ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

دزد و کاهدان 2

هردومون احساس سرما می کردیم کولرو خاموش کرده پنجره ها رو باز کردیم . هیکل لخت و60 کیلویی اشو انداختم روی تخت . فقط اونو می مالیدم . حشری حشری شده بود خیس خیس کرده بود -ابی منو بکن من کیییییررررررر میخوام . وایییییی کیییییرررررت خیلی کلفته . واسه این که اونو بیشتر به خودم وابسته اش کنم و عشقبازی ما منحصر به همین یه دفعه نشه کف دستمو با سرعت 50 کیلومتر روی کوسش می کشیدم -اووووووههههههه نه دیگه هیچی از کوسسسسسم باقی نذاشتی هنوز آبش نیومده آبش کردی -بیشتر آبش می کنم . آبششششم می خورم -پس زود باش عزیزم زود باش . دو تا لنگشو گرفته وسط بدنشو به طرف خودم بالا کشیده وسرمو گذاشتم لای پاش وخوردن و لیسیدن کوسشو شروع کردم -اوخخخخخ عزیزم همیشه دوست دارم تو کوسسسسس منو بخوری فقط تو بکنی . میخوام فقط مال تو باشم . دوستت دارم ابی -منم می خوامت ساناز من -جرررررم بده کیییییرررتو فرو کن توی کوسسسسسم زود باش پارررررم کن حال بده سر حالم بیار . بعدا واسسسسسسست ساک می زنم . دیگه نتونستم به کیر خودم و کوسسسس ساناز جون نه بگم . دیگه کوسشم خشک نکردم کیر 18 سانتی خودمو گذاشتم داخل طوری رفتار می کرد که انگار قله اورستو فتح کرده باشه وحال و روز منم طوری بود که گویی به شاهزاده خانوم سرزمین رویاهام رسیده باشم -جااااااااان چه کیفی میدی ابی کیرررت خیلی باحاله ودر حال گاییدن قسمتهایی از تن و بدن همو که به لب و دهنمون می رسید غرق بوسه کرده بودیم . گر گرفته بودم اونم سرخ سرخ شده بود . آهی کشید و به ار گاسم رسید . بعدشم یه جریان آب گرمی رو روی کیرم احساس کردم . ارضا شده بود ومنم با چند ضربه پی در پی توی کوس تشنه اش آب ریختم . راحت و سبکبال که شدم تازه یادم اومد که چه غلطی کردم ای بابا نکنه این حامله شه اون وقت من چه خاکی به سرم بریزم . قیافه ام شده بود عین میت .-چیه مردونگیت همین بود ؟/؟ نترس از شانس تو یه خورده تنظیم پریود من بهم خورده دکتر به من قرص ضد بارداری داده گفته که اگه دوسه ماه مصرفش کنم پریود من عادی میشه . نترس گردنت نمیفتم . شما مردا فقط دوست دارین کمر خودتونو سبک کنین وخاطر جمع بشین اصلا به احساسات ما زنا توجهی ندارین . من خیلی بد بختم . معلوم نبود کیسه اشکشو کجا قایم کرده بود که سرشو باز کرد وهای های شروع کرد به گریستن -عزیزم دلشو ندارم ابی فدات . منظوری نداشتم دوستت دارم -منو ببخش عزیزم تازگیها خیلی حساس شدم . گاهی وقتا مثل بچه ها میشم . مثل یه بچه صاف و ساده ام اهل کلک نیستم . دلم مث یه آینه صافه . ای بابا عجب بدبختیی . عجب گیری افتاده بودیم . این لقمه چرب و چیلی رو چیکار کنم تا بتونم درست و حسابی بخورمش . از خیر کون و کردن کون گذشته بودم . نمی خواستم احساساتشو بیشتر از این جریحه دارکنم -عزیزم واسه این که نشون بدم چقدر دوستت دارم وتو رو فقط واسه هوس زود گذر نمی خوام همین الان باهات خداحافظی می کنم ؟/؟ -چی ؟/؟ می خوای بری و تنهام بذاری ؟/؟دلت میاد ؟/؟ تازه منم دلشو ندارم که تو حال نکرده حالتم گرفته شده از طرفی منم نیاز دارم میخوام بیشتر آروم شم -تو که تازه اعصابت بهم ریخته بود -کیر تو رو که می بینم آروم می گیرم . بعد روی همون تخت قمبل کرد و گفت ببین خوشت میاد ؟/؟ این کون و اینم رون . اینم کمر و اینم جون . اووووخخخخخخ جووووون همش در اختیارته . حالشو ببر و به منم حال بده . نمی دونی چقدر دوست دارم پلمب کونم توسط کیر کلفت تو باز شه . دوست دارم همچین بکنیش که جر بخورم . پارگی مقعدمو حس کنم . وقتی کف دستمو بکشم رو سوراخ کونم ببینم پر از خون شده . زود باش با کیرت منو به عرش برسون . صبر کن یه کرمی چیزی بیارم آخه خشک خشک فریادیت می کنه -آخ ابی نمیدونی که این روزا چقدر هوس کیرتو داشتم . حسشو می کردم که یه همچین لحظه های خوشی با هم داشته باشیم واسه همین از روی هوس کارم شده بود انگشت فروکردن تو سوراخ کونم یه خورده واسه تو عزیز دلم جا باز کرده امتحانش کن ببین اگه سخت میره کرم بمال . کیرم خودش در حال ترکیدن بود . این حرفا رو هم که می زد پرشهای نبضو روی کیر احساس می کردم که ناشی از هیجان زیاد بود -عزیزم اولین کوس کردن زندگیمو که افتتاح کردم برم ببینم چه طوری باید اولین کون کردن زندگیمم افتتاح کنم . وای پسر کونش عجب برقی می زد . ژل نزده چرب و براق و ژله ای بود .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

matin گفت...

خیلی زیبا و عالی مرسی ایرانی عزیز

ایرانی گفت...

ممنونم داداش متین .خسته نباشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر