ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 72

حس می کردم که صبح وقتی از خواب پا میشیم باید کلی کوفته و خسته و درب و داغون باشیم ولی زنا که معلوم بود سر حال و هیجان زده اند و تومردا من که سر حال بودم یعنی بقیه هم باید سر حال می بودند ؟/؟  چون در واقع این من بودم که خیلی تلاش می کردم . معلوم نبود این خانوما کی خوابیدند و کی از خواب پاشدن که آینه از دستشون کلافه شد . همش از آقایون می پرسیدند که حالتشون چطوره و آیا به حد و اندازه ای رسیده ان که دل مردا رو ببرن یا نه . پریسا : چه مزه ای میده سی و شش ساعت زیر کیر های مختلف بودن . آرمیلا : ببینم دختر تو انگار خورد و خوراک و خواب نداری . -من غذامو می گیرم و زیر کیر بقیه می خورم که وقت تلف نشه . یهو آرمیلا یه چیزی یادش اومد و خودشو به من نزدیک کرد و گفت داداش قسمت هرچی باشه همون میشه . من که نذر کردم اگه به تور هم بخوریم یه گوسفند قربونی کنم . دوست دارم بترکونیم . دوست دارم ارزشهای واقعی یک خواهر و برادر رو نشون بدیم و اون صفا و صمیمیتی رو که بین ما وجود داره . می خوام اون عذابی رو که اون دفعه بهت دادم جبران کنم . اگرم نشد که با هم باشیم می تونیم از اون وقت استراحت آزاد استفاده کنیم -اگه مامان بزرگ گیر نده -چه گیری داره بده . ما در خودمون می بینیم و توانشو داریم و می تونیم با هم حال کنیم . وگرنه  چرا اسم این فرصتو میذاشتن وقت آزاد ؟/؟ همه شون زیر مانتو به بهترین وجهی خودشونو ردیف کرده بودند . دلم می خواست چهره های جدیدی رو بکنم . یعنی کوس و کونهایی رو که دفعه قبل توفیق حال کردن با اونا رو نداشتم . چون هرچی باشه تنوع به آدم روحیه میده و من می خواستم این روحیه و نشاط رو در خودم بیشتر به وجود بیارم . ولی باید فکر سلامتی خودمون هم می بودیم . زنای فامیل ما تصمیم گرفتن از یک فرم یکسان در قسمت شورت و سوتین استفاده کنن . شورتی پاشون کردن که قسمت کوسش شکاف داشت . ولی من بهشون یاد آوری کردم که این کاری که کردن از نظر تبلیغاتی و خودی نشون دادم تاثیری نداره . چون مردا باید خودشونو در رختکن قرمز به جامه داری بابابزرگ و زنا هم در رختکن آبی به مدیریت مادر بزرگ لخت کنند و یکدست و کاملا برهنه برن میون جمعیت . قربون مادر بزرگ فهمیده ام برم . که اخلاق و فرهنگ بزرگ خاندان ما رو از همون اول نشون داد به این صورت که خواست بگه که  ظاهر و لباس انسانها اهمیتی نداره . اون چه که مهمه حرکات سکسی و قدرت سکس اوناست و اخلاق و رفتارشون . دیگه کسی نمی تونه به کس دیگه ای فخر بفروشه . البته استفاده از جواهراتی که در سکس باعث زخمی شدن نشه آزاده وگرنه هرکی که اعتراض می کرد طرف مجبور بود اون زینت آلاتشو بسپره به صندوق امانات . که این بیشتر شامل النگوها و دستبند زنان می شد . یه ساعت قبل از این که بریم این زنا ول کنم نبودند . منو خوابوندند و لختم کردند که یه خورده شیوه های تازه ای از ساک زدن را رو من پیاده کنند -خانوما کیر خوردن که دیگه تکنیک جدیدی نداره . شما مگه تازه کارین که الان به یادتون افتاده که باید تمرین کنین ؟/؟ ناسلامتی هر کدومتونو تا حالا پنجاه تا مرد گاییده .مامان الیا : حالا آریا جون این قدر ناز نکن . قوی ترین ورزشکارا هم هر وقت می خوان برن میدون مسابقه بازم استرس دارن که چی میشه و چی نمیشه . مجبور به اطاعت شدم . مامان و خواهر و زن داداش نوبتی کیرمو میذاشتن تو دهنشون و ازم می پرسیدن که در کدوم حالت بیشتر تحریک میشم . -خانوما همه حالتا خوبه . فقط سعی کنین هنگام لیس زدن حجم بیشتری از زبون رو کیر قرار بگیره . بعضی جا ها رو با نوک زبون لیس بزنی مثل زیر کله کیر یه هیجان و لذت شدیدی داره . لباتونم می تونین گرد کنین و از ته آلت تا سرشو بغلتونین و اگه خواستین میک هم بزنین . شما چرا این قدر دستپاچه شدین . کنکور سراسری که نمی خواین شرکت کنین که پرسیدن از بغلدستی جرم باشه .  از خود همون طرفی که داره باهاتون حال می کنه می تونین بپرسین که از کدوم حالت بیشتر خوشش میاد . تازه حرکات ونگاه و عکس العمل طرف رو هم می تونین بسنجین . اسم مسابقه و ورزشکارا اومده بود من دوباره به یاد این مسئله افتادم که این بار نوبت زناست که ما مردا را برای سکس اول   انتخاب کنند البته به صورت تصادفی نه اختیاری . اون دفعه زن عمو ثریا رو بار اول شکارش کرده بودم . شبیه مسابقات کشتی شده که یه چیز مسخره ای رو به عنوان کلینچ کشی انجام میدن . .درهر حال وارد سر سرای خونه مادر بزرگ شدیم . همه چیز برای برگزاری یک مراسم پرشکوه به مدت دو روز و یک شب آماده شده بود . نمی دونم چرا ولی دوست داشتم که بار اول یا آهو به تورم بخوره یا آرمیلا . ولی از قرار معلوم آهو رو دقیقا نمی دونستم ولی می دونستم که آرمیلا طاقت دیدن اینو نداره که ببینه کیر من توکوس و کون دختر عمو آهو مانور میده . وای چه جمعیتی . فقط آهو و شوهرش زیاد شده بودند ولی انگار دوبرابر اون دفعه به نظر می رسید . شاید به این دلیل که بیشترا با هم رسیده بودیم . تعارفات الکی و احوالپرسی ها انجام شد و صحنه لخت شدن دسته جمعی خیلی جالب و خنده داربود . چینگ چانگ چونگ همون چینی دیوث شوهر آهو طوری به جمعیت لبخند می زد که انگاری کره مریخ رو فتح کرده باشه . چهار تا کلمه فارسی بلد بود و همش می گفت سلام .. شما خوبید من خوبم . تمام حواسم به تن و بدن آهو بود که کی لخت میشه و بتونم اون تن بلورینو ببینم و واسش نقشه بکشم . دیدم یکی با آرنج می زنه به پهلوم -داداش حالا که شوهر کرده رفته بازم دلت پیش اونه ؟/؟ -آرمیلا تو که خودت می دونی من یه تار موی خواهرمو به صد تا مث آهو نمی دم ولی غلط نکنم تو هم شوهر کردی ها ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

به به عجب سكسايي ميخواد رخ بده اي جانم اي جان
جيبر

ایرانی گفت...

درخدمتم جیبر جان ...ایرانی

 

ابزار وبمستر