بزرگترهم نیست شوهرش بدم راحت شم سعی می کنم کمتر برم مغازه و بیشتر باهات باشم -مامان این قدر جوش نزن اگه یه وقتی موقعیت جور نبود دو تا آپارتمان خالی که این زیر داریم . یکی دو تا وسیله میذاریم توش که بشه راحت دراز کشید وکاری صورت داد . مثلا من که می خوام درس بخونم بعضی وقتا به بهونه آرامش داشتن و از این حرفا میرم پایین و تو هم بهونه خرید و مغازه ای می کنی و میای پیشم -قربون پسر باهوشم برم چرا من عقلم نرسید عشق و هوس تو پاک منو گیج کرده . نمیدونی با این نقشه ات چقدر خوب روز منو ساختی . دیگه هر وقت بخوام می تونم بهت کوس بدم توی بغلت بخوابم و بگم من کیییییررررررررمی خوام . کوسسسسسسم کییییییییررررررمیخواد کوووونننننم کیییییررررتو رو می خواد . فکر می کونم یه خورده کونم آروم گرفته باشه . می تونی چند سانت این ور و اون ور کنی -دردت میاد ها -عیبی نداره -فقط با دو سه سانت حرکت و مانور کیرم میدونم دردش گرفته بود و حرف نمی زد . کیر من و سوراخ مامان بدجوری بهم چسبیده بودن . بعد از چند بار بالا کشیدن منی یکی از این دفعات دیگه جلوشو نگرفته و گذاشتم خالی بشه . آنتی همو روئید با آب منی من قاطی شده و مرهمی بر زخم مامان شهین شده بود -دیگه فکر نمی کنم که سنم داره میره بالا. حالا فکر می کنم که دارم جوون میشم -قربون حست برم مامان که داری  بهم روحیه میدی . خیلی دوستت دارم . امیدوارم می کنی ازت ممنونم که این حسو در من به وجود آوردی که شاید تونسته باشم یه کمی از زحماتی رو که برای بزرگ کردن من کشیدی جبران کرده باشم -شهرام جون اگه میخوای همیشه ازت راضی باشم همیشه راضیم کن -دوستت دارم مامان فدایی تو و همه جاتم . کوس فقط کوس مامان . کون فقط کون مامان . سکس فقط سکس بامامان . عشق فقط عشق مامان . پس از چند دقیقه به کیر درمانی هم خاتمه داده و خودمو مرتب کردم به مامانی هم سفارش کردم که خودشو پیش شهناز شاد و بی خیال نشون نده و تا حدودی همون حالت افسردگی شب قبلشو حفظ کنه تا یه بهونه ای بشه که چند شب دیگه هم پیشش بخوابم . به خاطر این نقشه و پیشنهاد خوبم یه صد آفرین دیگه از مامانی گرفته و به عنوان جایزه و تشویقی کیرمو تو دستش گرفت و با تکنیکایی که وارد بود چند دقیقه ای برام ساک زد . و بعد درو از حالت قفل خارج کرده خیلی عادی و با حجاب کنار هم خوابیدیم ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

4 نظرات:

matin گفت...

داستان زیبای هست مرسی

کیوان گفت...

باعرض سلام خدمت ایرانی عزیز داستان تا حالا جذاب پیش رفته یه پیشنهاد دارم داستانهای سکس زوری با مامان رو طوری بنویس که توش سکس مادر با پسر بعد از سکس زوری با مادر اتفاق نیفته بنظرم اینطوری داستان به واقعیت نزدیکتر میشه با تشکر و خسته نباشید.

کیوان گفت...

با سلام خدمت ایرانی عزیز اگه ممکنه در داستانهای سکس زوری با مامان تو ادامش سکس پسر با مامان رو بعد از تجاوز زوری به مامان ننویسید اینطوری داستان به واقعیت نزدیکتر میشه با تشکر و خسته نباشید خدمت امیر عزیز و ایرانی گرامی با تشکر کیوان

ایرانی گفت...

متین عزیز کیوان گلم ممنون از نظراتتون .کیوان جان صحیح می فرمایید ولی داستان ها همه تخیلی هستند درسته که بعضی ها به واقعیت نزدیک ترند سکس بعد از تجاوز ممکنه یه خورده داستانو از واقعیت دورکنه ولی هیجانو زیاد تر می کنه و همین اون نقطه ضعفو پوشش میده و از طرفی یک تیر و دونشون هم میشه که آدم یعنی نویسنده در خواست دونفرو انجام میده ..خیلی خیلی دوستتان دارم ازهمراهی همیشگی شما دوستان گلم بسیار ممنون و سپاسگزارم .تندرست باشید ...ایرانی

 

ابزار وبمستر