ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زبون دراز 20

آقا مجتبی تو که خیلی منطقی و فهمیده بودی -آدمای نفهمی مثل تو رو که دیدم این جوری شدم . حیف که خواهر زنمی وگرنه بهت می گفتم جنده عوضی . مگه من چه هیزم تری بهت فروختم که همه جا دزد خطابم کردی پیش هر کی که رسیدی گفنی و هر کی رو که ندیدی از دوست و آشنات پیغوم دادی که من به طمع مال پدرت اومدم ملوسکو گرفتم . مال سرتو بخوره . دیدی که خدا بهت بچه نداده .از بس ذاتت خراب بوده . من فقط یه نقطه ضعف دارم . یه کون گنده باحالو که می بینم سست میشم اگه دوست داری یه خورده از سر تقصیراتت بگذرم یه حال درست و حسابی بده -ولم کن پست فطرت . من شوهرمو دوست دارم . واسش می میرم -بیا و رو کیرم بشین یه سفر تو رو ببرم به آسمون کیف و هوس . دیگه این قدر سنگ شوهرتو به سینه نمی زنی . من یکی زدم به سیم آخر و رگ بی خیالی . هر کی سر برسه عین خیالم نیست . تا می خوای توضیح بدی که بیگناهی و کاری نکردی یه چند وقتی باید گوشه زندان آب خنک بخوری و آبروت می ره تازه مگه کسی هم باورش میشه که تو به من کوس نداده باشی ؟/؟دونفر لخت لخت کنار استخروهمین ؟/؟رفت از پشت بزنه زیر گوشم دستشو رو هوا گرفتم پنجه هاشو گذاشتم تو دهنم انگشتاشو لیسیدم جاااااااااان چه حالی میدی . خیلی خوشگل میشی وقتی عصبانی میشی . بیشتر دوست دارم کوس و کونتو بگام . اگه میخوای جنازه ات از این در بیرون نره و آفتاب فردا رو ببینی هر چی میگم گوش کن . فعلا بلند شو بینم . یواش یواش قضیه رو جدی گرفت دیگه فهمیده بود که با کسی شوخی ندارم اشاره کردم به دهنش و گفتم همین دهن بود که گوه خوری می کرد ؟/؟من اسپری تمیز کننده دارم . ببینم خانوم شیمی بعد از اون گوهایی که پشت سرم و پشت سر هم خوردی آب هم خوردی که بشوره ببره پایین و دهنتم پاک شه ؟/؟اشکالی نداره . باز کن دهن لیچارگوتو ببینم آشغال . دهنشو باز کرد و کیرمو فرو کردم تو -جاااااان مرجاااااااان . همین دهنتو کاملا شستشو میده که دیگه دیگه حرفای تمیز بزنی . با دوتا دستام دو طرف صورت مرجانو ماساژمی دادم مواظب بودم هوس زیاد یه وقتی گیج و از خود بیخودم نکنه . به خاطر همین با چند ضربه آب کیرمو ریختم تو دهن مرجان و یه آه بلندی کشیدم و با این که دوست داشتم غرق لذت باشم و چند دقیقه ای را در خلسه بمانم ولی خیلی زود خودمو کنترل و بیدار کرده که یه وقتی قافیه رو نبازم . سر مرجانو محکم به وسط بدنم فشار داده طوری که کیرمو تو دهنش قفل کرده نزدیک بود خفه شه . مجبور شد تمام منی منو بخوره که من ولش کنم و نفسشو بکشه صورت قشنگ و سرخ و سفیدش از کمبود اکسیژن کبود شده بود -حالا زانو بزن قمبل کن خواهر زن کون گنده من -نه نه تا حالا تو زندگیم فقط با یه مرد بودم نه -مرجان جون این حرفا رو واسم نزن . به من ربطی نداره که تو با یه مرد بودی یا با صد تا مرد . من اگه ازت بپرسم تا حالا کیر چند تا مردو گذاشتی تو دهنت تو به من جواب میدی یکی ؟/؟خب نه دیگه دو تا کیر رفته تو دهنت . تا اونجایی که من می دونم یکی واسه نصرالله خان ساک زدی و یکی هم که کیر من رفته تو سوراخ دهنت . انگشتمو فرو کردم تو سوراخ کوسش و همون انگشتو گذاشتم تو دهنش .-ببین سوراخ سوراخه دهنت که کیر خورد چه اشکالی داره کوس و کونتم همون کیر دومو افتتاح کنه . تو رو به جون نصرالله خان که واست از همه دنیا عزیزتره این روز آخری رو به ما یه حالی بده . دیدم داره مقاومت می کنه . یه تیکه چوب خشکیده ترکه ای از گوشه و کنارای استخر برداشته و گفتم تو مثل این که زبون خوش سرت نمیشه اگه بخوای بازی در بیاری همین چوبو تو کونت فرو می کنم . با همین چوب راه کونتو باز می کنم و کیرمو می کنم توش . دیدم گوشش به این حرفا بدهکار نیست . دوست نداشتم کون با پرستیژو با کلاسشو زخمی کنم هر چند رون پاش هم خوش تراش و هوس انگیز بود ولی با چوب همچین زدم به پشت رون پای چپش که یه خط قرمز روش نشست . دید که من شوخی ندارم . و تا کف دست و زانو هاشو گذاشت زمین و پشت به من و قمبل کرده خودشو واسه گاییده شدن توسط من آماده کرد . هیکلش از زمین تا آسمون با ملوسک فرق داشت . حیف که زیاد وقت نداشتم وگرنه می نشستم و یه شکم سیر اون کون گنده و دو تا سوراخایی رو که اون وسط خودنمایی می کردن دید می زدم . داشتم با خودم فکر می کردم اول کدوم سوراخو هدف بگیرم  . کوس ..کون ..کوس .. کون .. کاش یه کیر دیگه هم داشتم دو تا سوراخو با هم می کردم . هر دو تا سوراخ خشک بودند . دوست داشتم بذارم تو کونش . جرش بدم . پارش کنم . کار به بخیه بکشه ولی تر جیح دادم اول بکنم تو کوسش تا این طلسمو بشکنم ازاین نظر که گاییدن یه کوس ابهت بیشتری داره و کیر وقتی میره اون داخل فضای بیشتری رو تحت فرمانروایی خودش می گیره . یعنی قلمرو فرمانروایی کیر بیشتره و بیشتر می تونه مانور بده . پس از چند حرکت مانوری که سر و تنه کیرمو به سوراخ کوس و کون مرجان مالیدم یه تفی رو کوس خواهر زن کون گنده ام انداخته ترش کردم و کیرمو به زحمت ویواش یواش روونه کوس خواهر زنه کردم -آخخخخخخخخ دردم گرفت -جاااااااااان چقدر مززززززه می ده . چقدر تنگه .. خوب شد یه سرویس تو دهنت خالی کردم وگرنه الان بی طاقت می شدم -پست فطرت آخه کارتو کردی ؟/؟دردم میاد بیرحم -خیلی حال می کنم جاااااااااان قربووووون کوسسسسسسس تنها خواهر زنم . کیییییرررم فدای تو . چه حالی میده آدم آب کیرشو تو کوس یه زن نازای شوهر دار خالی می کنه .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

1 نظرات:

matin گفت...

داستان خیلی زیبای هست هر قسمت جذاب تر میشه مرسی

 

ابزار وبمستر