ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 43

بیا رو من نویان .. بیا بیا داداش .. بیا من هوس دارم . نمی دونم چرا هر چی بیشتر زیر کیر این و اون قرار می گرفتم بیشتر احساس نیاز می کردم و بازم یه دسر می خواستم . چشای اون نشون می داد که بعد از سکسی که با من داشته با دختر دیگه ای نبوده .. داداش خوشگل من می تونست با خیلی از دخترا باشه ولی شاید خودش نمی خواست و شایدم از اونجایی که یه لقمه حاضر و آماده در کنارش داشت نمی خواست خودشو علاف دخترای دیگه بکنه . دستا و پاهامو به دو طرف باز کرده چشامو بستم . پس از چند لحظه دستامو به طرفش قرار دادم . حس کردم جسم سنگینی رو من قرار گرفته و به دنبال آن کیر داداش نویان بود که به آرامی تو کوس من جا می گرفت .  من و داداش در دومین سرویس زمانی سکسمون بودیم . -داداش همه رفتن ؟/؟ مطمئنی کسی خونه نیست -فقط منم و تو .. -بگو جون تو -جون تو . فدای کوس و کون تو .. من ازش کیر مستقیم می خواستم . طالب اون بودم که درجا فرو کنه تو کوسم وخیلی هم تشنه اش بودم . حرکت کیرشو روکوسم حس می کردم . وقتی چشام  بسته بود  تماس کیر رو بیشتر روی کوسم احساس می کردم . به نظرم میومد که کیرش دراز تر و کلفت تر شده باشه . -داداش رو من بخواب دراز بکش . حال بده . نمی دونی چقدر دارم حال می کنم . چه کیف و حالیه . لذت می برم . یه دنیا عشقه . بزززززززن . کوسسسسسمو . جرررررررم بده .. با این که خیلی خوشم میومد ولی یه چیزی بهم می گفت که ارگاسم بشو نیستم . وقتی کیرشو با ضرباتی محکم می کوبید به ته کوسم از هوس زیاد  پنجه هامو با آخرین زورم به هم می فشردم . داشتم هلاک می شدم . با همه اینها هوس تا یه حدی اوج می گرفت و همونجا وای می ایستاد . کمر نویانو با دستام مالشش می دادم . دستمو از بین بدنمون به بیضه هاش رسونده و باهاش ور می رفتم . می دونستم مردا از این حرکت خیلی خوششون میاد و داداش هم بی اندازه لذت می بره . -نادیا بکن بکن باهاش ور برو وربرو -نویان اگه حال می کنی آبتو بریز . بریز تو کوسسسسم -مگه به این زودی ارضا شدی .. -داداش خیلی وقته که منو نکردی . کیرت از بس قویه و هوسم زیاد بوده زود ارضا شدم . اون ده دقیقه ای بود که در حال گاییدنم بود و زیاد هم مشکوک نشد از این که بهش دروغ گفته باشم . وقتی پرش و پاشیدن آب کیر داداش نویانو تو کوس خودم حس می کردم فکر می کردم که لبای تشنه ام در حال نوشیدن آبند . -نویان ! نویان داداش .. چقدر لازمش داشتم .. -سیر شدی نادیا ؟/؟ -سیر سیر .. توچی .. -خواهر گلم سبک سبک شدم . دستت درد نکنه کیرت درد نکنه . اون راه افتاد که بره دانشگاه و منم رفتم یه دوشی گرفتم و بعدش یه صبحانه ای خوردم و یه خورده به خودم رسیدم  تا برای بعد از ظهری که می خوام یه سری به خونه همسایه بزنم کاملا ردیف باشم . کونمو تو آینه حسابی بر انداز می کردم تا ببینم کم و کسری و دست انداز و لک و لوکی نداشته باشه . کوسمو کاملا برق انداخته بودم . روش دست می کشیدم تا خراش نده و کیر مهمونا و صاحبخونه رو اذیت نکنه . دلم می خواست لخت لخت باشم تا وقتی که کسی خونه نیومده به همین صورت باشم . صدای باز شدن در خونه رو شنیدم . انگاری کسی اومده بود .  از اونجایی که لخت بودم خودمو نا مرئی کردم تا ببینم جریان چیه . چون حرفی به گوش نمی رسید . چند لحظه گوش وایسادم صدای آواز خوندن بابا رو شنیدم . دستش رو شلوار و قسمت کیرش بود . عمه و شوهر عمه و مامانو معلوم نبود کجا ولشون کرده و خودش اومده بود خونه .. وای اینم ظاهرا ازم یه چیزی می خواست . شلوارشو کشیده بود پایین و با کیرش ور می رفت . من که دیگه خسته شده بودم . ولی به بابا جونم نه نمی تونستم بگم . تازه بدنمو واسه بعد از ظهر آماده کرده بودم  و بازم باید می رفتم حموم و دوباره تازه و تر گل ورگل می شدم . بابا اومد پشت در اتاقم و صدام زد نادیا ..نادیا جون دختر گلم کجایی ؟/؟ بیا بیرون بابایی فقط یه نیمساعتی وقت داره .. واسه تو اومدم خونه .. یه بهونه ای ساختم .. کجایی دخترم .. در باز بود رفت اتاقم و منم پشت سرش راه افتادم . خودمو مرئی کرده و از پشت چشاشو گرفته و بدنمو به بدنش چسبوندم .. وقتی تن لختمو در تماس با بدنش حس کرد از خوشحالی نمی دونست چیکار کنه . -عزیزم تو که واسه یه لحظه منو ترسوندی . من به کلک گفتم که یه مدرکی رو جا گذاشتم خونه و اومدم ببرمش . می دونستم نویان الان میره دانشگاه و بهترین موقعیتیه که با هم باشیم -خب بابا جونم با هم باشیم که چی بشه .. . خودم رفتم طرف پدر گلم تا لختش کنم . این جوری خیلی بهم حال می داد . داداش و حالا هم بابا .. یکی یکی از راه می رسیدن . بابا رو سه سوته لختش کردم . -بابا خوشگله من .. کیرت چقدر درشت تر و چاق و چله تر و آبدار تر از دفعه قبل به نظر می رسه . ببینم با مامان مگه دعوات شده هوای بابا جونی منو نداره ؟/؟ من مخلص بابای گلم هستم .. کیرشو گذاشتم دهنم .. -نادیا چقدر کیف می کنم .. دارم حال می کنم .. از اونجایی که وقت نداشت واسش قمبل کردم و اونم که از این حالت خوشش میومد پس از این که پنجه هاشو فرو کرد تو کوسم و حسابی داغ داغم کرد کیرشو به چاک وسط کونم چسبوند ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر