ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک عروس و هزار داماد 23

حس کردم که داره آبم می ریزه . -دکتر جون دکتر ..  قربون سینا جون وکیرش برم داره میاد .. -متوجه ام متوجه ام . دکتر واقعا که کارشو بلد بود زمانی آب کیرشو تو کوسم خالی کرد که از اون طرف در حال ارگاسم بودم و چه حالی بهم می داد پرشها و جهشهای دو طرفه .  دستمو به لبه های تختک فشار می دادم . -دکتر ولم نکن نکن . -ببین من همزمان آمپول تزریقی ضد ترشح رو هم زدم که حسابی درمانت تکمیل شه و تا جلسه بعدی کمتر از این ترشحات داشته باشی ولی این دفعه اولو سه روز دیگه باید بیای . -فدات دکتر با این که ارضام کردی ولی یه جورایی دلم میخواد که دوباره هم کیرتو چند بار دیگه محکم تو کوسم حرکت بدی یعنی این سرنگ و تزریقی ها رو پخش کنی که خوب همه جا اثرکنه چون این مایع سفید یا شیری رنگی رو که ریختی تو کوسم خوب با همون کیر سرنگ پخشش کن که حسابی همه جا حل شه . حلش کنم . حلم کن . دکتر جفت پهلوهای منو تو دستاش داشت و با هر ضربه ای که به کونم می زد و کیرشو تا ته کوسم می فرستاد بازم اون کناره های تختو داشتم که به طرف جلو پرت نشم .  لحظاتی بعد که کیرش از تو کوسم بیرون اومد این بار اونو گذاشتم رو تخت و کیرشو با دو تا دستام محکم گرفته و گذاشتمش تو دهنم . با  همون دقیقه اول ساک زدنم کیرشو شق کردم . دیدم که از تخت اومد پایین و با انگشتی که کرد تو کونم نشون داد که می خواد کیرشو بکنه توش -دکتر جون اینم جزو درمانه ؟/؟ -راستش زیاد ربطی نداره ولی احتیاط مستحبه که به این قسمت هم توجه بشه . البته این مربوط به دکتر داخلی میشه ولی من که خودتون می دونین چقدر شما رو دوست دارم و توقع ندارم که با این وضع بار داریتون خسته شین و یه وقتی هوس کنین برین یکی از این دکتر داخلی ها . تازه شاید اون راه درمانو ندونه . منم یه محلول کرخ کننده دارم که زیاد دردتون نیاد . راستی از این طرف شما تجربه دارین ؟/؟ دیگه نگفتم که تا حالا ده دوازده تا مرد از این سوراخ عبور کردند . دکتر بود آدم عادی نبود که سرش کلاه بذارم و بگم آک بند هستم .. گفتم چرا فقط یکی دوبار که وضعیت قرمز بوده آقام از این مسیر برای رسیدن به مقصد استفاده کرده . حالا یکی شما هم از این مسیر حرکت کنین اشکالی نداره . مسیر بدی نیست . خاکی و دست انداز نداره . فقط خیلی باریکه . جاده اش طوریه که یه ماشین بیشتر ازش رد نمیشه -مگه قرار بوددو ماشینه کار کنی ؟/؟ اینجا فقط منم -می دونم می خواستم بگم جاده ام این قدر تنگه و باریکه که همون یه  ماشین به زور رد میشه .. درهر صورت سوراخ کونمو اون جوری که دلش می خواست یه جورایی بی حس یا شلش کرد ولی کیرش از بس کلفت بود و اونم زود گاییدنمو شروع کرد یه خورده ای دردم آورد . ولی بعد از چند بار که اون داخل حرکتش داد یواش یواش عادت کردم . تازه رفتم حال کنم که متوجه شدم اون داخل کونم خیلی نرم و گرم و خیس شده .. چه نرم و روون آب کیرشو ریخت تو کونم . طوری بیحال و بیحس شده و رفته بود تو کیف که وقتی ازش پرسیدم چه زود جواب منو نداد . درهر حال کلی خوش گذشت و من هم به خونه برگشتم . وقتی موضوع پسر بودن بچه رو بهش گفتم مثل این که دنیا رو بهش داده باشن . اینو هم از خودم درآوردم که تا موقع زایمان آمیزش نباید باشه و اگرم هست خیلی کم و سرپایی . آخ که چقدر قربون صدقه ام می رفت و ناز منو می کشید . اون شب انواع و اقسام هدیه ها بهم داد که یه دستبند طلا مهمترینش بودولی قول چند چیز دیگه رو هم داد . -عزیزم من همین یه بچه رو میخوام خودت قول دادی ها . یه نگاهی بهم انداخت و گفت باشه - واسه اسمشم که توافق کردیم بذارم کامران . -می دونی که چقدر دوستت دارم شکوه . اگه هر مرد دیگه ای جای من بود قبول نمی کرد که  اسم کسی رو که یه زمانی فکر می کردی دوستش داری بذاری رو خودت .  --عوضی داشت رو من منت میذاشت . رنگم به شدت پریده بود و داشتم حرص می خوردم . به زحمت واسه این که رو بچه اثر منفی نداشته باشه بر خودم مسلط شدم . میدونم چیکارت کنم فرشاد هنوز روز خوشته . واسه این که سیاست خودمو حفظ کنم به دروغ گفتم که ممنونم شوهر عزیزم . امیدوارم که بتونم اون جوری که دوست داری واست باشم و بتونم نیاز های زندگی تو رو بر آورده کنم . اومد و دستی بر سرم کشید و گفت من تو رو از همه دنیا و از خودم و از این کوچولویی که تو شکمته و پسر گل من و از خون منه بیشتر دوست دارم .. تو دلم گفتم عوضی خبر نداری که تو پدر این بچه نیستی و این دوست و همکار توست که پدر این بچه هست . .. ادامه حرفش این بود که تو هررفتاری که داشته باشی واسم عزیزترینی ولی می دونم که می خوای واسم بهترین باشی . اومد و خیلی آروم طوری که به شکمم فشار نیاره بغلم کرد و لبامو بوسید . مثل همیشه چندشم می شد و تحمل می کردم . از نظر من اون قاتل تنها عشق زندگی من , کامران بود . من چه طور می تونستم اونو دوست داشته باشم ؟/؟ ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر