ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پاسخ به آیدین گرامی

آیدین عزیز ودوست داشتنی !ازمدیران محترم سایت شهوتناک !  امیر اصلا چنین فکری نکرده او ماههاست که درگیر مشکلات شخصی می باشد و..اما در مورد پیشنهاد شما درخصوص انتشار داستانهای بنده , بسیار بسیار مفتخر و خوشحالم که چنین پیشنهادی داده اید . با یک اما و اگر با پیشنهاد شما موافقم .این برای من مایه مباهات و غرور می باشد که در خدمت جمعیت یا جمع بیشتری از هموطنان و هم زبانانم باشم . از اعتماد و توجه شما هم فوق العاده سپاسگزارم . تاکنون بی اندازه به من محبت داشته اید . اما نکته اصلی این که خصلت خاصی در من وجود دارد و آن نوعی حس حق شناسی ووفاداری نسبت به دوستانم می باشد به این صورت که من تاکنون داستانهایم را به صورت مستقیم در همین جا منتشر می کرده ام و دوست دارم به همین صورت باشد . سایت لوتی چند دقیقه بعد از انتشار داستانهای من آن راکپی و منتشر می کند . این کار را کاربران آنها انجام می دهند . پس نتیجه می گیریم که راه برای کپی برداری وجود دارد . فقط برای افرادی مثل من که اطلاعات فنی قوی ندارند دشوار می باشد و برای سایت گسترده ای چون شما هم نباید دشوار باشد ومن به این گونه احساس آرامش بیشتری می کنم .  همان گونه که سایت لوتی بعد از این که لینک ضدکپی را نصب کردیم به راحتی این کار را انجام می دهد . ضمن اعلام موافقت و رضایت و تشکر از شما در خصوص این پیشنهاد ترجیح می دهم که اگر امکان دارد خودتان در خصوص انتقال یا کپی و انتشار داستان زحمت آن را بکشید . با توجه به این که این لینک را خود شما محبت کرده و در اختیار ما گذاشته اید . از طرفی داستانهایی که در این وبلاگ وجود دارد آخرین ادیت و اصلاحات در آن صورت گرفته و در مجموع بسیار زیاد می باشند و درآثار من هم در انتها به نام نویسنده اشاره شده چون اصلاحات در آن انجام شده  و به اصطلاح رونوشت برابر اصل است عاقلانه ترین راه این است که از همین جا این انتقال صورت پذیرد چون من در ادیت مجدد در وب ممکن است اصلاحاتی انجام داده باشم که در آرشیو اصلی خودم نباشد و نیاز به مطالعه مجددداشته و وقت گیر است . مثلا جابجایی بعضی اسامی و...که همه اینها در حین آخرین باز نگری اصلاح گردیده . . و این یک و نیم ساله اخیر هم که کلا وهمه , نوشته های من منتشر گردیده . هرچند تمام این کار ها را از روی علاقه انجام می دهم و نفعی ندارم اما احساس می کنم اخلاق و مرامهایی وجود دارد که پیروی از آنها بالاتر از مسائل دیگریست . نمی دانم با چه زبان دیگری از شما تشکر نمایم . امیدوارم که احساس مرا با فرهنگ و اندیشه بالا ووالای خود درک نموده دراین خصوص اقدام بفرمایید . با نهایت احترام وامتنان ..ایرانی

11 نظرات:

ناشناس گفت...

سپاس ایرانی جان! همونطر که خواستی عمل می‌کنم و یک تالار اختصاصی برای شما و داستان‌های وبسایت شما ایجادمیکنم. به امیر جان سلام منو برسونید و به امید روزی که در یک ایران آزاد بتونیم همدیگرو ملاقات کنیم. بدرود

ایرانی گفت...

سپاسگزارم آیدین عزیز ! می دانم که این شیوه که خود راسا اقدام به انتشار نمایید زحمت زیادی برایتان دارد . امیدوارم که در کارهایتان و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به پارسی زبانان گرامی به ویژه هموطنان نازنین و دوست داشتنی موفق باشید . من هم امیدوارم روزی در ایرانی آزاد و به امید خدا آباد یکدیگر را از نزدیک ببینیم . روزی که حتی مستبدان و استبداد طلبان کنونی هم آزاد باشند که سخنان خود را بی واهمه بر زبان آورند . روزی که نزد وجدان خود شرمنده گردند اگروجدانی داشته باشند . به امید آن روز . پاینده باشی آیدین جان و پاینده ایران. برافراشته باد پرچم سه رنگ ایران عزیز بدون آرم سیکهاوبا آرم اصلی وجاودانه خود ...ایرانی

ایرانی گفت...

آره داداش نازنین کینگ صفر پنج عزیز و سایر کاربران سایت لوتی که با رعایت اصول وعنایت مدیران محترم آن سایت داستانهای مرامنتشر کرده و روز به روز بر تنوع کارتان افزوده و در انتخاب داستانها متنوع عمل می کنید , سپاسگزارم . همچنین از نظر دهندگان عزیز آن سایت پیرامون داستانهای خود , نهایت تشکر را داشته به خصوص از رضا سسی هفت نازنین و سایر عزیزان که دست محبت تک تکشان را می فشارم . به علت نداشتن فرصت بیشتر داستانها هفتگی بوده این داستانها را خودم می نویسم و خودم منتشر می کنم و دوست داشتم با فرصتی بیشتر , بیشتر در خدمت شما عزیزان می بودم . در هرحال کم و کاستیها را به بزرگواری خود ببخشایید . دوستتان دارم ..ایرانی

ناشناس گفت...

salam man az amir sexi va irani vaghean babate dastanashon mamnonam ye khahesh dashtam man to ye sait ye dastani dar morede 1pesar be esme aidin khondam ke ba 2ta 2 jense sex mikard vali faghat 4 ghesmat dasht mikham az amir sexi khahesh konam age mitone dastanhaye aidino bezare mamnon

ایرانی گفت...

سلام به دوست عزیز و آشنام . ممنونم از پیام گرم و دلنشین شما . درمورد داستان که خب من نخوندمش و نمی دونم در کدوم سایته . درهر صورت شما اون چهار قسمتو مطالعه کردین . تموم شده ؟ اگه نیمه تموم باشه که حتما نویسنده اش یه جایی ادامه اش داده . اگر هم ادامه نداده که فعلا فرصتش نمیشه با این همه داستان بریم دنبالش و پس از مطالعه ادامه اش بدیم و تازه نمی دونیم در کدوم سایته . بازم بااین حال باید پیداش کنم وببینم چی به چیه . فعلا دنبال یه فرصت می گردم تا داستان مامان تقسیم بر 3 فرداشب رو بنویسم . چون یک نفرم و هم می نویسم و هم منتشر می کنم و هم به نظرات جواب می دم و منتشر می کنم و.... ممنونم از پیامت و باز هم اطاعت . شاد و سربلند باشی ...ایرانی

m گفت...

با درود به ایرانی (قلم طلا ) عزیز و نازنینم
داداش گلم ایرانی جان دوست دارم چون یه دونه ای ، درمورد انتشار داستان های زیبایت در لوتی احساس میکنم از نحوه ی انتشار و زمان آن خرسند نیستی !!!! تمامی تاپیک ها با عنوان ایرانی متعلق به خودت میباشد و هرگونه نظری داشته باشی اعمال خواهد شد پس ما را از راهنمائی هایت بی نصیب مگذار و هر چه در صلاحدید شما میباشد و در توان من باشد انجام خواهم داد حتی اگر درمورد انتشار آنها مکدر باشی ( به این رویه و روش ) آن را به سلیقه شما تغییر خواهم داد .
عاشقانه دوستت دارم
با عشق : آره داداش aredadash

m گفت...

امیر جان خسته نباشی
دوست دارم

ایرانی گفت...

آره داداش نازنین ! دلم برایت تنگ شده بود . من هر چند روز یک بار در قسمت نظرات هم از شما و سایر دوستان زحمت کش سایت لوتی و نظردهندگان عزیز آن سایت به ویژه آقا رضا سسی هفت تشکر کرده در خصوص انتشار و نحوه آن روز به روز کیفیت کارها بهتر می شود و به روز تر ..یک مدت ظاهرا به خاطر حضور نداشتنت انتشارات به تعویق افتاده بود که الحمدالله فعلاهمه چی روبراهه . من چند تشکر مفصل هم از شما و کینگ عزیز نموده ام . یکی از آنها بعد از انتشار ندای عشق بوده ..همه چی خوبه ..فقط به نظر من داستانهای گذشته ای هم هستند که می توانند جایگاه خاصی داشته باشند چه تک قسمتی و چه دنباله دار که در صورت صلاحدید شما و تایید مسئولیت محترم و زحمتکش سایت لوتی می توان اقدام به انتشار آنها نمود . البته داستانها ی منتشر شده قبلی و ماههای گذشته مثل بقیه داستانهای آپدیت شده ادیت که نمی خواهد. می ماند سوژه مورد سلیقه شما یا خوانندگان ..حالا من وقت کردم یا شما وقت کردید می توان یک بر رسی اجمالی هم کرد .واقعا داستانها فوق العاده زیاد شده و من با این که می دونم نویسنده ای تازه کار هستم و الان ستون اسامی رو می بینم نمی تونم بگم کدومشون بهترن ولی با توجه به سلیقه خوانندگان سایت شما و اون حضور ذهن دست به نقد میشه از داستان زن ذلیل مرد ذلیل که دنباله داره نام برد که هم میسترس اسلیوی داره هم میستر اسلیوی و هم سکس با مادر و چند مدل سکس دیگه هم این که سوژه اش تقریبا قوی بوده و بعضی قسمتهاش هم پرملاته .و خیلی داستانهای دیگه ..با آرزوی موفقیت روز افزون برای تو یار و برادر عزیز و دوست داشتنی و سایر همکاران و مسئولین محترم سایت لوتی ..خدا نگه دار ..ایرانی

امیرسکسی گفت...

با درود به آره داداش گرامی و همه خوانندگان و بازدید کنندگان این مجموعه که به علت مشغله زیاد فرصت آن را نداشته ام که این روز ها همچون ماههای گذشته آنچنان که دوست دارم در خدمتتان باشم . آره داداش عزیز تلاشهای شما و مسئولین مخترم سایت لوتی در انتشار آثار این مجموعه به قلم ایرانی عزیز و چند اثر از بنده و اشاره به منبع و ماخذ امیر سکسی درخور تقدیر است . توفیق روز افزون شما و سایر دست اندرکاران محترم سایت لوتی را از ایزد منان مسئلت دارم . بادرود فراون ....امیر

ناشناس گفت...

irani jan bazam yek donya mamnon babate dastanhaye fogholadat .omidvaram hamishe movafagh bashi va be karet ba ghodrat edame bedi

ایرانی گفت...

با سپاس از دوست خوب و نازنین آشنای گرامی ..به خاطر پیام گرم و محبت آمیزت بی نهایت سپاسگزارم و از همراهی همراه خوب و یا فرهنگی چون شما . پایدار و پاینده باشی ....ایرانی

 

ابزار وبمستر