ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سدهای شکسته 6

با این حرفا شهین جونو نرم کرده آنتی هموروئید ضد بواسیر و ضد سوزش و درد و داروی ضد التهاب مقعدو آوردم . البته اینو راست می گفتم که اثرش با انگشت خیلی بهتره تا مثلا با لوله پلاستیکی بهداشتی . من باید با انگشت میانی دستم این کارو انجام می دادم ولی این حرکت نقشه منو کند کرده یا اصلا بی نتیجه می کرد . با انگشت شست اگه خمیر رو می ریختم توی سوراخ کون مامان شاید اثرش کمتر می شد و به عمق نفوذ نمی کرد ولی در عوض با چهار تا انگشت دیگه می تونستم در همون لحظه که شستم تو سوراخ کون مامانمه روی کوسشم دست بکشم . اگه خوشش بیاد که اعتراض نمی کنه . اگه هم بدش بیاد و اعتراض کنه میگم عمدی نیست و حالت و حرکت شستم ایجاب می کنه که بقیه کف دستم تماسکی با ناحیه ممنوعه داشته باشه .. دلو به دریا زده و پماد سفید رنگ و خمیری را روی نوک شست دست راست ریختم  .شورت مامان شهینو پایین کشیده گفتم ممکنه درد داشته باشی نترس . شجاع باش تحمل کن چند بار که برات دوا بزنم خوب می شی . انگشتو آروم آروم فرو کردم داخل . آدم سالم دردش میومد وای به حال اون . به خود تکونی داده جیغ کشید اما خودشو کنترل کرد و ساکت شد . چهار تا انگشت دیگه و کف دستمو به کار انداختم و دیدم با چند تا مالش کمی خیس شد . فهمیدم بدش نیومده . ادامه دادم -اگه می بینی انگشتمو در نمیارم واسه اینه که داخل خوب گرم بیفته و اثر دارو بیشتر شه البته این یکی رو دیگه چرت می گفتم . مامان ناله رو شروع کرده بود .-مادر جون خیلی درد داری ؟/؟تحمل کن درست میشه من بمیرم برات اینقدر ناله نکنی -خدا نکنه پسرم الهی من پیش مرگت بشم . باز هم به ناله های خود ادامه داد ناله هایش تبدیل به فریاد شده بودند -مامان جون خیلی دردت میاد ناله می کنی ؟/؟-درد کون برام قابل تحمله ولی درد واقعی من از جای دیگه هس . پاش یهو خورد به کیر شق شده من . سابقه نداشت که پیش من از واژه کون بگه . همش می گفت باسن .-درد من از اینه که نفهمیدم پسرم یه مرد شده و می تونه بالا سرم باشه پسرم مرد شده و اونوقت یه سری نامرد میان بهم حمله می کنن -منظورت چیه مامان ؟/؟اینا چه ربطی به هم داره ؟/؟-خودتو به اون راه نزن آههههههه اوووووففففففف این قدر دیگه ادا اصول در نیار . مثلا داری منو گول می زنی ؟/؟خودتو که نمی تونی گول بزنی خیلی به خودم فشار آوردم که امروز از تجاوز لذت نبرم و تا حدود زیادی هم موفق شدم اما الان دیگه مجبور نیستم این فشارو به خودم بیارم . من کییییییییررررررررررررمیخوام . کیییییییررررررررر پسرمو می خوام پسسسسسسرم بیا بیا منو بخوررررررو بکککککن .-مامان جدی میگی ؟/؟-مگه باهات شوخی دارم مگه تو همینو نمی خواستی ؟/؟از وقتی که می خواستی باهام بیای حموم اینو تو نگات خوندم -مامان من از خیلی وقتا پیش هوستو داشتم -تو با دستت جادو کردی . کونم یه خورده بهتر شد . کوسم حالا با کیر تو درمون میشه -قربون کوس مامانی -قول میدم وقتی سوراخ کونم خوب شد اونم تقدیمت کنم . روشو به طرفم برگردوند باسنش به تشک فشرده می شد . می دونستم کمی دردش گرفته اما هوس در آغوش کشیدنمو داشت . سرمو به طرف خودش کشید چند لحظه ای رو خیره به هم نگاه کردیم . می دونستم که نیمه شبی رویایی خواهیم داشت . یک شب فراموش نشدنی دریک لحظه لبامونو به هم نزدیک کرده روی هم قراردادیم . با هوس کمر مامان شهینو می مالیدم بند سوتینشو بازکردم لخت لخت شده بود . فقط شورتش تا وسط زانوش پایین کشیده شده بود که اونو هم بعدا در آوردم . پیرهنمو خودم در آوردم ولی شورتمو مامانی دوست داشت در بیاره و این کارو برام انجام داد . دیگه نمی دونستم چیکار کنم با عشق و لذت و هوس لب و زبونمو گذاشتم روی کوس مامان اندازه اش خوب بود گشاد نبود از متوسط کوچیک تر بود با هوس و امید به دقایق آینده براش لیس می زدم و می مکیدم . این بار خودش تو دهن خودش پارچه چپوند که با فریاد هاش شهنازو بیدار نکنه . منم درو از داخل قفل کرده و کلیدو گذاشتم همونجا که اگه یه موقع شهناز جون هوس فضولی به سرش زد خیط شه . سینه هاش دیوونه ام کرده بود . پنج شش برابر سینه های شهناز می شد . فکر کنم وزن هر کدوم به دو کیلو می رسید . نمیدونم چرا پار چه رو از دهنش در آورد ظاهرا نمی خواست خاطرات تلخ چند ساعت قبل براش زنده بشه -شهراممممم منو خوب کردی راممممممم . ادامه بده هوس دارم می خوام فراموش کنم امروز چی شده . چقدر خوب لیس می زنی . خیلی خوشحالم دارم پرواز می کنم . می دونی اگه دعای مادر همرات باشه چقدر برات مفیده . من ازت راضیم راضیم کن . از خوشحالی و تعجب یه جایی بین زمین و آسمون بودم . بین خواب و بیداری . یعنی سد بین من و مامان جونم در حال شکستن بود ؟/؟چی میگم اصلا شکسته شده بود . دوست داشتم اول با نگام بکنمش . به شدت خودشو روی تخت تکون می داد .-پسر این دیگه چه مدلیه همه چی پیشرفته شده این کارا هم تکنیکی شده ؟/؟-بستگی به این داره که آدم این تکنیکا رو رو کی پیاده کنه .-رو من سوار شو و پیاده کن کوس شهین جون با این که گشاد نبود ولی چوچوله پهن و درازی داشت با یه مقدار گوشت اضافه . وقتی میذاشتم توی دهنم و با لذت و هوس می چرخوندم و با لب و زبون و دندون بهش حال می دادم خودش محکم جلو دهنشو می گرفت تا دادش به آسمون نرسه -بازم لیسسسسس بزززززن راضیم کن منتظر کیرتم وایییییی وووووییییی عزیزم عشق من معشوقه من فرشته نجات من دارم تو هوس می سوزم قربون دست و دهنت دو دفعه آبمو آوردی . دو بار آب کوسسسسمو ریزوندی .-راست میگی مامان ؟/؟بار اولو نفهمیده بودم کی به ارگاسم رسیده از بس تو عالم خودم بودم رویایی شده بودم نمی دونم که من بیشتر طالب کوسش بودم یا اون بیشتر کیر منو می خواست روغن کوسشو دیگه پاک نکرده و کیر عزیز و گرسنه و تشنه خودمو فرستادم داخل کوس مامان شهین . گوشت داغ شهین جون گوشت گرم منو می سوزوند -قربون کمرت برم بی طاقت شدی ؟/؟بریز داخل من فعلا سبکم آبتو می خوام به خودت سخت نگیر دوست دارم اوج لذتو تو بدنت احساس کنم کمرمو به طرف پایین فشار داد و منو بیشتر به خودش چسبوند انگار تب کرده بودم سینه هاش که هرکدومش به زور در کف دست و مشت باز کرده من جا میشد به سینه های من چسبیده صورتم روی صورتش قرار داشت ولبام در حال بوسیدن لباش بود . جفت پاهام رو جفت پاهاش قرار داشتند و کیرم توی کوس به آرامی رفت و بر گشت می کرد . مامانی روغن زیادی روی کیرم ریخته بو د گویی می خواست سر خش کنه . با دست چپم بالای رون راست مامانو و یه قسمتی از کونشو می مالیدم حسابی سوخته بودم . آب کیر و کمرم دیگه ازم اجازه نگرفت . جااااااان یهو لذتم منفجر شد آتیشم ریخت تا منو خنک کنه . سد شکست و آب به زمین مامان ریخت . کیف کردم . من به آرزوی چند ساله خود رسیده بودم . میدونستم که مامان مشتری من شده و این تازه اول کاره ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

4 نظرات:

سياوش گفت...

مثل هميشه داستانات عالين.من هم از ايراني ممنونم هم از اميرجان كه سايتش منبع داستاناي قشنگ و جديده.
دست مريزاد

matin گفت...

واقعا که داستانها خیلی زیبان مرسی

matin گفت...

حرف نداره مرسی ممنون

ایرانی گفت...

متین جان و آقا سیاوش ممنونم از پیام گرمتون .شاد باشید..ایرانی

 

ابزار وبمستر