ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

حرف , حرف بابا 19

حس می کردم یه لغزندگی وحرارت خاصی در اثر اصطکاک کیر بابا وکوس من به وجود اومده . حالا باید بکارتمو از دست داده باشم . ولی نمی دونم چرا چیزی حس نمی کردم شاید از لذت زیاد بود که همه این چیزا رو فراموش کرده بودم . با حرکت کیر بابا توی کوس لحظه به لحظه هیجان و لذت من بیشتر می شد . واقعا بیخود نیست که زنا واسه این یه تیکه سر و دست می شکنن وتا وقتی که کوسشون سر حال باشه تمایل چندانی به کون دادن ندارن واونجوری که باید گاییده شده سوراخ کونشون ارضاشون نمی کنه -بابا خودتو بهم بچسبون کوسسسم .-شیدا بذار بکشمش بیرون وای عزیزم نمی دونی اون داخل چه خبره انگار آتیش سوزی شده -بابا اگه کوسم آتیش گرفته با کیرت خاموشش کن -دختر گلم کیرم خودش سوخته و داره می سوزه . چطور خاموش کنه -بابابابایی باباجونم نکشش بیرون بذار همون داخل بمونه ولی پدر به حرفام توجهی نکرد وکیرشو ازکوسم کشید بیرون .. همون دستپاچگی رو که از پریود شدنم نشون داده بود امروزم نشونم داد .  بازم رنگش مث گچ سفید شده بود خون روکیرش نشسته بود ویه خورده هم دور و بر کوسم خونی بود ولی نه زیاد . کیرشو که کشید بیرون تازه کمی احساس سوزش می کردم -پدرکجا تنهام نذار ولم نکن بذارش تو کوسم سردم نکن . هوس دارم تازه مزه شو گرفتم بیا مال خودمی . عجیب ترسیده بود . دستمال آورد وخودشو منو تمیز کرد -عزیزم یه خورده استراحت کن ببینم حالت چطوره . عجله نکن -پدر نمی دونی چقدر کیف داره ودارم حال می کنم . بی انصاف الان چند ساله دارم بهت میگم که پرده مو پارش کنی ولی کو گوش شنوا . باید گوش باباجونمو بکشم تا دیگه الکی نگه دخترشو دوست داره . رفت و واسم آب میوه و شیرینی و آجیل آورد که یه خورده جون بگیرم -من دیگه خانوم شدم بابا بچه سوسول ودختر ناز نازو که نیستم . حالا دیگه زنتم بیا پدر جونم بیا .. یه خورده که حالش جا اومد بهم گفت عزیزم حق بده که نگرانت باشم -بابا من اگه زنت بودم بازم این قدر نگرانم می بودی . می بینی که حالم خوبه وازت کیر میخوام همونی که چند ساله میخوامش و بهم نمیدی . پدرگفت باشه هر کاری دوست داری انجام بده -اوخ بابا تویی که باید کار انجام بدی . کیرش هم مثل خودش هول خورده بود . اونو یه بار دیگه گذاشتمش تو دهنم وبا یه میک زدن نرم و استاندارد شقش کردم -بابا دراز بکش میخوام بیام روت -مطمئنی آمادگیشو داری -آره من چند ساله که منتظر همچین لحظه ای هستم واسه چی آمادگیشو نداشته باشم . بابا عاشقتم . دوستت دارم . عاشق کیرتم . بکن کوسسسسمو بکن . کونمو روکیرش حرکت می دادم تا با حرکتاش کوسم و کیرش در تماس باشن -اوووووففففف کوسسسسسم کوسسسسسم دوباره داره جون می گیره . امروز یه در دیگه ای از سکس به روم باز شده بابا من میخوام . با این که حس می کردم داخل کوسم کمی دچار سوزش شده ولی لذت و غرور زیاد اجازه نمی داد بنالم . فقط از روی هوس زیاد ناله می کردم . روبابا خم شده وتمام صورتشو غرق بوسه کرده با موهای سینه اش بازی کردم ودر همون حال لبمو رولبش گذاشته وبه شور و حال  این روز با بوسه هوس لباشو می مکیدم . -شیدا شیدا عزیزم زود باش خودتو ول کن الان آب کیرم می ریزه تو کوست و نمی خوام بار دارت کنم . خواهش می کنم -بابا به ریسکش می ارزه . مگه تو نمی خوای دخترت خانوم دکتر شه . پاره ام که کردی . باردارمم کن مگه چه اشکالی داره ؟/؟  دیوونه شدی دختر آبرومون میره .-عجب غلطی کردم یه هفته پیش که پریود بودم قرص خوردنو شروع نکردم . بابا بریز تو کوسم من دوروز پیش از شر پریود خلاص شدم و تخمک گذاری تا چند روز دیگه صورت نمی گیره -نه من ریسک نمی کنم .. ولی در نگاه بابا هوس و اشتیاق موج می زد -به خودت فشار نیار ومن امروز زورم زیاد شده نمیذارم بابام جنب بخوره .. هرچند اگه خودشو خالی می کرد سر بالایی بود ولی بازم واسه من تشنه غنیمت بود همین طورم شد و اون ریخت و ریخت و ریخت وبا این که دوست داشتم بیفتم روش ودر یه حالت سستی و مستی باقی بمونم ولی حس کردم کوسم بد جوری نیاز داره و تشنه شه . واسه همین خودمو صد و هشتاد درجه بر گردوندم تا مسیر آب کیر بابا رو به طرف داخل کوس و شکمم هدایت کنم ومنی پدرمو حروم نکنم -شیدا تو دیوونه ای . دختره کله خر -هرچی باشم دختر توام .. اوه ببخشید همسر جدید توام -بابا من هوس دارم سیر نشدم . نمی دونم چرا بازم میخوام -توکه این جوری نبودی زود رضایت می دادی -راستش من همیشه می خواستم . کوسم هیچوقت سیر نمی شد . حالا گاهی وقتا میکش می زدی و لیسش می زدی تا حدی راضی می شدم .. بیا دیگه به همین زودی خسته شدی ؟/؟حالا یه زن غریبه روببینی هوش از سرت می پره . یعنی دخترتو زن جدیدتو نباید تحویل بگیری . دیگه هوس نداری ؟/؟ هیجان نداری ؟/؟ این کوس نازو نمی خوای ؟/؟  ببین چقدر تنگ و کوچولوست . بفرستش تو دیگه این کیرتو . من که نباید همش بهت بگم . پس چه جوری میگی شیدا رو دوست داری ونیاز هاشو درک می کنی ؟/؟ .. ادامه دارد . نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر