ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

حرف , حرف بابا 20

شیدا می تونم کونتو بغل کنم و از پشت بکنم تو کوست .. با این که دوست داشتم با با شهریار منو از روبرو بکنه وحالتهای سکس و اون شور و اشتیاقشو موقع گاییدن ببینم ولی نمی دونم چرا نتونستم در مقابل خواسته و حرف اون مقاومت کنم . شاید به خاطر این که فکر می کردم هنوز تا بر گشتن مامان وقت زیاد داریم اما با همه اینها احساس تعلق همیشگی سکس و رابطه ای سکسی با با با رو داشتم . شاید هنوز این تصور در من به وجود نیومده بود که تا ده روز دیگه به این راحتی نمی تونم باهاش سکس داشته باشم . فکر می کردم با از دست دادن بکارتم راستی راستی زنش شدم . البته یه فکر عملی داشتم . بابا هنوز زورش زیاد بود با یه دست کمرمو گرفت آورد بالا وبا یه دست دیگه اش قاچ سمت راست کونمو به طرف بیرون بازش کرد تا کوس کوچولو و خیسمو راحت تر ببینه -بابا زود باش منتظرم چرا یه خورده شل شده داری پیر میشی ها -شیدا بهم بر می خوره . من هنوز چند سالی مونده به چهل برسم . هم خودم جوونم هم کیرم -به درد من نمی خوری که فایده ای نداره . نگاه کن الان روی کوس وزیر سینه هام یه جور خاصی می لرزه وعطش داره ولی تو کیرت شل شده . یه بابای خوب که این جوری نمی کنه -اگه راست میگی ببینمش .. پاهامو به دو طرف باز کردم . یه نموره ای کیرش شل شده بود ولی هنوز همون گردن کلفتی قدیمو داشت وحرف خودشو به کرسی می نشوند -عزیزم شیدا جونم . چشات خیلی خمار شدن -بابایی من الان دوازده ساله که چشام واسه تو خمار میشه حالا امشب داری می بینی ؟/؟ چون کوسمو فتح کردی ؟/؟ اگه این قدر کوس دوست داشتی چرا تا حالا نشون نمی دادی ؟/؟ آها فهمیدم از ما بهترون بودن که تامینت کنند ؟/؟ -شیدا اگه بخوای متلک بگی از کیر بابا خبری نیست . میره داخل غلاف و دیگه نوک نوازش بر سر کوست نمی کشه . با این که عصبانی شده بودم ولی ساکت شدم .-بابا دیگه دوستم نداری ؟/؟ -تو رو از خودمم بیشتر دوست دارم . بیشتر از همه دنیا -پس چرا باهام این طور حرف می زنی ؟/؟ همیشه می خوای خیطم کنی . تهدیدم کنی -عزیزم  من و تو که این حرفا رو نداریم . فعلا در این چند روزه این تو بودی که داشتی ریاست می کردی . من باید چیکار کنم که تو متوجه شی هنوز عزیز دلمی و همیشه هم هستی -منو ارضام کن . یه کاری کن که بفهمم عزیز کیرت هم هستم و هنوز تشنه امی -میگی الان چیکار کنم -بابا اول کوسمو بخور آبشو خیسی اونو بخور . میکش بزن . مثل قدیما . ولی این دفعه با فشار بیشتری این کا رو بکن . زبونتو بیشتر بفرست داخلش . انگشتتو بکن توش . هیجان زده بودم . اصلا نمی دونستم چیکار می کنم . نمی تونستم یه جا بند شم . مدام داشتم دست عوض می کردم بیچاره تا رفت کوسمو یه لقمه دهنش بکنه فوری ازش خواستم یه دور بگرده تا کونش رو سر من وسرش رو کوسم قرار بگیره در دو جهت مخالف تا منم کیرشو ساک بزنم . بابا در حال نوش جون کردن کوسم بود ومنم کیرشو از پشت کونش فرو کرده بودم تو دهنم وواسش ساک می زدم . بیضه هاشو فرو می کردم تو دهنم و باهاش حال می کردم . کیر بابا رو طوری دراز و کلفتش کردم که باب طبع کوس من می شد . بیضه های درشتشو که پوستشون هم کلفت می شد میذاشتم تو دهنم و میکش می زدم . گاهی دهنمو تا اونجایی که جا داشت باز می کردم و درسته یه طرف بیضه رو فرو می کردم تو دهنم . وقتی بیضه بابا رو میک می زدم کف دستمو حلقه می کردم میذاشتم دور کیرش -آههههه دخترم نازم گلم بیحسم کردی -بابا بیکار نباش تو هم کوسمو بخور -میدونی اگه منم بیحست کنم تو هم نمی تونی خوب به کیرم برسی .-پدر طوری باید تمرکز داشته باشی که به هر دو کار برسی . اینو که گفتم کوسمو با شور و حال بیشتری میک می زد دیدم حق با اونه -باااا باااا من کیر میخوام -تو دهنته دیدی گفتم دهنت شل میشه -بابا منو به آخر حال برسون . می خوام باهات کیف کنم . من عروستم . زیر سایه توام . زیر کیر توام -شیدای نازم فعلا که تو گل و خورشید و شاه و ملکه و ماه و ستاره و... -اووووههههه بابا کی میره این همه راه رو من که فعلا کنیز شمام و روی کیر شما دارم دست و پا می زنم -این جور که معلومه خیلی شنگولی امشب -شنگولی منو باید تکمیل کنی . پونزده سال واسم زحمت کشیدی که دوازده سالش زحمت فوق العاده بوده -مثل این که هیچی نمیشه . امشب مثل مرغی شدی که میخواد تخم بذاره . دیگه ساکت باش خودتو بده دست من و این قدر هم شل کن سفت کن نکن . دوباره پوزیشن رو بهم زد وپاهای منو گذاشت رو شونه هاش و کیرشو فرو کرد تو کوسم -اینو عشق است اینو حال است . این این کوس تنگ ومامانی وناز کیر پرورده خودمه -بابابابا بکنش واییییی پدر من دارم از هوس می میرم بابا این کوس تنگ نوش جونت . گوارای وجودت حقته . حق خودته مال خودته .. هرجور حال می کنی بکنش -مال منه شیدا ؟/؟ فداشم باهاشم . خاک زیر پاشم . نازمه نیازمه -بابا من که دست خالی اومدم چی جهازمه .... دوست داشتم نازمو بکشه -دختر گلم عروس خوشگلم کوس تو نازمه جهازمه . گاییده شدن از راه کوس یه کیفی می داد که نمی تونستم وصفش کنم . با چشای نیمه بازم به چشای خمار پدر که از هوس سرخ شده بود نگاه می کردم .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر