ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

دنیای کثیف من

داشتن یه زن خوشگل و فانتزی همین دردسرا روهم داره . زنم اسمش بود  دنیا .  با یه دنیا فتنه گری و جذابیت . 22 سال بیشتر سن نداشت  . منم حدود 30 سال سن داشتم .  پزشک زیبایی و پوستم . و اسمم میلاده . نمی دونم چرا عاشق دنیا شدم . شاید واسه داشتن اون خودمو بر تر از بقیه می دونستم . شایدم چون وقتی تو دانشگاه درس می خوندم و اون تو مدرسه راهنمایی بود همون موقع خیلی از بچه محلها دنبالشو داشتند و همه شونو تا لب چشمه می برد و تشنه بر می گردوند .. خیلی میومد مطبم . بهش می گفتم تو نیازی نداری که بیای آخه واسه چی میای .. می گفت شاید به چیز دیگه ای نیاز داشته باشم که فقط تو می تونی بر آورده اش کنی . برام مایه دردسر شد . چند هفته اول ازدواج بد نبود ولی بعدش مزاحمین تلفنی و حرکات و رفتار های مشکوکش دیوونه ام کرده بود . منم تا دیر وقت تو مطب بودم و نمی تونستم کنترلش کنم . خونه مون یه خونه ویلایی و بزرگ تو یکی از نقاط شمالی و دنج تهرون بود دلم می خواست دنیا رو کنترل کنم ببینم چیکار می کنه . یه روز نرفتم مطب و کشیک وایسادم . دیدم یه جوون خوش تیپ اومد و در زد و رفت داخل .  دنیا توی خونه داشت کارشو می کرد و دنیا داشت دور سرم می گشت . یکی از روزا که خونه نبود ضربتی چهار گوش اتاق خوابو طوری ردیفش کردم که از هر نقطه ای اگه کاری درش صورت بگیره مشخص باشه به این صورت که بالای میز تلویریون داخل یکی از دستگاهها یه هارد 500 رو طوری جاسازی کردم که مشخص نشه .. این هارد می تونست حدود یه ما ه از اون محوطه یکسره فیلم تهیه کنه . دنیا عاشق سکس در اتاق خواب بود . از این قضیه چیزی بهش  نگفتم . به بهانه سمینار سه چهار روزی رو خونه نیومدم . بعد از این که من برگشتم اون به یه بهونه ای گفت  منم خسته ام و دو سه روزه با دوستام میخوام برم قم سفر زیارتی . چیزی که اصلا تو خونش نبود . قبول کردم و رفت . می دونستم که داره میره دنبال تفریح خودش .. هارد رو وصل کردم به کامپیوتر و تصویرو یه چند ساعتی جلو زدم . دلم میخواست اشتباه کرده باشم . ولی نه این طور نبود ظاهرا وسطای بعد از ظهر بعد از رفتن من یه پسری وارد میشه . این اونی نبود که چند روز پیش  دیدمش . ظاهرا یکی از اون بچه محل های قدیم بود . یعنی زن من با دو نفر رابطه داره ؟/؟  نه این امکان نداره اون که شبا به زور به من میده . حتما نگه می داره تقدیم همینا می کنه .  یکی دیگه از دلایلی که سبب شده بود بیشتر بهش شک کنم این بود که اصلا قبول نمی کرد که بهم کون بده ولی هرروز بیشتر از روز قبل میدم که چینهای دور سوراخ کونش یه حالت خاصی پیدا کرده و انگار سوراخش از بیرون گشاد تر به نظر می رسه و اون حالت سوزنی قبلو نداره . بااین حال امیدوار بودم که اشتباه کنم ولی خیلی سریعتر از اونچه که فکرشو می کردم اون جوون دنیای منو لخت کرد . هرچی دنیا بهش می گفت کوسشو لیس بزنه اون جوونه یه ضرب کیرشو کرد تو کوسش . طوری دو تا لنگ دنیا رو به دو طرف باز کرد که نزدیک بود جرشون بده . من بدون این که دنیا چیزی بگه اول کوسشو می خوردم تا وقتی سر حال سر حال شد برم دنبال بقیه کارا ولی اون چقدر راحت در مقابل معشوق یا دوست پسراش تسلیم می شد . دنیا سر شار از هوس دست از سر پسره بر نمی داشت . اون پسره عوضی دستاشو گذاشته بود رو جفت سینه های دنیای کثیف من و چنگشون می گرفت . کیرش خیلی کلفت تر از کیر من بود شاید واسه همین بود که زنم خیلی باهاش حال می کرد . پس از چند دقیقه دیدم که دنیای من ساکت شد . دیگه تکون نخورد . اون مرد یا پسر چند بار دیگه کیرشو فرو کرد تو کوس دنیا و در یک آن اونو کشید بیرون . منتظر بودم که مثل بیشتر فیلمها آب کیر رو رو تن طرفش پخش کنه . رو صورتش رو سینه هاش و یا این که تو دهنش بریزه . ولی وقتی که کیرشو بیرون کشید آبی که خالی کرده بود به سرعت از کوس دنیای زیبای زشت و کثیف من در حال بیرون ریختن بود . دنیا اونو دوباره با دستش می فرستاد داخل کوسش . دلش می خواست جذب تنش شه . جوونه بهش رحم نکرد . اونو بر گردوند . کرد تو کونش . دنیا طوری رفتار می کرد که انگار داره از کون دادن کیف می کنه . کیر کوچیکتر منو می گفت که باعث دردش میشه ولی مال یه غریبه رو راحت تو کونش جا داده بود . با خالی شدن آب کیر تو سوراخ کونش اونا همدیگه رو بوسیدن و کارشون تموم شد .  پسره رفت و دنیا ملافه کثیف رو از رو تخت جمع کرد . فیلمو بردم جلو تر . فکرکنم یه روز بعد در همون لحظات بود . البته من اون لحظاتی رو که خونه بودیم اون می رفت حموم یا دستشویی ضبطو قطع می کردم و بعد سر فرصت تنظیمش می کردم . روز بعدش بازم همین آش بود وهمین کاسه منتها ملاتش فرق می کرد . نفر بعدی کوسشو می خورد و اونم واسش ساک می زد . ادامه راه مثل روز قبل بود .. داشتم آتیش می گرفتم . دیگه نمی تونستم و نمی خواستم که بقیه فیلمو ببینم . یعنی من مقصرم ؟/؟ باید چیکار می کردم ؟/؟ یه سری میگن به زناتون سخت نگیرین فاسد میشن . یه سری میگن روشون ندین پررو و بی خیال میشن . بعضی ها با خشونت موافقن بعضی ها با نر مش و بر خی با سیاست .. هر چی فکر می کردم می دیدم که در این مورد کرم از درخته . دندون فاسدو باید کندش و انداختش دور . وقتی فیلمه رو واسه زنم گذاشتم به دست و پام افتاد . التماس کرد که اونو ببخشم .. در همون حد بخشیدمش که با بخشش مهریه اش و پس دادن اموالی که به نامش کرده بودم طلاقش بدم وکمکش کنم تا قبل از اون بچه ای رو که از دیگران در شکمش داره سقط  کنه . حالا من موندم و یه خونه خالی . دنیای کثیف من رفته ونمی خوام بدونم که چیکار می کنه . اززندگی ناامید نیستم ولی اینو می دونم که  همه دنیاهای دنیا ی ما زشت و کثیف نیستند و من برای به دست آوردن چنین دنیایی که درش خیانت و بیوفایی نباشه باز هم تلاش می کنم ... پایان .. نویسنده .. ایرانی 

6 نظرات:

ناشناس گفت...

ایرانی جون واقعا عالی دنیای کثیفی فرمایش جنابعالی. یعنی من مقصرم ؟/؟ باید چیکار می کردم ؟/؟ یه سری میگن به زناتون سخت نگیرین فاسد میشن . یه سری میگن روشون ندین پررو و بی خیال میشن . بعضی ها با خشونت موافقن بعضی ها با نر مش و بر خی با سیاست .. هر چی فکر می کردم می دیدم که در این مورد کرم از درخته . دندون فاسدو باید کندش و انداختش دور.گاهی با دیدن مسایل اینچنیی که دوربرمیفتد این سوالها به ذهن خطور میکند.بازم هم فکروایده ای جدیدازایرانی عزیز.فردین

دلفین گفت...

عالی بود مرسی

ایرانی گفت...

سپاسگزارم دلفین جان ! بر قرار باشی ..ایرانی

ایرانی گفت...

فردین خان با ذوق من ! دقت و توجه تو قابل تقدیر است .جای بسی خوشحالیه که این افتخارو به من میدی که وقتتو رو خوندن داستانهام میذاری . به امید آن که بتونم بهتر بنویسم .کامروا باشی ..ایرانی

مرتضی گفت...

ایرانی عزیز عالی و دردناک بود. نظرات بسیار زیبایی بود.

ایرانی گفت...

متشکرم داداش مرتضی به خاطر نکته سنجیها و دقت نظرت ..ایرانی

 

ابزار وبمستر