ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پرواز هوس 8


کیرم به کلفت ترین و دراز ترین حالت خودش رسیده بود به سر کوس کیانا جونم رسید . -کیان کیان اوخ دارم می سوزم دارم آتیش می گیرم انگار همه تنمو داغش کردی . زود باش دیگه . کله کیرمو کردم تو کوس مامان  .با این که کوس مامان خیلی مامانی بود ولی از بس خیس کرده بود تونست این کلفتی رو تحمل کنه و خیلی راحت قبولش کرد . چشای کیانا دیگه باز نمی شد . آروم ناله می کرد و یه چیزایی از رو هوس می گفت که اصلا متوجه نمی شدم  .فقط می دونم تا اونجایی که جا داشت داشت حال می کرد و لذت می برد . دیگه تمام سد های بین من و اون شکسته شده بود ولی هنوز مستقیم گویی نمی کردیم و با کوس شر گفتن های خودمون سعی داشتیم یه جوری کار خودمونو تو جیه کنیم .. کیرمو به نرمی کردمش تو کوس کیانا . روی مامان که دمر کرده بود سوار بودم و رو کونش تسلط کامل داشتم . انگاری که روی کیرم روغن پاشیده باشند . خیلی بیشتر از اون حالت داغ کرده بودم . فقط با اوف اوف گفتن و گاز گرفتن لبهام یه خورده جلوگیری می کردم تا درجا آبمو توی کوس مامان نریزم . -عزیزم این بهترین حالتیه که می تونی با اون ماساژم بدی . این جوری خودتم کمتر خسته میشی و تمام تنمم داغ می کنه . انگار خون تو تمام رگهای بدنم به جریان افتاده . زیر پوستم رفته . آتیشم زده . داغ شدم روون شدم . می خوام راه برم بدوم پرواز کنم -مامان حالا میشه خواهش کنم که الان پرواز نکنی . دوست نداری زیر کیر من بمونی و با ماساژکیر ,  انرژی در مانی خودتو تکمیل کنی -کیان کیان چقدر بی پروا حرفاتو می زنی . یه وقت در مورد من فکرای بد نکنی . فکر نکنی من مامان بدی هستم .. -کیانا تو بهترین و دوست داشتنی ترین و .. -بگو ادامه بده عزیزم کیان من پسرگلم خجالت نکش -وهوس انگیز ترین مامان دنیا هستی . دوستت دارم . یه وقتی تو هم خیال نکنی که من پسر بدی هستم و نظر بدی نسبت به تو دارم همه اینا واسه اینه که گرم ترت کنم . روونترت کنم تا راه بیفتی تا نرم شی .. -ادامه بده . سردم نکن . زودباش . تند تر بکوب بزن حمله کن . حالا دیگه از وقت نرمش گذشته . کون مامانو با هوس تو دستام فشارش می گرفتم و به پهلوها بازش می کردم تا جا واسه کیرم باز شه و اون وقت با تماشای حلقه سوراخ کوس کیانا به وجد اومده و محکم تر اونو می گاییدم . چینهای کون مامان هم منو به هوس آورده بود و نمی تونستم به این سادگی ازش بگذرم . انگشت کوچیکه امو کردم تو سوراخ کونش و باهاش بازی می کردم .. رو کیانای نازم خم شده و یه خورده کمر گرمشو غرق بوسه کردم . بعد بالاتر و بالا تر -اوهههه اوهههههه عزیزم خیلی بلا شدی شیطون شیطون ولم نکن . منو بکن . کوسم همین جور میخواد که داغش کنی . مرکز گرما و داغیه اینجا . از اینجاست که تمام تنم داغ می کنه . -مامان می خوام یه چیزی ازت بپرسم . این جور مالوندنها هوستم زیاد می کنه؟/؟ با چشم خمارش یه نگاهی به من انداخت و گفت ناقلا .. شیطون یعنی می خوای بگی تو از نگاه من از صدای من و از خیسی و تمنای من هیچی نفهمیدی ؟/؟ تو که همه چی رو خوب می دونی . -مامان فکر می کنی ریختن احساسات تو ی درون خودت و خالی نکردنش باعث میشه غرورت حفظ شه ؟/؟ تو هر کاری هم که باهام کنی بازم واسم همون مامان گل و خوب و مهربون و زحمتکشی . در عوض مثل دوست دخترمم میشی که دارم باهات حال می کنم . دوستت دارم  .و این جوری حس می کنم که خیلی خیلی بیشتر از گذشته می تونم بهت احترام بذارم چون تو با تمام وجودت جسم و روحتو تقدیم من کردی و من ارزش این کارتو به خوبی می دونم -منم دوستت دارم با این حرفات آتیشم تند تر میشه . بیشتر داره منو می سوزونه همه جامو بسوزون منو بخور بلیس بکن . آره دوستت دارم تو رو میخوام . تن لختتو می خوام کیرتو میخوام . میخوام که باهات کیف کنم حال کنم . بهت کیف بدم حال بدم . دوستت دارم و میخوام که دوستم داشته باشی میخوام که از این سفر یه خاطره خوبی داشته باشیم -واز سفر های بعدی و از روز های بعد .. تا وقتی که چشامون تو چشای هم میفته و بوی همو احساس می کنیم -آره کیان جون برای همیشه ... مامان احساس پاک و خالصانه خودشو بیان کرده بود و من تا اونجایی که می تونستم ضربات کیرمو بر پیکره اش شدید تر می زدم . حالی به حالی شده بود و کونشو دور کیر من می گردوند. -دارم حال می کنم کیرت داره خارش کوس منو می گیره . تمام درد های تنمو می چینه . انگشتتم که گذاشتی تو سوراخ کونم . یادت باشه  سوراخ کون منم کیرتو می خواد . می خواد اون داغی رو احساس کنه . گرم و نرم و روون بشه . چقدر همه چیز قشنگه . این چراغای روبرو این ساحل و این آبها .. چقدر این منظره ها در دل شب قشنگن .. چقدر دنیا قشنگه . کاشکی الان میدیدم که کیرتو با چه حالت و حرارتی می فرستی توی کوس من و می کشیش بیرون .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

3 نظرات:

reza bomb 1965 گفت...

سلام لطفا قسمت هاي برواز هوس رو زودتر بزاريد!خيلي دير به دير ميزاريدش مثل ميسترس اسليو لزبين زود به زود بزاريد

دلفین گفت...

دمت گرم حال کردم

ایرانی گفت...

آقا رضا بمب عزیز و دلفین گلم خسته نباشین ممنونم از نظرات گرمتون ..این داداش میثم ما بعد از قرنی یه خواسته ای داشت و نوشتن میسترس اسلیوی هم به نظرم یه خورده راحت تر اومد و منم دیگه مشغول شدم بازم چشم درصورتی که ذخیره این داستانها رو اضافه تر کردم حتما بیشتر میذارم ..سپاسگزارم ازت رضا جون و همچنین از تو دلفین گلم ..ایرانی

 

ابزار وبمستر