ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

درددل

باسلام ودرود فراوان به همه بازدید کنندگان خوانندگان و دوستان و عزیزان . عزیزانی که قلبم و قلمم برایتان می تپد . عزیزانی که دوست دارم خواسته های تک تکتان را در اسرع وقت انجام دهم .فرصت و تمرکز زیاد می خواهد تا آنچه را که می خواهید با کیفیتی بهتر ارائه دهم . در هر حال آنچه بر آنم داشت که به این صورت و از طریق پیام با شما در ارتباط باشم این است که یکی دوروز است ورود به اینترنت مثلا غیر مجاز برای من دشوار شده و بسیار تصادفی و به زحمت  مثل یک شکارچی به دنبال شکار می توانم داستانها را آپدیت کنم . شاید این وضعیت موقتی باشد اما من آن قدر دوستتان دارم و به نوشته ها و نظراتتان اهمیت می دهم که دوست ندارم حتی برای چندروز یا چند ساعت ویا ؟فکر کنید به نظر های پر شور و گرمتان بی توجهم که به آن پاسخ نمی دهم . در هر حال فایل ارسال نظر با من لج کرده و از طریق پیام که آن هم خیلی شانسی به من روی خوش نشان داده با شما سخن می گویم . از همه نظر دهندگان عزیز داش متین آقا مرتضای خوبم تمام آشنایان گرامی که عنوان ناشناس برای خود بر گزیده اند فائزه خانم گل از شهر زیبای رشت ارباب جون کیوان گرامی ودهها تن دیگر که همه برام عزیزن ونبردن نامشون دلیل بر فراموشی اونا نیست ممنونم . اگر وقفه ای در انتشار یا پاسخ به نظرات پیش آمده یا بیاید آن را به حساب دست اندازها بر سر عبور از فیلترینگ بگذاریدکه امیدوارم مدت این سنگ اندازیها کوتاه باشد. من در این جا بار دیگر از امیر خوب و عزیزم تشکر می کنم که بستری فراهم آورده تا دوستیها را تحکیم بخشیم ومحیطی دوستانه و پر احساس به وجود آورده که همه با عقاید و آرا مختلف احترام یکدیگر را نگه می دارند . همان گونه که خود او و من بارها عنوان کرده ایم به علت مشکلات متفرقه ای که دارد فعلا فعالیت کمتری دارد ولی علاوه بر سمت استادی همیشه یار و یاور من بوده و امیدوارم با رفع مشکلاتش به زودی با دستی پر وفعالیتی پربار تراز قبل برگردد تا سایت پربارش با تنوعی بیشتر دلپسند تر از گذشته گردد . می دانم که دوستش دارید ودوست می دارید که بوی او را با روی او احساس نماییداما فراموش نکنید که عشق و دوستیهای دو طرفه ارزش و استحکام بیشتری دارد . من و او دوست داریم که مشارکت بیشتر شما را در ایده ها و نظراتتان ببینیم . چون با تشویقهای شما دلگرم می شویم و انتقاداتتان را با جان و دل پذیرا می گردیم . صر ف نظر از کیفیت داستانها که آن بسته به نظر شما مهربانان دارد هیچ سایتی به اندازه سایت امیر داستان جدید و انحصاری یا اختصاصی ندارد و جای  گله دارد  که آمار نظر دهندگان ما یک در هزار باشد شاید رفقا یا رقبا آن را به حساب کیفیت کارمان بگذارند در حالی که  چند تا از داستانهای ما که در سایتهای دوستان و بعد از کپی برداری منتشر شده با نظراتی بسیار بیشتر از اینجا مواجه گردیده است . وقت شما عزیزان را زیاد نمی گیرم . برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم ,آرزوی روزی که  هماهای سعادت را بر فراز خویش و در آسمان آزادی در پرواز ببینید . آن روز دیگر از آن هراسی نخواهیم داشت که  در عصر فضا و عبور از هسته های اتم برای دیدن هم و تبسم به هم و برای گفتن حرف دلمان به یکدیگر چون فرهاد کوهکن و مجنون بیابان نورد باشیم و برای رسیدن به هم از کوره راهها و جاده ابریشم بگذریم . هر چند که تکرار می گویم ولی باز هم می گویم که شاد وخرم و خندان و تندرست باشید . دوستتان دارم .. ایرانی

9 نظرات:

کامران گفت...

سلام ایرانی عزیز من دو روز بود که با اسم ناشناس نظر میدادم
در مورد اون مسئله حق با توئه مخابرات الان یکی دو روزه که پورت ها رو محدود کرده.
از اینکه داستان زبون دراز انتقامی شده خیلی خوشحالم امیدوارم مرجان حسابی تحقیر بشه و وسط کار از مهر و محبت خبری نباشه. داستانهات واقعا زیباست و تنها خورده ای که میشه بهت گرفت کلیشه ای شدن برخی موضوعات و دیالوگ های بین شخصیتهاست . امیدوارم از این به بعد شاهد داستانهای تنبیهی و باخشونت هم باشیم در کنار بقیه داستانهات.
چون این بیشتر یک پیشنهاده و دوست ندارم عمومی بشه برخی فانتزی ها رو که جذابیت داره نام میبرم:
-تنبیه شدن مادر یا خواهر توسط پسر یا برادر
-استفاده از اسپنک در داستانها که به شدت اروتیکه
-راحتی خواهر با برادر در مورد مسائل جنسی که به نظر من یکی از دلایل حذابیت داستان خانوم مهندس بود مثلا وقتهایی که برادر جلوی چشم خواهرش با یک غریبه سکس می کند


من بازم بهت سر میزنم مثل همیشه و اگه فانتزی های خوب و به روز هم داشته باشم حتما مطرح می کنم.

موفق باشی

سام ایرانی گفت...

سلام اقای ایرانی گل.حالت خوبه؟از داش امیر گل چه خبر .
اگه زیاد نظر نمیدم به خاطر ایتکه با بعضی از داستان هایت اصلا نمی تونم کنار بیام.بعضی از داستان های شما واقعا کلیشه ای شدند فقط اسماشون وعوض کردی.ایده های جدید وداستان های جالب خیلی کم شد ه اند البته باید تشکر کنم کمیت کارتان خیلی بالا رفته هرشب دو سه تا داستان اپ می کنید واین واقعا جای تشکر داره ولی باور کن من به عنوان یه دوست این طور به شما نظرمو دادم ولی در کل واقعا سایت شما تک تکه ومن از صمیم قلب دوستون دارم .یه پیشنهاد هم برای شما واقا امیر دارم البته این پیشنهاد وقبلا هم اقا امیر داده بود از خوانندگان بخواهید که در مورد نوع داستان ایده بدن.من خودم شخصا دیونه داستان سکس با زنان بیوه هستم ودر اخر همیشه از زحمات شما سپاسگزارم

ایرانی گفت...

کامران عزیز آقا سالم ایرانی گل این چهارمین باریه که دارم نظر میدم و نمیره وهر دفعه هم که هنگ می کنم یا می کنه متنم پاک میشه و از نو یه مدال جدید می نویسم .ممنونم از نظرات و ایده های سازنده اتون .البته من با این عقیده که داستانها کلیشه ای شده موافق نیستم چون سوژه های متقاوت و متغیر زیاد داریم ولی در بعضی از گفتگوهای سکسی بین طرفین به میزان کم کلمات کلیشه ای وجود داره که سعی می کنم در لابلای داستانهای با سوؤه های گوناگون حلش کنم .یه سری واژه ها رو هم زیاد ازش استفاده می کنم مثل در هر حال مخصوصا البته ..قاچ ..درزوسط ...با کمال افتخار از فر مایشهای بجایتان استفاده خواهم کرد ولی خواسته های اکثریت دوستان را هم باید در نظر داشت .هر چند خود من موافقم که زمینه ها متفاوت باشد و از هر پنج داستان حداقل یکی را هم در زمینه عشق و احساس بنویسم .فعلا که نمی توانم در وب و سایت مانور بدهم .برقرار باشید ..ایرانی

ایرانی گفت...

دوباره خدمت آقای سام عزیزم سلام عرض می کنم .در مورد امیر خان عزیز و بسیار زحمتکش و فوق العاده محبوب و دوست داشتنی سوال فرموده بودی که خب در این مورد هم من و هم خودش زیاد توضیح داده ایم ولی چون حس می کنم ممکنه در این شلوغ پلوغی های متن موفق به خوندن نشده باشی بازم به عرض می رسونم که اولش به خاطر کسالتی که داشت مدتی ازمون دور بود بحمدالله که سلامتی جسمانیشو بدست آورد یه سری مشکلات کاری و رتق و فتق امور وقتشو گرفته تا بخواد کارهاشو رگله کنه وقت می بره و تا اون موقع منم افتخار دارم بیشتر در خدمت شما باشم ولی با این که من روزی نیست که از او بی خبر باشم و به نوعی باهم در ارتباطیم ولی وقتی به سایت سرک می کشم انگار چیزی گم کرده دارم واین مجموعه با امیر رنگ و بویی دیگه داره خودمن هم بیصبرانه منتظر باز گشت پرفروغش هستم هر چند حالاهم بیکار ننشسته و نظارت و مدیریت خودشو داره .ضمنا در نظر قبلی ام در سطر اول یک لام و در سطر دوم یک الف اضافه نوشته ام .سالم باید تبدیل به سام و مدال تبدیل به مدل بشه.سالم و پاینده باشی

matin گفت...

مرسی دادا

مرتضی گفت...

ایرانی عزیز معرفت و محبت تو و امیر به من و همه خوانندگان این سایت ثابت شده.ولی بازم ازت ممنونم که به خاطر پاسخ به نظرات ما این همه در تکاپو هستی.
به امید روز های پر از عشق برای تو و امیر عزیز.

ایرانی گفت...

مرتضی جان اگر من نتوانم وندانم که چگونه دیگران رادوست بدارم چگونه می توانم خود را دوست داشته باشم .احترام به شما یعنی احترام به خدا ,خود و شخصیت انسانی.خالصانه دوستتان دارم ..ایرانی

مرتضی گفت...

ما بیشتر داداش
.
.
. پاینده باشی

ایرانی گفت...

داداش مرتضی سرفراز باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر