ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زبون دراز 9

کوس ناز ملوسک خیس خیس شده بود .-مجتبی تو با این هوسم می خوای چیکار کنی . من کوسم هوس کیر داره . نمی تونم صبر کنم . اون شاهزاده با اسب سفیدو که خونواده ام می خوان واسم جور کنن . نمی خوام . من تورو می خوام .-عزیزم یعنی این قدر توی منگنه ای که یه شبه عاشقم شدی . ما که چند روز بیشتر با هم نبودیم . فقط یه بار با ترس و لرز یه ماچ کوچولو و کوتاه ازت گرفتم . اون موقع خیلی هم لاغر تر بودی .-شاید اگه نمی دیدمت اون رویاهای خفته دیگه بیدار نمی شدند . تورو خدا فرشته نجاتم باش . میدونم پسر خوبی هستی عزیزم . دختری منو بگیر . پرده امو پاره کن . این جوری راحت تر می تونم خونواده رو راضی کنم . حس کردم که از راه راحت تری هم می تونه راضیشون کنه . بازم خواستم خودمو بیشتر تو دلش جا کنم .-عزیزم نه نه نامردی تو مرامم نیست . من راضی نیستم دل پدر و مادری رو بشکنم و با ارزش و گوهر وجود تو این جوری بازی کنم . شاید قسمت این نباشه که من به عشق خودم ملوسک ملوس خودم برسم . شاید قسمت این نباشه که ملوس من بشه عروس من . کسی واسه عشق من ارزش قائل نیست . هیشکی به من اهمیت نمیده . همین جوری کوس شر می گفتم و اونم می گریست . ودر همین گیر و دار هر دوتا شورتو از پای خودم و اون در آورده و در اتاقو قفل کرده و از پشت پنجره باز رو به حیاط منظره زیبای گلخونه و استخر و چمنو می دیدیم و هردومون به این راضی شدیم که امروزه رو با کیر و کون حلش کنیم ولی من اولش با دهنم افتادم به جون کوس ملوسک چاقالو . اونو که تشنه عشق خودم کرده بودم حالا می خواستم تشنه هوس و کیر خودم بکنم . تا اون حدی وسوسه اش کنم که حتی اگه عزرائیل بیاد سراغش اون بشه جان ستان عزرائیل  .  پاهاشو به دو طرف باز کردم تا کوسشو نوش جون کنم . هیکل به اون گندگی و کوس نقلی جای تعجب داشت . رون پاش آن قدر چاق و تپل بود که دو طرف صورتمو پرس کرده بود و در عوض فشار بیشتری به کوسش میومد . و اون لذت بیشتری می برد . یه دستمو گذاشته بودم رو سینه اش -مجتبی خواهش می کنم من دارم می میرم . دارم جون میدم . خواهش می کنم قبول کن پرده امو پاره کنی . کوسسسسسسم کییییییررررررررتو می خواد دیگه تحملشو ندارم بکن تو کوسسسسسسم . باید کلی انرژی مصرف می کردم تا یه جمله بگم چون سرم اون وسط پرس شده بود . و به کوس لیسی ام ادامه می دادم .-با توام مجتبی من حاضرم تو چرا ناز می کنی .-بذار عشق من و تو همین جور پاک و مقدس بمونه . می خوای خونواده ات فکر کنن این دامادت هوسباز بوده و از روز اول با این نیت اومده -تو چقدر ماهی مجتبی . هر لحظه که میگذره بیشتر عاشق تو ومرامت میشم . وای زبونتم خیلی بهم حال میده . ولی کیر درشتت یه چیز دیگه ایه ... همون چند تا جمله قبلو که گفتم به نفس نفس افتادم دیگه حرف نزدم . خدایا چیکار کنم . یعنی این بعد از ازدواج رضایت میده که یه شب بهم استراحت بده ؟/؟خودش می گفت 110کیلو وزنشه . نمیدونم باید باهاش چیکار کنم . از اون زیر موندن خسته شده بودم . پدر گردنم در اومده بود . آخرین زورمو زدم که اونو به اوج حشریت برسونم و خودمو خلاص کنم . چوچوله هاشو همراه گوشت وسط کوس کوچولوشو یه دفعه گذاشتم تو دهنو با فشار و مکش لب و همراهی زبون هر جارو که در تماسم بودند هوسی ترش می کردم .-واییییییی مجتبی مجتبی جون حالا که با کیرت پارررررم نمی کنی با زبونت باید ارضام کنی . بیست دقیقه ای می شد که داشتم کوسشو می خوردم و از اول همین مدل فریاد می زد -عزیزم عزیزم وای چه قشنگ می خوری . دندونات زبونت لبت قربون همه شون . واسه همه شون می میرم . وایییی آخخخخخخخ توراهه میخواد بریزه . حسش می کنم . با دو تا دستای تپل و زور زیادش سرمو محکم به کوسش فشار داد که یه لحظه فکر کردم گردنم خرد شده . سرم طوری به کوسش چسبیده بود که زبونم در نمیومد . واسه این که ار گاسمش عقب نره مجبور شدم قسمت دماغ و دهنمو روی کوسش با یه حالت دایره ای بگردونم . یعنی مث یه پرگار عمل می کردم . همش از این می تر سیدم که نکنه فرمت کنه و مجبور شم از صفر شروع کنم به شارژکردنش .-اووووووووه اوووووووووه اومد موهای سرمو سه بار کشید و ول کرد و گفت اومد کاشکی کیرتم میومد . دستاشو ول کرد و منم سرمو از لاپاش در آوردم . انگار سر و گردنم صاف نمی شد -من بمیرم برات گردنت خیلی درد گرفت ؟/؟اومد و کمی ماساژم داد و منم یه کمی سرمو این ور و اونور گردوندم -حالا واست جبرانش می کنم . مجتبی جون واقعا حیفه که این کیرتو امروز بهم ندادی تا بذارمش تو کوسسسسسم -عزیزم این کیر تا آخرین لحظه زندگیم مال توهه حالا تا حالا صبر کردی چند وقت دیگه هم صبر کن فقط مال توست ملوسکم .-تا ببینیم فقط امیدوارم با ملوسک مث یه عروسک بازی نکنی .-یعنی من این قدر نامردم ؟/؟ناز کردم و خواستم از جام پا شم برم .-نه منو ببخش می دونم دوستم داری منو فقط به خاطر خودم میخوای . به سرعت کیر منو گرفت و گذاشت تو دهنش تا منو پابندم کنه و از دلم در آره هرچند که خودش دیوونه کیرم شده بود و قصد ساک زدنشو داشت .-دهن کوچولو و غنچه ایش کیرمو تو دل خودش جا داد . نذاشتم بیشتر از نصفشو بذاره تو . دلم نمیومد اون دهن قشنگشو به مرور زمان گشادکنم .-آهههههه ملوسک من چه ملوسانه کیرمو می خوری ؟/؟-خوشت میاد ؟/؟-آره خیلی زیاد حال میدی -خوشحالم که حال می کنی . اگه پیشم بمونی همیشه بهت این جوری حال میدم . بیچاره خبر نداشت دیروز و امروز اون دو تا خانوم دکتر شیره منو کشیدن -اووووووفففففف ملوس اگه یه موقع چندشت میشه ولم کن -من عاشقتم تورو با تمام وجودم دوستت دارم . وقتی روحم جونم جسمم مال توست روح و جسم تو رو هم مال خودم میدونم . کیر تو هم جزیی از وجود منه . دوستش دارم باهاش حال می کنم . آب کیرتم می خورم فقط بگو که دوستم داری و ولم نمی کنی -دوستت دارم عاشقتم . .  هیچی ازت نمی خوام ملوسک جز یه چیز . هم خوشگل تر و ناز تر میشی هم واسه خودت خوبه . نه راحته نه سخت .یعنی هم راحته هم سخت . راحت واسه این که راحت میشه با ورزش یا کم کردن غذا لاغر شد سخت واسه این که بعضی از قسمتهای تنتو میخوام لاغر کنی مثل رون پا شونه ها شکم بازو ..... کوس و صورت و سینه ها و تقریبا کونتم با همه گندگیش مطلوبه .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی .

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر