ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

چقدرغم زیباست !

چقدر غم زیباست وقتی که احساس می کنی آنی که دوستش داشته ای تنهایت گذاشته . چقدر غم زیباست وقتی که دیگر شیرینی گفتارش را احساس نمی کنی!چقدر غم زیباست وقتی که به غروب خورشید می نگری و حس می کنی که اورا با خاموشی خورشید از دست داده ای . چقدر غم زیباست وقتی که در سایه مهتاب , مهتاب خود را نمی بینی . وقتی کسی که همه چیزش می دانستی پوچت بداند .  چقدر غم زیباست وقتی که لبخند بر لب در باران می نشینی تا کسی اشکهایت را نبیند .. چقدر غم زیباست وقتی که می دانی شاهد صداقت را  بوسیده ای  با وفا هم خانه گشته ای وقمار عشق را با همه نامعلومی هایش در آغوش کشیده ای !چه زیباست غم وقتی که با دلی پاک , همچنان سنگ او را به سینه می زنی تا شاید که به رحم آید و با نگاه گرمش باز هم به تو بگوید که دوستت دارم . چه زیباست غم , وقتی که  با عشق زندگی می کنی و در عشق وبرای عشق می میری !چقدر غم زیباست که هیچکس تو را نمی داند وهیچکس با تو نمی ماند . چقدر غم زیباست وقتی که ستارگان به خواب می روند تا خورشید غروب کرده برای آن که بودن و نبودنش یکیست پیام آور شادی باشد !چقدر غم زیباست وقتی که با نگاهت به من می گویی که دیگر دوستم نمی داری .. آن زمان که من برای تو زندگی جاودانه می خواهم و تو مرگ مرا می خواهی . چقدر غم زیباست وقتی که سینه ام را می شکافی .. قلبم را به زیر پایت انداخته پای کوبان برآن می رقصی .. چقدر غم زیباست ! چقدر غم زیباست وقتی که شادیها را کشته باشی .. چقدر با غمهایم می خندم ! با غمهایم آرام می گیرم . تو نخواهی توانست که غمم را باز ستانی . ومن این هدیه زیبا را از تو می پذیرم . چون که با تمام وجود دوستت می دارم . برای تو می میرم . سهم خود از شادیها را به تو می دهم چون که غمهایت را به من داده ای کس  نمی داند که در درون من چه می گذرد . چقدر غم زیباست وقتی که آشنا و بیگانه با تو بیگانه اند  وتو در جستجوی کسی هستی که راز های دلت را با اوبگویی . . چقدر غم زیباست وقتی که سیلی زمانه گونه هایت را می نوازد و می خندد و به تو می گوید که برای شاد بودن و خندیدن باید که بر گونه ها بنوازی و چقدر غم زیباست وقتی که غم دیگران را به قیمت شادمانی خود نخواهم . شاید که خود خواه باشم و غم را تنها برای خود بخواهم . شاید . .. می دانم که غم , چون من تنها نیست ولی هرگز بی وفایی نمی کند تا تو نخواهی . چه زیباست غم وقتی که می خواهی زیباییها را ببینی و جز زشتی چیزی نمی یابی . چه زیباست غم , وقتی بهترین را برای محبوب ترینت می خواهی و او با سوختن توست که شکوفا  می گردد . چقدرغم زیباست وقتی که احساس می کنی دیگر او را نخواهی دید . وقتی که احساس می کنی زندگی پوچ است وقتی که احساس می کنی چشمانت را برای همیشه می بندی و با اندوه زیبایت دفن می گردی . آن گاه کسی غمت را نمی رباید . ولی حالا که زنده ام .. اندوه جاودانه من ! در آغوشم بگیر .. رهایم نکن . جز تو چه کسی به من وفادار خواهد ماند ؟/؟! جز تو چه کسی لبانم را خواهد بوسید ؟/؟! جز تو چه کسی با من از شادیها خواهد گفت؟/؟!  برای تو عاشقانه خواهم خواند  تورادوست خواهم داشت غم من !ومن اینک درتنهایی نشسته ام .. درسایه های خیال .. درمیان ابر های غم .. آری چقدرغم زیباست وقتی که غم دیگران را به قیمت شادمانی خود نخواهم .. چه زیباست غم .. چه زیباست !... پایان .. نویسنده .. ایرانی 

5 نظرات:

ایرانی گفت...

سلام به همگی ! من هنوز ساعتمو عقب نبردم . از امشب می برم . خسته نباشید . امیدوارم هیچوقت غمگین نباشید . حالا غم چه زشت باشه چه زیبا برای همه شما آرزوی شادی و شادمانی می کنم . شاد و شاد و شاد ...خندان و خندان و خندان باشید ...ایرانی

دلفین گفت...

زیبا بود دادشم

ایرانی گفت...

سپاسگزارم داداش دلفین مهربان و دوست داشتنی من

Al3x گفت...

فوق‌العاده بود ایرانی جون.
مثل همیشه...

ایرانی گفت...

ممنونم آلکس عزیز ! برقرار باشی .. روز و روزگار خوش ...ایرانی

 

ابزار وبمستر