ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 7

فتانه روز بعدش از مهرداد مرخصی گرفت و من هم به مهرداد گفتم که ناهار رو می خوام برم خونه یکی از دوستام و تا غروب بر نمی گردم . البته واسه اون مسئله ای نبود . یه چند دست لباس های فانتزی و سکسی تهیه کردم که قصد نداشتم اونو پیش مهرداد بپوشم که اگه یه موقع از یه طریقی اون عکسارو گذاشتم داخل اینترنت اون فکرکنه که اینا همه یه جورایی  حقه فیلمبرداریه . البته من که خودم نمی تونستم از طرف خودم این عکسها رو بفرستم . از طریق فتانه هم نمی شد . باید از یه راهی می فرستادم که سر مهرداد شیره مالیده شه و بهترین راهش این بود که با فرزاد کیر طلا در تماس باشم و این عکسها رو بفرستم براش تا بفرسته برای سایت . وقتی رسیدم خونه فتانه طوری خودشو ردیف کرده بود که یه لحظه فکر کردم حتما اونه که می خواد عکس بگیره . وای خیلی خوشگل و خوشبو شده بود . بازم با ماچ و بوسه ازم پذیرایی کرد . ساعت حدود نه صبح بود که بودم پیشش . هرچی خواست واسم صبحانه بیاره قبول نکردم . -خب عزیزم اول از عکسهای با لباس و فانتزی و نیمه فانتزی و سکسی و مدلهای مختلف شروع می کنیم بعدش میریم رو عکسهای کاملا سکسی که من از الان دارم ثانیه شماری می کنم واسه رسیدنم به این قسمت از کار و از هیجان دارم می میرم . عکسهای اولیه رو با چند تا شلوار استرچ پارچه ای که کونو خیلی بر جسته و زیبا و طبیعی و کامل نشون می داد گرفتم . ناکث خیلی زرنگ بود . وقتی که می خواست عکس بگیره میومد جلو دستاشو میذاشت رو کونم و این طرف و اون طرفشون می کرد و پس از کلی ور رفتن بهم می گفت خوبه حالا . یه دستی هم رو کوسش می کشید -فتانه ببینم تو دو جنسه هستی که منو می بینی به هوس میای ؟/؟ -صبر کن غروبی مزه شو بگیری اون وقت دیگه این سوالو ازم نمی کنی . وای موقعی که می خواست عکسی بگیره که سینه های درشت و یک دستم بیفته کلی با سینه هام ور می رفت و اونا رو سبک سنگین می کرد . یه تاپ و یه لی استرچ تا زانو پوشیدم و اون استرچ رو تا نصفه کون و تا تمامی اون در هر دو حالت پایین می کشید و عکس می گرفت . از زوایای مختلف کلی عکس گرفت و رسیدیم به قسمت عکسهای کاملا  سکسی .. -طناز خیلی ناز داری معرکه ای . کاش تو زنم بودی . اون وقت من دیگه چیزی نمی خواستم . -دیوونه مگه می تونه یه زن زنو عقد کنه . -چرا نمیشه . تو خارج از این کارا می کنن . -من که نشنیدم .  در بعضی از کشورهای اروپایی شنیدم که بعضی از مردا کوس خل شده به عقد هم در میان ولی زنو نمی دونم . یه عشوه ای اومد و گفت چرا در خیلی از کشور ها داریم . ما تو ایران خودمون عقب افتاده ایم و از فرهنگ دنیا دوریم .  مجبور بودم این کوس شر گویی های فتانه رو تحمل کنم . واسه خودنمایی و این که نشون بدم خوشگل ترین و هوس انگیز ترین و تودل برو ترین زن اینترنتی و منطقه هستم باید پی این چیزا رو به تنم می مالیدم . -فتانه من یه جوری میشم سختمه می خوام خودمو پیش تو لخت کنم . آخه همه جام مشخص میشه . درست نیست یه زن اونجا های یه زنو ببینه -من بمیرم واسه تو که خیلی خجالتی هستی . یه مرد غریبه و نامحرم اونجا های زنو ببینه اشکالی نداره . اون وقت یه زن اگه مال یه زنو ببینه ایراد داره ؟/؟ از کی تا حالا این قدر مومن شدی ؟/؟ -چند بار بهت بگم این عکسها رو برای هیجان بیشتر می خوام و این که بتونم دل مهرداد رو بیشتر ببرم -به من ربطی نداره . من فقط می خوام حالمو باهات بکنم و کاری به این کارا ندارم . هنوز اون آمادگی رو نداشتم که خودمو در اختیارش بذارم . بیچاره خیلی هم خسته شده بود . گناه داشت . اگه الان می رفت یه مجلسی فیلمبرداری یا یه کاری شبیه این کلی در آمد کسب می کرد . سریع خودمو لخت کردم تا فعلا دستی بهم نزنه . -وااااایییییی دختر دختر .. این چیه دیگه .. وای من دارم از حال میرم . چه کونی چه کوسی .. چه اندامی .. چه شونه ها و سر شونه هایی . شونه هات با قسمت سینه ات انگار یه دستن . این جور هارمونی از سر شونه به سینه رو من یه بار تو فیلمهای سکسی دیدم ولی تو یه چیز دیگه ای .. بد جوری به وجد اومده بود . -طناز جونم اجازه هست ماچ از اون کون خوشگلت بگیرم ؟/؟ .. -باشه بگیر .. اون قبل از این که ماچو رو کونم فرود بیاره خودشو کاملا لخت کرد . -ببینم با دهن می خوای ماچ بدی یا با کوس و کونت -اون ماچو که بعدا میدم ولی  از ادب به دوره که تو کاملا لخت و برهنه باشی و من لباس تنم باشه . دهنشو گذاشت رو کونم و به جای یه ماچ ده تا بوس ازش برداشت و دوتا قاچ کونمو هم از وسط بازشون کرد و یه زبون هم رو کوس خیلی کوچولو و نقلی غنچه ای من کشید . این آخرین کارش یه خورده حشریم کرد ولی به روم نیاوردم که پررو نشه . -خب عزیزم حالا پاهاتو به دو طرف باز کن یه خورده چاک کوست بین دو تا برش کونت مشخص شه .. چند تا عکس قمبلی دیگه هم گرفتم .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

4 نظرات:

دلفین گفت...

عالیه داداشم ادامه بده

ایرانی گفت...

خسته نباشی دلفین جان ..ایرانی

ناشناس گفت...

فدای توداداش ایرانی ادامه بده.

ایرانی گفت...

در خدمتم دوست عزیز و آشنای من . شاد و سربلند باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر