ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

به دادم برس شیطان 33

منظورتون چیه منیره خانوم . من که چیزی نگفتم . اگه حرف خاصی زدم که سوءتعبیر شده باید ببخشید . -حاج آقا مثل این که حالتون خوب نیست . کمی دستپاچه به نظر می رسین .. این منیره عجب چیزیه .. اون هیکل لختشو که کنار استخر زیاد دیدم . این آرایش و طرز لباس پوشیدنش .. هیجان کار عجب زیاد شده . -خواهر منیره درمورد کارتون در ستاد و مسئله رابط عمومی اون مسائلی که باید گفته بشه گفته شده ولی یه نکته ای هست که باید بهش اشاره کنم و امیدوارم بازم تو ذهنتون سوءتعبیر نشه . من نظر خیر خواهی خودمو میگم . طرز حرف زدن شریف منیره رو به یاد سلمان انداخته بود . وقتی که می خواست از صیغه و این چیزا بگه و یه جوری خودشو بهش بچسبونه ولی در اینجا شریف بیشتر به خودش سخت می گرفت چون در اونجا یه پشتیبانی به نام کبری وجود داشت و سلمان می دونست که منیره هم تا حدود زیادی تمایل به صیغه شدن و آمیزش داره ولی شریف در اینجا دقیقا نمی دونست باید چیکار کنه . هرچند تو چشای منیره می تونست برق شهوتو ببینه . -حاج آقا بفرمایید شربتو میل کنید . راستی می خواستید درمورد یه مسئله خاصی باهام حرف بزنید . -خواهر .. بچه هاتون سر و سامون گرفته و رفتن . تنهایی توی این خونه بزرگ زندگی کردن واسه تون باید خیلی سخت باشه -می فرمایید بفروشمش برم یه خونه نقلی بخرم . -نه اصلا همچین منظوری نداشتم . همسایه زیبا و با ایمانی مثل شما رو از دست دادن غیر قابل تحمله .. منیره از سوتی دادن شریف خنده اش کرفته بود . مردک به اوگفته بود زیبا و خودشم متوجه نشد .. -حاج آقا من به این خونه عادت کردم و نمی تونم جای دیگه ای زندگی کنم . تازه همسایه های با دین و ایمون و نجیب و سر به زیر و چشم پاکی مثل شما دارم . یه برادری که از من به عنوان یک ناموس و خواهر دفاع می کنه . این حرفو که زد انگار یه پارچ آب یخ رو حاجی پاشیده باشه . مثل این که اونو از هدفی که داشت دور کرده بود . -خب بالاخره منظورتونو نفرمودین .. -واضح تر بگم جسارت نشه . اگه یه همدم شرعی بخواد بیاد شما رو از تنهایی در بیاره شما موافقین ؟/؟ -یعنی من ازدواج کنم . -نکاح از سنتهای پسندیده اسلامه . -حاج آقا از من گذشته که بخوام ازدواج کنم . دیگه نمی تونم خودمو وابسته به یک مرد کنم . -اما زن و مرد در همبستگی با همه که به تکامل می رسند . نیازهای روحی و جنسی همو بر طرف می کنند .. این شریف بازم زده بود به خال درهر حال به عنوان یک همسایه باید حق همسایگی به جا بیارم و امر به معروف کنم .. حتی اگه با ازدواج موفق میشه جلو بسیاری از مشکلات رو گرفت حتما باید این کارو انجام داد . -با شما هم عقیده ام حاج آقا . این یک امر خیریه که برای جلو گیری از گناه حتما لازمه . به عنوان یک همسر دائم نه  ولی موقت موقت و کوتاه که برای یه هم فکری و .. یه سری رفع دیگه باشه خوبه . تازه شما جای برادر ما و همسایه دلسوز ما هستید آدم تو این دوره و زمونه نمی تونه به هر مردی اعتماد کنه -صحیح می فرمایید من حق رو به شما میدم . -بازم حاج آقا شریف که مثل عنوانتون شریف هستید من خودمو در اختیار شما میذارم که هر تصمیمی که میخواین بگیرین . هرچی شما بفرمایید مثل یه کنیز گوش می کنم . -خواهش می کنم شما خانوم ما هستین .. آخ که بوی کوس حواس شریف رو پرت کرده بود . حداقل متوجه این سوتی خودش شده بود . ولی فکرمی کرد منیره چیزی نفهمیده . .منیره با یه لحنی به شریف گفته بود که من خودمو در اختیار شما میذارم که اون هنوز داشت با خودش فکر می کرد که آیا زن از بیان این موضوع منظور خاصی داشته یا نه ؟/؟-ببخشید برادر شریف شما کسی مد نظرتون هست ؟/؟ شریف سرشو انداخت پایین و به فکر فرو رفت -خواهر همونجوری که شما می دونین در شرع اسلام یک مرد می تونه دارای همسران متعددی باشه ممکنه عرف و یا بسیاری از خواهران مومن ما هم در عمل اونو قول نداشته باشند ولی حکم خدا رو که نمیشه تغییر داد و به مرد ایرادی گرفت .. -حاج آقا حالا اگه کسی به ذهنتون می رسه بهم بگین .. -اگه اجازه می فرمایید این حقیر چند صباحی رو در خدمت شما باشم . بالاخره خودشو کشت و حرفشو زد . چند دقیقه ای سکوت همه جا رو فرا گرفته بود و هیشکدومشون جرات نداشتند این سکوت رو بشکنند . منیره شورتش دیگه خیس خیس شده بود و در خیال و فانتزی خودش می دید که کیر همسایه رفته تو کوسش و اونم خودشو به شریف چسبونده .. ولی اون نمی تونست به کبری نارو بزنه .. -حاج آقا من انسانی برازنده تر از شما نمی بینم ولی کبری جان به گردن من حق داره . نمی خوام و نمی تونم ناراحتی اونو ببینم -ما که گناه نمی کنیم این یک امر شرعیه . وقتی خداوند رحیم و کریم این عمل را مباح و حلال می دونه ما بندگان خدا چه کاره ایم که فرمان اورا نادیده بگیریم ؟/؟ پس نماز شک دار نخون . -من پیش وجدان خودم شرمنده میشم . -قرار نیست کبری چیزی بفهمه . تازه تو باید از گناه خجالت بکشی . کاری که تو می کنی گناه نیست . کبری باید خودشو با این مسئله عادت بده که اسلامی رفتار کنه . -ولی من نمی  خوام که اون چیزی بفهمه .. حالا دیگه این منیره بود که سوتی داده بود . شریف فهمید که اونم دلش میخواد . -پس اجازه می فرمایید صیغه رو جاری کنم ؟/؟ ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

8 نظرات:

دلفین گفت...

دادشم عالیه یعنی امکان داره کبری تو صحنه سکس منیره با شوهرش برسه

ایرانی گفت...

داداش دلفین عجب فکری به سرت افتاده ..اتفاقا همچین چیزی رو نوشتم ولی نباید تعریف کنم فقط به عنوان یک چاشنی .. چون اگه همه چی لو می رفت نقش کبری در قبال کارهای منیره در آینده خراب می شد وبه خاطر حسادت زنانه رابطه آنها به هم می خورد . یعنی خطر رو رفع کردم ...ایرانی

ناشناس گفت...

گلی به جمالت ایرانی جون داداش دلفین پیشنهادجالبی کرده بنظرم عالی میشه.پارسا

ایرانی گفت...

بادرود به پارسای عزیز و گلم ..در این که داستان در اون قسمت ودر صورتی که کبری بفهمه هیجان انگیز تر میشه شکی نیست ولی من به فکر قسمتهای بعدی و روابط سیستماتیک کبری و منیره هم هستم که زمینه ساز سوژه های دیگه ای هم میشه . پاینده باشی ...ایرانی

دلفین گفت...

داداشم یه فکر دیگه هم داشتم اگه امکان داره یکی از سکس های منیره رو کنار استخر خونش یا تو خونه کبری بزار باپسراش دادشم نظرت چیه اگه چندتا از دوستای دوتا پسرا که الان اسماشون یادم رفته وارد داستان بشن

ایرانی گفت...

با کنار استخر بودنش موافقم در خانه کبری بودنش هم فکر بدی نیست . ولی درمورد این که دوستاش باشن خب اولا اینا یعنی دو تا پسرا حسودن و حالا خودشون داداشن مجبورن یسازن . درثانی کبری که مثلا مومنه نمی نونه حضور داشته باشه و نامحرم دید بزنه . بازم با این حال درموردش فکر می کنم ولی تا قسمتهای زیادی رو می خوام با این حرب الهی ها جوشش بدم و یه خورده در ستاد مانور بده و بعد ببینم دنیا دست کیه ..پاینده باشی ...ایرانی

دلفین گفت...

داداشی درباره دوستای پسرا راست میگی ولشون کن ولی سکس توخونه کبری یا کنار استخر با پسرای کبری را رو یه جوری راش بنداز البته با حضور کبری با این تفاوت که وقتی دوتا پسرا با منیره سکس میکنن کبری سر زده بیاد تو این صحنه روببینه.ولی داداشم منتظرم ببینم منیره کی میره توستاد و چجوری میخواد از پس این حزب الهی ها بر بیاد

ایرانی گفت...

اطاعت دلفین عزیزم ! منتهی یه چند قسمتی در حاشیه و خود سکس با ملا شریفه و بعد میره به ستاد و یه سری ماجرا هم باید اونجا باشه ..و بعد از اون که احتمالا به وسطای زمستون می رسیم میشه یه سکس کنار استخری هم گذاشت و از پیشنهاد ارزنده ات استفاده کرد . با درود ....ایرانی

 

ابزار وبمستر