ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

رازنگاه 29

قاسم و کاظم مات مونده بودند . شاشمو خیلی تیز و سریع به سرو صورت این دو نفر پاشوندم . بیشتر سعی می کردم که ریششونو خیس کنم و مدام از چپ به راست و از راست به چپ حرکت می کردم تا عدالت بین اونا رعایت بشه .-زود باشین دهنتو باز کنین شاشمو بخورین تا تموم نشه از کوس خبری نیست . چاک دهنو باز کنین وگرنه خودم دست به کار می شم . فلک زده ها دهنشو باز کردند و منم خیلی خوشگل حفره دهنشونو هدف گرفته به نوبت پرشون کردم -همین جوری نگاتون می کنم . شاشو بخورین اگه تف کنین کلاتون پس معرکه هس . هر چی دیدین از چش خودتون دیدین . شاش منم خوردند و کلی با تماشای این صحنه حال کردم گروه سه نفره ای که در چند متری مابودند برای دقایقی دست از سکس برداشته فقط مارو تماشا می کردند . محجوبه که خیلی از این سیاست من خوشش اومده بود -من تر جیح میدم شاش خودمو بوکنم تا ریش شما رو . با این حال برین حموم خودتونو جلدی بشورین و با سه سوت برگردین . از این که اینجوری حالشونو می گرفتم کلی حال می کردم . از ترس این که فرار نکنم یا به کیر بغل دستش پناه نبرم خیلی زود بر گشتند و منم یه داد دیگه سرشون زده و گفتم بار آخرتون باشه که با این پشم و پیله می بینمتون پیش (کیر )و ریش شما رو اگه دفعه دیگه ای در کار باشه اصلاح شده میخوام .. برادر قاسمو روی تخت طاقباز کرده کوسمو گذاشتم رو دهنش وای چقدر این ریشاش اذیتم می کرد و سیخم می داد . ولی بازم جای شکرش باقی بود که موهای صورتش بلند بود اگه چند روزه بود بیشتر اذیتم می کرد . با این حال کوسمو محکم به دهنش فشار داده و اون بیچاره از همون زیر با زبون واسم لیس می زد . طوری روی قاسم سوار شده بودم که کاظم بر روی کون و سوراخ کونم مسلط باشه -بیکار نشین کاظم آقا تو هم سوراخ کونمو لیس یزن . حالا تو خیابون بلبل زبونی می کنی ؟/؟بیا ببین یه من ماست چقدر روغن داره . لیس بزنین بچه ها .حال بدین . حشریم کنین تا صبح می خواهیم بترکونیم . خیلی داشتم حال می کردم . به اوج هوس رسیده بودم . قاسم تند و تند ترشح کوسمو می خورد و هر لحظه خیسی دیگه ای جاشو می گرفت . دو تا دستاشم گذاشته بود رو سینه هام و باهاشون بازی می کرد . کاظم هم نوک زبونشو فرو کرده بود توی سوراخ کونم و دو تا دستاشم بود دو طرف قمبل کونم و خیلی آروم و هوس انگیز چنگشون می گرفت . دیگه زبونمو بسته بودند . هوس چشامو کور کرده بود . نه حال متلک گفتن به اونا رو داشتم نه دلشو . خیلی خیطشون کرده بودم و می دونستم واسه کوس و کون به این آبداری از جونشونم می گذشتند . فقط یک بار از شدت هوس نمی دونستم چیکار کنم دو تا دستامو گذاشتم روی دو طرف صورت قاسم و ریشاشو از ریشه فشار گرفتم واییییی دختر چه دردی کشید این قاسم و تحمل نکرد !فقط دندوناشو به هم فشار می گرفت و توی چشاش اخم افتاده بود . تو نگاشم داشتم می خوندم که می گفت فرشته تو که ما رو گاییدی حیف که فعلا تو سواری و ما پیاده .. یعنی چه این قاسم چی فکر کرده حتما فکر کرده بعد از گاییدن من هر غلطی که دلش خواست می تونه بکنه و بعدا هر دستوری هم خواست به من بده کور خونده . فکر کرده جنده گیر آورده . کوس مفت و مجانی هم می زنه طلبکار هم هست . ریدم به اون ریش و پشمت که علمدار ایمان ما تو یکی نباشی . ما اگه اهل حال کردیم دیگه جانماز آب نمی کشیم .. بعد از این که این دو جفنگ حموم کردند خوشبو تر هم شده بودند . دوباره هوس دو کیر در دو سوراخ به سرم افتاده بود . این موهای کیر این دو برادر دینی باعث شده بود که اندازه شون از دستم در بره . واییییی چه کلفت بود کیر این قاسم خان درازیشم بد نبود . حداقل به 17 سانت می رسید . نشستم روی کیرش . چشاش از هوس زیاد به زور باز می شد .. منم به زور در نگاش می خوندم که داره با خودش فکر می کنه  که به یکی از آرزوهای بزرگش که گاییدن منه داره می رسه . منم باید طوری با اونا رفتار می کردم که ضمن این که حال خودمم می کنم یه کاری بکنم که گاییدن من در هر مرتبه آرزوشون باشه . فکر نکنن که مفت می تونن منو به چنگ بیارن . اوووف چقدر سفت و کلفت بود این کیر .. از پشت دستمو به کیر کاظم رسوندم تا ارزیابیش کنم  از قضا اونم یه کیری در قد و قواره های کیر قاسمو داشت . یه قوطی پمادو باید دور سوراخ کونم خالی می کردم تا نصف این کیره بره توی کونم . با این روغن کوس نمی شد کاریش کرد . این از اون کیرایی بود که اگه خشک یا نیمه خشک هم می خواست بره توی کونم با این روغن کوس نمی شد کاریش کرد .این از اون کیرایی بود که اگه به همین صورت می خواست  بره تو کونم بد جوری جرم می داد .درسته که مثل جنده ها کاسب کار نبودم ولی یه مدتی از حال کردن می افتادم و کوسم باید جورشو می کشید ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

matin گفت...

میگم داره زیبا میشه حرف نداره مرسی

ایرانی گفت...

لطف داری داش متین .امیدوارم به خاطر قسمتهای ضعیف ترش منو ببخشی. روزگارت خوش ..ایرانی

 

ابزار وبمستر