ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

دانلودرایگان داستانهای ایرانی برای pc وجاوا

با تشکر وسپاس بیکران از دوست و همراه نازنین و زحمتکش که این روز ها بسیار شرمنده مان نموده نقش یک همکار فعال را ایفا می نمایند لینکی را که در ذیل نظرات پیام قبلی یعنی داستان مامان آمپولی 23 منتشرگردیده در این قسمت نیز قرار داده ام  تا دردسترس دوستداران بیشتری قرار گیرد . ممنونم دوست موبایلی عزیزم و سپاسگزارم از همه خوانندگان و بازدیدکنندگان گرامی که این روز ها با حمایت های بی دریغ و نظرات گرم خود , من و مدیریت محترم امیر عزیز را در ارائه خدماتی با کیفیتی بهتر یاری می دهند . روز و روزگارتان خوش !..ایرانی ..لینک مستقيم داستان های ایرانی برای pc
دhttp://www.8pic.ir/images/hwn58g97xtjjkxwb07m0.zip     درضمن خوانندگان وبازدیدکنندگان عزیز هرچند روز درمیان پیگیر باشند که دوست خوب ما جناب موبایلی عزیزدرذیل نظرات مربوط به همین پیام , لینک های جدید وسایر تغییرات را جهت استفاده عموم وارد می نمایند .دوست وهمکار گرامی من سپاس مجددم را پذیراباش . توفبق روز افزون شما را ازایزد منان مسئلت دارم ..ایرانی

16 نظرات:

ارباب " کازه-کاگه" گفت...

آقا دمت گرم. خیلی کارِ باحالی کردی.
همیشه از ترس موندن تو خماری, داستانای قسمتیو نمیخوندم.
ولی دیگه راحتمون کردی.
تازه چه هاست باحالی داری "لینک مستقیم میزاری".
بازم دستس درد نکنه بابت زحمتت. من خودم چند بار سعی کردم داستانامو بنویسم, اما گشادیم گرفت, واسه همون میدونم که خیلی کارتون درسته.
لطفاً بازم اینجوری سورپرازمون کن. بازم مرسی.

ارباب " کازه-کاگه" گفت...

آقا دمت گرم. خیلی کارِ باحالی کردی.
همیشه از ترس موندن تو خماری, داستانای قسمتیو نمیخوندم.
ولی دیگه راحتمون کردی.
تازه چه هاست باحالی داری "لینک مستقیم میزاری".
بازم دستت درد نکنه بابت زحمتت. من خودم چند بار سعی کردم داستانامو بنویسم, اما گشادیم گرفت, واسه همون میدونم که خیلی کارتون درسته.
لطفاً بازم اینجوری سورپرازمون کن. بازم مرسی.

ایرانی گفت...

ارباب جون ممنونم از این که بابت این قضیه راضی هستی .البته زحمت این کارو دوست و یاور خوب ما با نام موبایلی کشیده و دستش درد نکنه ودر همین جا ضمن تشکر از دوست آشنای موبایلی و نازنینم تقاضا دارم که اگه در آینده باز هم ما رو شرمنده می کنه لینک های بعدی یا جدید رو در ذیل نظرات همین قسمت بذاره تا پیدا کردنش برای خوانندگان ما راحت تر باشه و رو یه نظم خاصی باشه که به سادگی ازش استفاده کنند .دوست آشنای موبایلی بی نهایت سپاسگزارم .موفق و موید باشی ...ایرانی

موبايلي گفت...

با سلام و درود بر همگي . ارباب عزيز خوشحالم از اين كه راضی هستی . تا زماني كه ايراني عزيز اجازه بده سعي ميكنم بازم بزارم . ایرانی جون تشكر ميكنم بابت اين همه زحمتي كه متحمل ميشي و براي ما وقت ميزاري . داستان منو هم رنگ کن به داستان های ایرانی با فرمت جاوا و برای pc اضافه كردم . هميشه سلامت و پا برجا باشيد . موبايلي
لینک مستقيم داستان های ایرانی 5 (با فرمت جاوا)
http://www.8pic.ir/images/fxbe4d94hrjughwedwg.zip
عکسي از محيط كتاب داستان های ایرانی 5 (با فرمت جاوا)
http://www.8pic.ir/images/c0lgucbii5muakiop1m.png
لینک مستقيم داستان های ایرانی 2 (برای pc)
http://www.8pic.ir/images/na69n14oo1vxzgc2qb7s.zip

موبايلي گفت...

با سلام و درود بر همگي . ارباب عزيز خوشحالم از اين كه راضی هستی . تا زماني كه ايراني عزيز اجازه بده سعي ميكنم بازم بزارم . ایرانی جون تشكر ميكنم بابت اين همه زحمتي كه متحمل ميشي و براي ما وقت ميزاري . داستان منو هم رنگ کن به داستان های ایرانی با فرمت جاوا و برای pc اضافه كردم . هميشه سلامت و پا برجا باشيد . موبايلي
لینک مستقيم داستان های ایرانی 5 (با فرمت جاوا)
http://www.8pic.ir/images/fxbe4d94hrjughwedwg.zip
عکسي از محيط كتاب داستان های ایرانی 5 (با فرمت جاوا)
http://www.8pic.ir/images/c0lgucbii5muakiop1m.png
لینک مستقيم داستان های ایرانی 2 (برای pc)
http://www.8pic.ir/images/na69n14oo1vxzgc2qb7s.zip

ایرانی گفت...

دوست خوبم موبایلی گرامی به خاطر همه زحماتی که می کشی من ویقینا همه خوانندگان ازتو ممنونیم. حتی اگر از این پس نتوانی ادامه دهی بازهم به خاطر تمام تلاشهایی که تاکنون کرده ای ازتو سپاسگزاریم .تلاشهایی صادقانه وخالصانه ..وما هرگزدستت درد نکنه را فراموش نخواهیم کرد درهرشرایطی ...درهرحال صاحب اختیاری که تا هر زمان که در توان وحیطه امکاناتت باشد این کار راانجام دهی وجهت نظم بخشی واین که خوانندگان به یک جا مراجعه نماینددرج لینک درنظرات همین قسمت مناسب تراست . اما آنچه بیش از همه اینها برایم ارزش دارد این است که تو بی توقع دیگران را دوست می داری که براین خصلت تو نمی توان قیمتی نهاد .خوش وخرم وخندان باشی ..ایرانی

موبایلی گفت...

سلام بر استاد ایرانی و بازدیدكنندگان گرامی . دوستان عزیز میخوام بدونم كسی داستان های استاد ایرانی رو دانلود كرده یا نه اگه كسی دانلود نمی كنه پس من چرا این همه وقتمو بگیرم . موبایلی

ایرانی گفت...

موبایلی نازنین و گرامی من خسته نباشی .بازم بهت میگم دستت درد نکنه به خاطر همه زحمات و تلاشهات .. بیشتر خوانندگان در این سایت قرص خواب خورد ه اند .وافعیتیه . از ده یازده هزار نفر بگیر تا یه چیزی بین پونزده تا شونزده هزار نفر این روز ها بازدید کننده داشتیم و یک در هزار نظر نمیدن . ولی وقتی همین که گاهی تصمیم بر خصوصی شدن سایت گرفته میشه یهو می بینی ظرف چند روز 15000پیام به ایمیل امیر ارسال میشه .تنبلند زورشون میاد کاریشون هم نمیشه کرد .همین قدر لطف می کنند بهمون سر می زنند ازشون ممنونیم . درهر حال خوانندگان عزیز اگه حتی یک نفرتون دانلود کردین اطلاع بدین . اگه نتونستین ..موردی داشت .پیشنهادی داشتین که در توان موبایلی گل ما بود بیان کنین ..به هرحال دوست عزیز ما واقعا به اندازه یک نویسنده زحمت کشیده من که خودم نه وقت این کارو دارم نه واقعا اطلاعات فنی اونو . باورکن موبایلی جان بعضی وقتا یه داستانهایی می نویسم که درش حتی یه ویرگول و خط تیره معنی اونو چند جور می کنه .بعضی وقتا حتی خودمم میرم ادیت کنم گاهی به فکر فرو میرم که معنا ی این واژه ای که به کار بردم چیه و هدفم چی بوده .در هر حال اینو میخوام بگم که سعی من بر اینه که بهتر بنویسم حالا اگه نشد بالاخره این احترام را برای خوانندگان قائل بوده وهستم .اگه بخوام کیلویی مطلب بنویسم روزی ده تاداستان هم میشه منتشر کرد .ولی کجان این خواننده های ما .نمیگم تشویق کنین .انتقاد کنین .من که ناراحت نمیشم ...گاهی داستان می نویسم یهو دستم می خوره به جایی پاک میشه و از نو شروع می کنم .واسه نظردادن زیاد اهمیتی نمیدن ..عادت کردیم .خودتو ناراحت نکن .ما که واقعا قدرتو می دونیم و اون انگشت شمار خواننده فعال و نظر دهنده هم ارزش کارهای تو رو می دونن .می دونن که وافعا زحمت داره . تا همین جاش هم ازت فوق العاده ممنونم . شاد و سربلند باشی ...ایرانی

موبایلی گفت...

سلام بر استاد ایرانی و بازدیدكنندگان گرامی . داستان نامردی چرا ؟! و بذار همه ببینن به داستان های ایرانی با فرمت جاوا كردم اضافه . موفق و پیروز باشید . موبایلی

لینک مستقیم داستان های ایرانی 6 (با فرمت جاوا)
http://www.8pic.ir/images/karr21h2uwdusurzbq7.zip
عکسی از محیط كتاب داستان های ایرانی 6 (با فرمت جاوا)
http://www.8pic.ir/images/d5dikdo1b7wcgu75ozfk.png

ایرانی گفت...

موبایلی زحمتکش و نازنین و بسیار بسیار دوست داشتنی و گل ..بی نهایت سپاسگزارم از زحمات و تلاش خالصانه ات ..امیدوارم همیشه موفق و تندرست باشی و روز های زندگی را به خوبی و خوشی سپری نمایی ..ایرانی

موبایلی گفت...

سلام بر همگی . داستان " میسترس اسلیو لزبین " دزد و کاهدان " تو هم دست بزن " سه ضرب در دو " به داستان های ایرانی با فرمت جاوا کردم اضافه . راستی دوستان قبل از خواندن

داستانها این نکات رو رعایت کنید خواندن این داستانها امکان داره روی نوجوانان و بعضی افراد اثر بسیار بدی بذاره مخصوصا" قسمتهای خانوادگی . پس به هیج عنوان برای افراد زیر

18 سال ، افراد ناشناس ، افرادی که دارای سابقه بیماری های روانی هستند و کسانی که جنبه ندارند نفرستید . موفق و پیروز باشید . موبایلی

لینک مستقیم داستان های ایرانی 7 (با فرمت جاوا)
http://www.8pic.ir/images/myuse3e0jybthdceilqx.zip
عکسی از محیط داستان های ایرانی 7 (با فرمت جاوا)
http://www.8pic.ir/images/ob2jn0v6egdxfmmi2gr.jpg
http://www.8pic.ir/images/cl5jokdq9v96x6lj1pzw.jpg

ایرانی گفت...

موبایلی محبوبم ! دستت درد نکنه . ممنونم به خاطر همه زحمات و یاد آوری نکاتی که در نظرت اعلام داشته ای . همیشه هم گفته باز هم می گویم اگه زمانی برسه که دیگه نتونی ادامه بدی بازم همیشه ازت ممنونیم و در هر شرایطی دوستت داریم و ارزش کار هایت را فراموش نخواهیم کرد . اینو جدی و از صمیم قلب میگم . موفق باشی ..ایرانی

موبايلي گفت...

سلام بر همگی . داستان های سریالی از اين به بعد جداگانه با فرمت جاوا قرار ميدم داستان عشق برتر از هوس از لینک زير متونيد دريافت كنيد .

لینک مستقیم داستان عشق برتر از هوس (با فرمت جاوا)
http://www.8pic.ir/images/k2mtg52suvysteftsyct.zip
عکسی از محیط داستان عشق برتر از هوس (با فرمت جاوا)
http://www.8pic.ir/images/p2052x50dm6pfiqmszo8.jpg

ایرانی گفت...

موبایلی جان دیگه نمی دونم با چه زبونی ازت تشکر کنم و با چه قلمی . ولی مهمتر از این زبون و قلم ,احساس قلبی من است که امیدوارم همیشه شاد و خندان و سر حال و توانا باشی و به خواسته های زندگیت برسی ..ایرانی

sia گفت...

ولی خداییش حرف نداره، خوبیش اینه که من دیشب رفتم بخوابم خوابم نبرد و نشستم دوتا از تک قسمتی هارو خوندم بعد خوابیدم.البته چون صفحه گوشیم کوچیکه دهنم سرویس شد تا خوندمشون، پول هم نداریم که یه گوشیه درست درمون بخریم، هی خدا.... چی بگم..
دستتون درد نکه..

ایرانی گفت...

سلام بر سیا جان عزیز و دوست داشتنی .. سخته بدون کامپیوتر و از گوشی داستانها رو خوندن ..من تا حالا یک بار هم با موبایل وارد نشدم البته خب کامپیوتر دارم . امید وارم اوضاعت ردیف و شرایطت بهتر شه ولی با همه اینها بازم محبت داری نسبت به ما و این مجموعه .. دیگه از دوست خوبمون موبایلی عزیز خبری نشد . هر جا هست به سلامت باشه .. و در هر حال موفق و تندرست باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر