ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پرواز هوس 10

من و کیانا تا دقایق زیادی در آغوش هم بودیم . کیرم داخل کوس مامان داشت آب می شد . دوست نداشتیم از هم جدا شیم . از پنجره بیرونو نگاه می کردیم . همه جا زیبا بود ودریا آرام . چراغای روشن و سر و صداهایی که از دور دست به گوش می رسید . -کیان بازم هوس دیسکو داری ؟/؟ -اوه مامان چی میگی تو از هر دیسکویی واسم دیسکوتری . تو نهایت حال و عشق و صفایی . تو رو دارم دیگه تفریح می خوام چیکار کنم . تو خود عشق و تفریح و حالی .  با بوسه های نرم و مکیدن سینه هاش دوباره حشریش کردم . نه مثل این که خیال سیر شدن نداشتیم . این بار اگه نوبتی هم می خواست باشه دیگه نوبت کون مامان بود . کیرمو بیرون کشیده تا کون قمبل کرده اونو بیشتر و بهتر در اختیار خودم داشته باشم -اووههههه کیان سوراخ کونمو که بازم لیسش می زنی اونقدر سوراخ کون مامانو غرق بوسه اش کردم که خیسی کوسش سرازیر شد با یه ناز و عشوه خاصی گفت کیان تو که منو کشتی دوباره اگه می خوای بذار تو کونم دیگه . نمی دونستم این قدر بهت حال میده -مامان اگه دوست داری بذارم تو کوست . نه نه وقت واسه عشقبازی زیاد داریم . -کیانا اگه بگم بیست بیستی دروغ نگفتم . هیچ اشکالی نمیشه تو تن تو دید و تو اخلاقت و تو رفتارت .. -خوشت میاد کیان ؟/؟ -آرررررره آرررررره کونشو گردوند و منو بیشتر اسیر اون سوراخ ریزش کرد . هر کرمی رو که دم دستم داشتم به سوراخش مالیدم . مامان چشاشو بسته بود و دندوناشو به هم می فشرد و منم که هوس کون داشتم با صبر و حوصله گذاشتم که کیر راهشو پیدا کنه . چه منظره قشنگی درست شده بود . تماشای خود این صحنه هوس منو بی نهایت کرده بود . دیگه نمی دونستم باید چیکار کنم تا طول لذتم زیاد تر شه . --کیان کیان جان هر مدل دوست داری با کونم حال کن . در اختیارته . کیرم هر لحظه بیشتر می رفت توی کون مامان و کف دستمم  از همون پشت گذاشته بودم رو کوسش تا حال بیشتری بهش بدم . -مامان این همه گاییدمت بازم هوس داری ؟/؟ --عزیزم تو خودت به کی میگی . تو هم که سر شار از هوس و شهوتی . دوست داری چه جوری باشم ؟/؟ -همین جوری که الان هستی مامان . داغ داغ داغ . سر حال . حشری و با نشاط .فقط مال من باشی فقط زیر کیر من .-اووووووففففف داری این حرفا رو می زنی و سوراخ کونمم داغ کرده. بذار کیرت تا ته بره . مامان چقدر داغه . کونت کیرمو سوزونده .. -حسش می کنم . اون گرمای تیزو احساسش می کنم . سرشار از هوس . -کیانا دارم با تمام وجود کونتو میگام .. با یه دستم با سینه هاش ور می رفتم .. سوراخ مامان دیگه روون شده بود . حالا می تونستم کیرمو تا آخرا بکشم بیرون و دوباره فرو کنم توکونش . چند دقیقه بعد سرعت گاییدنمو زیاد ترش کرده تا در هر ضربه بالای کونش بخوره به ناحیه بالای کیرم و صدا بده . از این صدای سکس خیلی خوشم میومد . حال می داد . هوسمو زیاد می کرد . و این هوسم وقتی بیشتر می شد که کون مامان مثل ژله می لرزید . مثل یک ژله سرخ و سفید.حس کردم که خیلی خیلی داغ و بیحس شدم و کیانا هم کونشو طوری می گردوند که کیرم دیگه نمی تونست مقاومت کنه . هرچند کون مامان اسیر کیر من بود ولی این کیر من بود که تسلیم کون مامان کیانا شده بود . داغ داغ شده بودم و کیرم داغ تر از جاهای دیگه شده بود . خیلی لذت می بردم یه لذتی که دست کمی از لذت خالی کردن آب توی کوس یا کون نداشت . تصمیم گرفتم که آبمو خالی کنم ولی دیدم که آب کیر من داره از سوراخ کون مامان داره بیرون می ریزه . کون عزیز دلم جادو کرده بود .. طوری که اصلا نفهمیدم کی آبم اومد . وقتی که دوباره تو بغل هم قرار گرفتیم اینو واسش تعریف کردم . مامان کیف می کرد و لذت می برد از این که می دید این همه به اون وابسته شدم و نیاز هامو می خوام که اون واسم تامین کنه . من و اون دوست داشتیم که بازم تو پاتایا بمونیم . -ببینم کیان دوست داری یه ویلای اختصاصی تو یه جای باحال با یه دور نمای خوشگل و منظره های جذاب و زیبا کرایه کنیم ؟/؟ یه جایی که مث باغ بهشت باشه ؟/؟ -مامان می دونی اجاره اش چقدر میشه ؟/؟ -خب اولا که پولشو من می دم و به اندازه کافی و زیاد پول دارم . تازه یکی دو شب بیشتر اجاره اش نمی کنیم . از طرفی دوست دارم تو این باغ بهشتی که من و تو درش قدم می زنیم فقط من باشم و تو . هیشکی دیگه نباشه . دوست دارم هر دو تامون لخت باشیم . لخت لخت . تو هر گوشه از این ویلا و باغ هر کاری که دوست داریم انجام بدیم . یه ویلایی که بیشتر جاهاش طوری باشه که اگه سکس می کنیم کسی ما رو نبینه جایی که دور نماش خوشگل باشه و من و تو تا اونجایی که دلمون بخواد با هم حال کنیم . انرژی  بگیریم و شارژشیم . مزه اش تا سالهای سال زیر کوس و کیر ما باقی بمونه ..  پونصد دلار و هزار دلار که دیگه ارزشی نداره . واسه خودم و تو هزاران هزار دلار هم که باشه هزینه می کنم . من تازه دارم معنی زندگی رو می فهمم . تازه دارم مزه سکسو می گیرم . تازه دارم می فهمم که عشق یعنی چه .-دوستت دارم کیانا . عاشقتم . می دونم که توی باغ بهشت خیلی بهمون خوش می گذره . بیصبرانه منتظرم که فردا برسه و یه جای خوب گیرمون بیاد ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

ایرانی عزیز منتظرم ببینم ادامش چی میشه

ایرانی گفت...

در خدمتم دلفین گلم .خوش باشی ..ایرانی

 

ابزار وبمستر