ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

میسترس اسلیولزبین 13

-بخورش بخور لیس بزن .. باهوس این کارو بکن .. مگه ندیدی من با خانوم خودم میسترس خودم چیکار کردم .. حالا گردنشو با زور زیاد تری به طرف خودم می کشیدم . چهار دست و پا مثل یک حیوون رو زمین راه می رفت . خودمو انداختم رو تخت یکی دیگه از اتاقها . پاهامو به دو طرف دراز کرده و در حالی که قلاده طناز رو به طرف خودم می کشیدم کاری کردم که سرش بیفته رو کوسم . راستش بیشتر تر جیح می دادم که برای کاملیای خودم یک اسلیو باشم تا برای این نسناس یک میسترس . ولی اون خشم و کینه و حسادتی که در من ایجاد شده بود سبب می شد که از این که بهم حال بده و رنج و عذاب و چندش اونو ببینم لذت ببرم . بچه پررو! کاملیای منو هم دوست نداره هیچ , اومده جای منو بگیره .. لذت می بردم از این که بدنم بوی گند میده و اونم داره این گندیدگی رو لیس می زنه .. -لیس بزن . تمام تنمو .. نوک سینه هامو داخل کوسمو مسواکش بزن .. انگشتتو بکن تو کونم .. بیشتر بیشتر .. با این که دردم می گرفت ولی از اون خواستم که انگشتشو تا اونجایی که می تونه بکنه تو سوراخ کونم .. -خوبه حالا خوبه .. می تونی درش بیاری .. بگیر جلو دماغت .. خیلی به خودش فشار آورد که احساس بدخودشو نشون نده ولی من زرنگ تر از این حرفا بودم . حالا انگشتو بکن تو دهنت ... حالش داشت بهم می خورد ولی من باید اونو تر بیتش می کردم . اینو میسترس کاملیا ازم خواسته بود و اگه می گفت که اسلیو طنازو بکشم حتما همچین کاری رو هم انجام می دادم .. چند دقیقه ای گذشت و دید پیچیدن با من فایده ای نداره . من یک گرگی هستم که به موقعش در نده تر از هر گرگ دیگه ای میشم . مجبور شد خودشو قانع کنه که با لذت بهم حال بده .. حالا من زیر دهن اون قرار داشتم و اونم تسلیم اراده من بود .. -لیس بزن سوراخ کونمو با انگشتات با همه جام ور برو . قلاده رو از گردنش باز کرده و روی تخت دمر افتادم و اون دو تا دستا و سرشو گذاشت لای کونم . پامو از وسط باز کردم تا بهتر بتونه طعم و بوی کوس و کونمو احساس کنه . حالا دیگه متوجه شده بود که باید چیکار کنه . حریصانه منو لیس می زد . خیلی حشری شده بودم . دلم می خواست به اوج کیف و خوشی و لذت و هوس برسم ولی اون کارش رو یه حرکت یکنواخت و شتاب ثابت بود . کجایی کیر ویبره که به داد ما بیایی -خانوم راضی هستین ؟/؟  اوخ که چقدر از این خانوم گفتنش حال کردم ولی برای حفظ سیاست و هم این که یه دلگرمی هم بهش داده باشم گفتم بدک نبود ولی بازم جا داره که بهتر از این ها بشی . این بار طاقباز کرده و سرشو وسط کوسم قرار داده با پاهام از دو طرف به سر و گردنش فشار می آوردم تا از تماس چونه و صورتش با کوسم حال کنم . از خوش شانسی چند تا کیر معمولی اون دور و بر افتاده بود . یکی از اونا رو که یه کمر بند هم دورش بود بر داشته و تحویل طناز دادم . یه دستی رو کیر کشید و کمر بند رو بست و آماده شد . خوب بود کیرش نه سفت بود نه شل . اونو فرو کرد تو کوسم . آخیش چه حالی می داد . این جوری کیر خوردن هم خودش یه عشق و حالی داره . این کیر دیگه نه جون داره و نه آب که هر لحظه صاحبش اوف و ایف کنه و بگه داره آبم میاد .. -اسلیو طناز! تا اونجایی که می تونی باید کوس منو بکنی و سر حالم بیاری .. تا ارضام نکردی مرخصت نمی کنم حتی اگه بیست سال هم طول بکشه . اگه نمیرم همچنان ایستاده ام . طناز خودشو به آب و آتیش زده بود . با سینه هام ور می رفت به کمرم دست می کشید . با شونه هام موهای سرم حال می کرد و حال می داد .. رفته رفته همون احساسی رو که از گاییده شدن با کیر ویبره به من دست داده بود داشتم در خودم احساس می کردم . منتها در ابعادی کوچکتر ولی بازهم لذت بود و شور و هیجان . مشتامو گره می کردم و بازشون می کردم تا این جوری یه خورده خودمو کنترل کنم .. -آهههههه کوسسسسسم اسلیو طناز .. ولم نکن .. خوبه .. تکنیکت عالیه .. یه خورده ادامه اش بدی می ریزه .. شاید اگه یه کیر واقعی تو کوسم بود حس می کرد که آبم داره می ریزه . چه احساس خوشی ! ازحال رفته بودم .. دوست داشتم  در همون حالت دراز بکشم و بخوابم که میسترس کاملیا صدامون زد . خواب از سرم پرید باید زودتر می جنبیدم تا این طناز دستمال به دست پیشدستی نکرده . درسته که من واسه طناز میسترس شده بودم ولی هردومون واسه کاملیا , اسلیو بودیم و معلوم نبود که اون چیکارمون داره .. اوخ اوخ وقتی وارد اتاق شد عجب بوی گندی میومد . از ترس این که طناز به طرفش یورش نبره و اونو ازم نقاپه افتادم رو کاملیا .. -چه خبرته .. همش مال خودته نترس من نمی خواستم خودمو بدم دست اون کون گشاد .. می دونستم که از این بو خوشت میاد نگار! خودمو اون جوری که تو می خواستی در آوردم و تو هم باید اونجوری که من میخوام بهم حال بدی . رفتم توالت و هر دو تا کارو با هم انجام دادم . دیگه شدم مثل خارجی ها . به کوس و سوراخ کونم دیگه آب نزدم . مثل اون بو گند وها ی خارجی با کاغذ توالت خودمو تمیز کردم . البته اونا عطر به خودشون می زنن و هر روز حموم می کنن ولی این یه تیکه رو واقعا غیر بهداشتین .. از هیجان نمی دونستم چیکار کنم .. فوری زبونمو گذاشتم رو سوراخ کون کاملیا تا در خوشمزه ترین شرایط کونشو لیس بزنم .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر