ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

عشق برتر از هوس 3

هردومون اولین تجربه سکسمون بود . یعنی من به نادیابیشتر از خودم اطمینان داشتم . ولی از بس فیلم سکسی دیده بودم یه خورده چم و خم کارو داشتم ولی این نادیای بیچاره رو بگو که فیلمشو هم ندیده بود . اصلا تو خونه شون از این خبرا نبود . وضعیتش طوری شده بود که اگه منم می خواستم ازش دست بکشم اونم رضایت بده نبود . صورتشو, لبشو به سر و صورتم می مالید با خواهش و التماس ازم می خواست که باهاش ور برم . دیگه از خیس بودن شلوارم خجالت نمی کشیدم چون حالتای اون عجیب و غریب تر از من شده بود . وسوسه شده بودم که یه خورده دستمو بذارم تو شورت و شلوارش . بازم رفتم پایین تر . شلوارش کمربندی نداشت  . دادمش پایین . دستمو گذاشتم رو کون دخترونه اش . نه گنده بود و نه کوچولو ولی من شلوارشو تا نصفه ها پایین کشیده بودم . چیزی نگفت که هیچ اینو هم گفت که :دستتو بذار لای پام خواهش می کنم دارم می سوزم از هوس دارم می میرم .-مطمئنی نادیا ؟/؟  نگی من هوسبازما ؟/؟  -اووووووفففففف چقدر لفتش میدی ؟/؟ اعصابمو خراب می کنی . زود باش زود باش دیگه . حالت چشاش و حرکاتش منو ترسونده بود . دستمو گذاشتم لای پاش . اون شورت کوچولوش خیس خیس بود . می دونستم که خیسی هوسشه . کوسشو از پشت همون تکه پارچه شورتش تو چنگم کرفتم -خسرو آههههه اگه بخوام سرت داد بزنم بگو . نگو حق نداری . شورتمو بکش پایین . دستتو بذار داخلش . مگه خودت نمیگی هیچ فاصله ای بین ما نیست . دوست داری فاصله باشه ؟/؟  .-نادیا خودت یه ساعت پیش منو کوبوندی . حالا .. -چیه دوست نداری ؟/؟ -بیشتر از تو می خوام بیشتر از تو دوست دارم . چون عاشقتم -یعنی می خوای بگی که من عاشقت نیستم ؟/؟ من دوستت ندارم ؟/؟  راستش  منم در یه حالتی بودم که نمی تونستم جلو خودمو داشته باشم ولی نمی خواستم مشکلی درست شه . نمی خواستم کار به جاهای باریک کشیده شه . در این مورد داستانهای زیادی خونده بودم . داستانهایی که با قهر و آشتی و گله گذاریهای زیادی بین عاشق و معشوق و حتی خونواده ها به وجود اومده ولی دستم دیگه رفته بود روی کوس لخت نادیا . وقتی هوس اونو می دیدم وقتی صدای ناله هاشو می شنیدم وقتی که حس می کردم که با تمام وجودش خودشو تسلیم من کرده منم دیوونه واردوست داشتم که اونو در آغوش بگیرم و مثل یه همسر باهاش حال کنم . نه ! باید تا یه حدی حال می کردم که پشیمونی نداشته باشه . ولی من خودم بیهوش تر از اون شده بودم . نفهمیدم من لختش کردم یا اون خودش لخت شده . حتی دیگه شورت هم پاش نبود . وقتی حس کردم همه چی حالیمه که اون داشت کمر بند شلوارمو باز می کرد . دوباره یه حالت سستی بهم دست داد و دفعه بعد که چشامو باز کردم دیدم همون یه شورتی رو که رو پام مونده داره می کشه پایین . سرشو انداخت رو کیرم و اونو گذاشت تو دهنش . -نههههههه نادیاااااااااا چیکار می کنی . کیرم تمیز نیست . خواهش می کنم .. -دارم باهاش حال می کنم . حال می کنم .  بذار بخورمش . کیرتو .خوشت نمیاد ؟/؟  لبای کوچولوشو وقتی  با هوس و اشتها دور کیرم حلقه می کرد و از پایین به بالا و بر عکس می کشید یه لذتی تو تمام بدنم پخش می شد که تا حالا نظیرشو حس نکرده بودم . حتی وقتی که جلق می زدم  . دوست داشتم ساعتها واسم ساک بزنه ولی دلم نمیومد اونو خسته اش کنم . این بار من روش مسلط شدم . دلم نمیومد کاری کنم که احساساتش جریحه دارشه .  هوسم به  حد بی نهایت رسیده بود . ولی بازم حس می کردم که یه وقتی عشقمو فدای هوس نکنم .  دهنم به کوس نادیا نزدیک شده بود . در حال استخاره بودم که اون با حرکتی که به وسط بدنش داد دهنمو به کوسش چسبوند . برای اولین بار در زندگیم داشتم یه کوسو میک می زدم همان طوری که این اولین تجربه سکسی من بود . از این که بهش لذت می دادم لذت می بردم . دستاشو دور سر و گردنم حلقه زده بود و سرمو محکم به پاهاش می فشرد . تا اونجایی که حنجره اش قدرت داشت جیغ می زد و من میذاشتم که خودشو خالی کنه . هرچی رو که تو فیلما دیده بودم و این که چه جوری و با چه حالتایی کوسو میک می زنن رو نادیا پیاده کردم .. -خسرو خسرو چه خوب کوسمو می خوری چه خوب میکش می زنی راستشو بگو من اولین زن زندگیتم ؟/؟ این اولین باره که داری حال می کنی ؟/؟ -نادیا حالا چه وقت این حرفاست . به عشق پاکمون که از هر چی هوسه بالاتره قسم که تو اولین و آخرین عشقمی . تا اون حدی دوستت دارم که همین الان اگه بگی خودمو کنار بکشم کنار می کشم . اونچه که برام ارزش داره در جه اول خودتی . روحته روانته . فکرته احساسته . من تو رو با تمام وجودم دوست دارم . عاشقتم . بدون تو نمی تونم زندگی کنم . من بی تو می میرم نادیا .. -نه نه... ولم نکن . من میخوام ولم نکن .. اگه دوستم داری باید ادامه بدی . عشق من . همه چیز من هستی من .خواهش می کنم .  هنوز کوسشو تیغ ننداخته بود ولی زیادم مونداشت .  -خسرو یه خورده از انگشتتو بکن توش .. یه خورده خسرو .. -می ترسم عزیزم  .. از خر شیطون پیاده شو .. یادت رفت یه ساعت پیش چیکار می کردی ؟/؟ اگه بخوای بازم بهم نیش بزنی من تحملشو ندارم . -خواهش می کنم با زبونت و با انگشتات  بهم حال بده . یه بند انگشتمو کردم تو کوسش و کف دستمو گذاشتم بالای کوس ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 
 

ابزار وبمستر