ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

راز نگاه 83

-عشق من قربون کوست برم اون وقت هروقت که دوست داشتم کوسسسست در اختیارمه . یه موقع واسه بچه هات دلتنگی نکنی ؟/؟ کتایون کیر کامی رو تو دستش گرفت وگفت پسر و دختر و شوهر و زندگی و همه چیز من اینه  و صاحب این . شوهرمو که از اول دوست نداشتم به خاطر پول باهاش ازدواج کردم . تازه کدوم بچه رو دیدی که به درد پدر و مادرش بخوره فقط اونجا زنای خوشگل و لخت زیادن یه وقت از راه به درت نکنن ؟/؟ -میگن اونجا زنا با وفا نیستن نکنه تو هم به من خیانت کنی ؟/؟ -دیوونه شدی کامی . من دارم به خاطر تو از همه چیزم می گذرم اون وقت تو به من این حرفا رو می زنی عشق من ؟/؟ -منو ببخش عزیزم دوست ندارم تو رو از دست بدم . می دونی که چقدر خاطرتو می خوام  -باشه بسه دیگه حالا بیا لختم کن . کوسسسسم تو و کیرتو می خواد . سینه هامو بخور . زودتر بکن تو کوسم . نمی دونی چقدر حال می کنم که دارم سر شوهرم کلاه میذارم . فکر کرده که بدون عشق هم میشه زندگی کرد . فکر کرده که میشه با پول همه چی رو خرید . من واست می میرم . خودم می دونم امریکا خیلی گرونیه . اگه می تونستم یکی دو تا قطعه زمین اکبر آقا رو می فروختم . بدبخت وکالت اونا رو هم داده به من ولی باید پیش پولشو بگیرم دررم می ترسم گندش در آد -عزیزم خوشگل من میامی و فلوریدا و طرف نیویورک یعنی شرق امریکارو بیشتر دوست داری یا لس انجلس وکالیفرنیا وغرب امریکارو -خیلی از دوستان دوران بچگیم  تو لس آنجلسن دلم خیلی براشون تنگ شده . من هرجارو که واست راحت تره و تو دوست داری دوست دارم من کیرتو دوست دارم . من تو رو دوست دارم . فیلم واقعی پس از چند صحنه پرش وارد صحنه های حساس خود شده بود . هرچه کتی خواهش می کرد که به اتاق دیگه ای برن که دل باز تره کامی خان قبول نمی کرد . چون دیگه نمی شد فیلمبرداری کرد . نمی دونم ذهن کامی و تصورش چقدر قوی بود که انگار دوربین درست روی کوس و کون کتی زوم کرده بود .  کیر کامی که داشت می رفت توی کوس زیاد چیزی رو نشون نمی داد ولی موقع برگشت که پوست دور کوسو می کشید و با خودش به عقب می آورد علاوه بر صحنه های وسوسه انگیز وتحریک کننده ای که درست می کرد نشون می داد که کتی خانوم چقدر کوس گشاده -بکن عزیزم بزن به کوسسسم واسسسسه کیر کلفتت می میرم -منم واسسسسه کوس قشنگ و تنگ تو می میرم -دروغ نگو این که تنگ نیست -هرچی هست مال خودمه . به من وفاداره . این دوره زمونه به دختر بچه جماعت اصلا نمیشه اعتماد کرد . وفا هم وفای زنای قدیم -اووووفففف معلوم هست چی داری میگی ؟/؟ یعنی من این قدر پیر شدم ؟/؟ -نه خوشگل من منظور خاصی نداشتم . پوست لطیف تن و بدنت از هر دختری تازه تره . به هر حال هرچی باشه تجربه ات که از اونا بیشتره . عزیزم همیشه مال من باش . کتی من دوستت دارم فقط مال من باش -بگو بگو کامی من . دوست دارم از این حرفا بزنی و آب منو دوباره بیاری (من که متوجه دفعه اولش نشده بودم . حتما این قسمت فیلم خراب شده بود )کوسسسسسم داره پرواز می کنه . زودباش جرررررم بده دیگه نمی تونم جلو جیغمو بگیرم -هرچی دوست داری فریاد بزن دادبکش خودتو خالی کن -جاااااااااااان . یه ماه دیگه توی امریکا . جووووون کیییررررت دوباره دختر بچه ام کرد . فداش بشم . هرچی دارم مال تو دارو ندارم مال تو . هستی و جان من مال تو . فدات بشم من برات بمیرم -خدا نکنه تو اگه بمیری من بدون تو چیکار کنم ؟/؟ اصلا دلت میاد منو با یه مشت دختر بیوفا وبی احساس که هر روز یه دوست پسر عوض می کنن تنها بذاری ؟/؟ -نه اصلا دلشو ندارم . روح منم اون وقت عذاب می کشه کامیییی جووووون منو بذار تو حالللل خودم بزن جررررررم بده . واسسسسسه تو همه کاری کردم . سر لوله امو هم بستم .. وایییی عزیزم بازم داره خوشم میاد بریز آبتو خودتو خالی کن من خوشم اومده حالا آب تو رو میخوام من و کوسم هردو تشنه ایم . در همون حالت سگی و از پشت , کامی آبشو توی کوس کتی خانوم شوهر و دوبچه دار که خواب پرواز به امریکا رو می دید خالی کرد . پس از این که این مرحله گاییدن تموم شد کتی حس کرد شاش داره -عزیزم منو تها نذار . بریز روی صورتم . بذار شاشتو بو کنم بخورمشششش حال میده .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

ایرانی عزیز دمت گرم

ایرانی گفت...

دلفین خوبم لطف و محبتت بر قرار باد .شاد و خندان باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر