ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 92

دستامو گذاشتم رو دستای سپیده و هر طرف سینه اشو با دو دست فشارش می دادیم . یواش یواش دهنمو آوردم بالاتر و از روی کوسش رسیدم به زیر شکم و نافش . چقدر شکم لاغر و فانتزی سپیده ناز و بوسیدنی بود . دستامو از پشت دستاش گرفته و لبمو گذاشتم پشت یکی از دستاش . اون دست دیگه شو از رو سینه اش بر داشت . -کوروش بخورش میکش بزن . زودتر . زودتر . این جور گاییدنها اصلا بهم امون نمی داد که مزه سکس یکی زیر دندونم و پوست بدنم بمونه . هنوز حال و هوای سکس با ثریا تو سرم مونده بود که عشقبازی با این یکی اومده بود سراغم . نوک سینه سپیده رو گذاشتم تو دهنم و اون یکی سینه اش رو هم زیر کف دست خودم قرار داده و با یه چرخش صدای هوسشو در آوردم . یه خورده که سرمو بالا گرفتم لبای گلوله شده شو می دیدم که چه جوری ایف و اوف می کنه . عجول شده بودم . حس می کردم که هر قسمت از بدنش می خواد از دستم در ره و تا دیدمش باید ازش استفاده کنم . هنوز سیر سیر سینه هاشو نخورده رفتم سراغ لبای غنچه ای و گرد و کوچولوش . با بوسه داغ و میک زدن لباش و در آغوش کشیدن اون , دوتایی مون رفته بودیم تو یه حالی که جز یه سکس داغ و فرو رفتن کیر گرم داخل کوس داغ چاره دیگه ای نداشتیم وکار دیگه ای از دستمون بر نمیومد . هیجان اون بیشتر از من بود . پاهاشو خم کرد و آورد بالا و گذاشت رو شورت من و اونو به طرف پایین کشید پاشو گذاشت رو کیر من . از تماس کف پاش با کیر خودم لذت عجیبی می بردم . دلم می خواست به این کارش ادامه بده . سستم کرده بود . سست و مست شده بودم . صداش می زدم . -آخخخخخخخ سپیده خوشم میاد لذت می برم . چقدر  خوب و باحال داری با کیرم بازی می کنی و بهش حال میدی . اون که این طور خماری منو می دید یه تکونی به خودش داد و شورتمو از پام در آورد و یه خورده  فعالیتشو زیاد تر کرد . یواش یواش اومد پایین تر . با دو تا دستاش کیرمو گرفت و از سر اونو گذاشت تو دهنش . با این که تمامی کیر تو دهنش جا نمی شد ولی طوری زبونشو از کناره های کیر روی اون می کشید و با نوکش بازی می کرد که فکر می کردم  کیر منو یکسره داره ساک کی زنه . فقط می تونستم دستمو بذارم لای موهاش و باهاش بازی کنم . اونو بیشتر به طرف کیرم فشار بدم و ازش بخوام که به این حرکتش ادامه بده . پشت گردن و شونه هاشو نوازش می کردم . یه مدتی رو تو کیف و خماری گذروندم . . دیگه نباید بیش از این گردن ناز و ظریف این خوشگله رو اذیت می کردم و باعث دردش می شدم . . دستمو گذاشتم رو کوسش و باهاش بازی می کردم خیلی خیس نشون می داد . به نظرم میومد از یکی دیگه هم این سوالو کرده باشم . شایدم نه ولی دلم می خواست از اونم بپرسم که آیا دختره یا نه .. دلو زدم به دریا و ازش پرسیدم . -سپیده جون هنوز دختری ؟/؟ -تو چی فکر می کنی ؟/؟ -خب من این سوالو با تردید کردم ولی چی بگم . -اگه دختر نباشم خوشت نمیاد که باهام باشی ؟/؟ آدم بدی هستم ؟/؟ -قربون شکل ماهت شم . من کی همچین حرفی زدم . اینا به خاطر اینه که من یه خورده نکات ایمنی رو در رابطه با حرکات خودم رعایت کنم  به بدنت کمتر آسیب برسه . بالاخره در ابتدای راه درجه حساسیت خانوما فرق می کنه . اصلا ولش فراموش کن چی پرسیدم . رفتم بالاتر و خودمو به صورت ماهش رسوندم . -سپیده تو هم خیلی حساس نشون میدی ها . این یه چند ساعتی رو که با هم هستیم بذار یه حال درست و حسابی بکنیم . دیگه تو ذوق ما نزن . -ولی من دوست دارم این حال کردن ما هم بعد جسمی داشته باشه هم بعد روحی .. وای کوروش بازم گیر یکی از اون رمانتیک هاش افتادی . ای خدا چی می شد تو هر کشوری یکی رو مینداختی تو یه معدنی و موقع طوفان سیاه یه 24 ساعتی یکی رو بیهوش نگه می داشتی . من به همین ایران خودمون نمی رسم . اینا می خوان جواب یه سوال منو بدن ناز دارن . قبل از این که لبمو بذارم رو لبش و کیرمو بچسبونم به سر کوسش با صدایی آروم بهم گفت نترس  خاطرت جمع .. خیالت تخت من هنوز یه دخترم . دختری که میره به وسیله تو و کیر تو نشان افتخار زن بودنو یا زنانگی رو دریافت کنه . . بازم یه پرده پاره کنی دیگه . کیرم یواش یواش لبه های کوسشو باز می کرد و می رفت که توی کوس تنگش آروم و قرار بگیره . این اولین پرده ای نبود که می خواستم پاره اش کنم . بیشتر پرده هایی رو که پاره کرده بودم صاحباشون خیلی مسلط و استوار به سکسشون ادامه دادند . یه خورده استرس رو تو صورت سپیده می دیدم . با این که چشاش بسته بود ولی کمی تغییر رنگ پوستش حکایت از نگرانی اون داشت . لبمو گذاشتم رو صورت و گونه هاش و خیلی آروم زیر گوشش گفتم که نترس . من با توام . به لذت بعدش فکر کن سپیده . کیرمو یه دو سه سانتی فرستادم تو کوسش هنوز باید یه خورده می رفت جلوتر تا کارو تموم کنه . --کوروش من دختر شجاعی هستم چون زیر کیر یک پسر آریایی قرار دارم ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

4 نظرات:

دلفین گفت...

داستانها هرکدوم عالیتر از یکی دیگه فقط دادش گلم ادامه بده درباره مامانا جدی هم یخورده بنویس که جلوی پسرشون با یکی دیگه سکس میکنن

ایرانی گفت...

حتما داداش دلفین ! سعی می کنم در هفته های آینده بازم داستان سکس با مامانو بنویسم و این بار به همین شکلی که تو گفتی فقط یه چند تا داستان غیر اونو بنویسم که زیاد یک مدلی نشه بعد اونو می نویسم . البته بعد از داستان فرداشب یه داستان مادر زنی هم باید بنویسم . فقط داداش دلفین این داستان این مدلی رو که گفتی دوست داری از زبون پسره باشه یا مامانه ؟ هرچند برای چند هفته دیگه میشه . ممنونم از پیامت . شبت خوش ..ایرانی

دلفین گفت...

دادشی دوست دارم از زبونه مامانه باشه مثلا داره سکس میکنه وقتی پسرش اومد به پسرش با عصبانیت دادو بیداد کنه یا جلوی پسرش زنگ بزنه به دوستش بگه پسرتو بفرست میخوام باهاش سکس کنم داداشم از اینجور سکس های فانتزی که خودت میدوی دیگه راستی داداشم کاری کت زنه به پسرش بگه که ازش عکسای سکسی بگیره بزاره تو اینترنت مثلا داره لخت شنا میکنه یا لخت دار گلها رو اب میده از اینجور کارها دیگه که خودت میدونی

ایرانی گفت...

دلفین عزیزم سعی می کنم تا اونجایی که یادمه دستوراتو اطاعت کنم فقط اگه ایرادی نداره یه چند تا داستان غیر مامانی بنویسم که یه خورده از نظر انتخاب داستان یکنواخت نشه وبعد این داستانو می نویسم . اتفاقا سوژه قشنگی هم در میاد . تازه الان باید به فکر داستان مادر زن باشم که این دوروزه خیلی عقب افتادم . جمعه هام که دیگه سرم شلوغه برعکس بقیه . سربلند باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر