ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خرابي لينك دانلودهاي وبسايت

درود بر دوستان و بازديدكنندهاي عزيز و بامعرفت كه با دادن نظراتشون ما
رو ياري و همراهي ميكنند بنده قبلا هم به اطلاع رسانده بودم متاسفانه
لينك دانلودها رو مسدود كردند و با سرور ايران قابل دانلود نميباشد حساب
كاربري بنده جهت آبديت مسدود شده و بعلت كمبود حجم اختصاص يافته به
دانلود مستقيم از وبسايتم قادر به آبديت با حجم بالا نيستم انشالله تمامي
فايلهاي دانلود در وبسايتم را در قالب يك فايل قرار خواهم داد و در آينده
نزديك براي شما عزيزان آماده خواهم نمود ضمنا از ارسال انفرادي به ايميل
شما دوستان معذورم زيرا نه وقت آزاد دارم و نه امكانات ارسال انفرادي
براي شما عزيزان و بعلت اينكه دوستان زياد لطف داشتن و دارن و حاضر به
دادن يك نظر خشك و خالي نبوده و نيستند از ارسال كروهي براي اعضا محترم
هم مانند آبديت نكردن داستان توسط خودم خودداري نموده ام به عقيده بنده (
دنيا انعكاس رفتار و كردار خود ماست ) وقتي براي كسي ارزش قائل نشي نبايد
توقع داشته باشي برات ارزش قائل بشوند دوست عزيزم جناب ايراني است كه با
تحمل كم لطفي يك سري دوستان و كبي برداران همجنان بكار خود ادامه ميدهد
اما بايد اعلام كنم به نوبه خود درصورتيكه همين روال در ندادن نظر با
توجه به آمار بازديد كه حدودا 12 تا 15 هزار نفر فقط 10تا 15 نفر نظر
ميدهند ادامه داشته باشد با عرض معذرت از انتشار داستان و بازديد عموم
خودداري و فقط تعداد اندكي كه همراه ما بودن و براي ما ارزش قائل شدن را
در انعكاس عملشان قادر به دنبال كردن داستانها خواهند بود بنظرم 100 نفر
با معرفت بهتر از 1000 نفر كبي كننده و خوانده بدون نظر دادن است شاد
باشيد تا درودي ديكر بدرود عزيزان با تشكر امير سكسي

18 نظرات:

ایرانی گفت...

امیر جان سلام باز هم طبق معمول نکاتی منطقی رو بیان نموده ای .البته قسمت نظرات تازگیها یه تکونی خورده ولی هنوز برای پیشرفت خیلی جا داره .شاید بعضی ها زورشون میاد یه چیزی بنویسن شایدم بعضی ها احساس امنیت نمی کنن .چند بار بنویسین به نوشتن عادت می کنین از نظر امنیتی هم که یه نظر دادن که دیگه دردسری نداره .اسم مستعاربدین ناشناس اعلام کنین مثل خیلی های دیگه .دوستان بجنبین یه حرکتی کنین نمیشه حرف حق امیرو ندیده گرفت .امیر جان خسته نباشی همه دوستت دارن مثل من .همگی خدا نگهدار تا نظر بعدی ..ایرانی

ناشناس گفت...

سلام امیر جان باور کن خیلی ها مثل من نمیتونن نظر بدن چون معلوم نیست میرسه دستت یانه من پیشنهاد میکنم قسمت نظر دهی رو مثل سایتهای دیگه مجزا و قابل رویت کن اونوقت میبینی میترکونن
چاکرت امید

ناشناس گفت...

سلام امیر جان باور کن خیلی ها مثل من نمیتونن نظر بدن چون معلوم نیست میرسه دستت یانه من پیشنهاد میکنم قسمت نظر دهی رو مثل سایتهای دیگه مجزا و قابل رویت کن اونوقت میبینی میترکونن
چاکرت امید

ناشناس گفت...

سلام امیر جان باور کن خیلی ها مثل من نمیتونن نظر بدن چون معلوم نیست میرسه دستت یانه من پیشنهاد میکنم قسمت نظر دهی رو مثل سایتهای دیگه مجزا و قابل رویت کن اونوقت میبینی میترکونن
چاکرت امید

مرتضی گفت...

درووووووود بر امیر عزیز.
هر وقت متنی یا داستانی ازت میخونم خیلی خوشحال میشم .حتی اگه اون متن گلایه از ما باشه...

داستانهای مامانی گفت...

امیر عزیز سلام
مطلبی رو که نوشته بودی خوندم و کاملا باهات موافقم.

خواستم در درجه اول ازت تشکر کنم جون می دونم چقدر زحمت می کشین. هم تو و هم ایرانی عزیز.
من خودم چند سال وبلاگ سکسی داشتم و می دونم که اداره کردن این جور وبلاگا چقدر سخته.
چون علاوه بر این که کاربرای زیادی داره همه از آدم توقع دارن.
کاربرای اینجور وبلاگا در نظر دادن تنبل و اگه توهین به حساب نیاد ک...دن.
از همه بدتر این که هر روز کلی ایمیل می زنن و درخواست داستان از طریق ایمیل می کنن که انجام دادنش خیلی مشکل و در واقع نشدنیه.
اما ویژگی وبلاگ شما اینه که داستاناش تولید خودتونه و از جاهای دیگه برنمی دارین. و این برای آدمای راحت طلب وسیله ای شده برای کپی کردن و قرار دادن در جاهای دیگه.
اما بدونین همه کسانی که میان اینجا شما رو دوست دارن و برای نوشته هاتون احترام قائلن.
شاد و پیروز باشین

ناشناس گفت...

امیر عزیز همونطور که تو داستان زیر هم نظرمو درموردت گفتم میخوام بازم تاکید کنم که این سایت محبوب خیلیهاست و خوشبختانه با تنوع زیاد وزیبای داستاناش که به لطف قلم تو و نگارش ایرانی عزیز به اینجا رسیده.ممن به نوبه خودم اول تشکر میکنم وامیدوارم امیر عزیز زودتر برگردی.از ایرانی عزیز هم که میدونم چطور تمام وقت داره تلاش میکنه سایتو به روز نگه داره ممنونم.

ناشناس گفت...

خوب اميرجان وقتي نظر ميديم كه به نظراتمون گوش نمدي كه قربونت برم.نظر بديم كه هيچ وقت بهش اهميت ندي فايدش چيه خوشگلههههههههههههههههههههههه؟
من خودم چند دفعه ازت خواستم تا داستاناي نيمه تموم مت رو تموم كني.چون قبول داري كه داستان بايد به دله ادم بشينه تا بخونه.اتفاقا تو همون داستانايي رو ناتموم گذاشتي كه به دلم نشسته بود.(الخصوص خانم مهندس روشنك)
در ضمن جناب ايراني عزير قبول داري كه خواننده هميشه بايد تشنه داستان باشه.با اين سرعتي كه شما داستان مينويسي كسي هيچ وقت عطشي بر ا خوندن داستانات نداره پيشنهاد ميكنم يكم از
سرعت داستان نويسيت كم كني بزاري خواننده وقتي داستان ميزاري تشنه داستانت باشه هم خوندنش لذت بخش تره هم خودت راحتتري.اين نظر من بود(الخصوص اگه لطف كني داستان ضربدري بيشتري بزارين ممنون ميشم.
من اسمم سعيد هست

ایرانی گفت...

بازم سلام به آقا امیر گلم .ببین یه پیام دادی چقدر نظر جمع کردی .جواب دوستان دوستدارتو هم باید بدی حالا من به سهم خودم از همه شون از آشنایان گل آقا مرتضی امید خان داستانهای مامانی و سعید جان هم تشکر می کنم .راستی سعید جان گفتی که با سرعت زیاد من در داستان نویسی عطش خوندنو کم می کنه .البته این که آروم تر بنویسم بهتره ولی تا نیمه کاره ها تموم شه طول می کشه و من نمیخوام دوستان و متقاضیان تصور کنن که نسبت به اونا بی توجهم .البته تایید می کنم که یک داستان نقطه ضعف هم داره واین اجتناب ناپذیره .واگر هم بخواهم فقط یکی دو داستان را تا به انتها ادامه بدهم و بعد یکی دیگه رو شروع کنم یکنواخت خواهد شد تازه این حالت وایده شما برای تمرکز من هم بهتر خواهد بود .ازنظر و لطفت ممنونم فقط اگه دموکراسی رو قبول داری فراموش نکن که هر شخص فقط یک حق رای داره ورای دهنده نمی تونه ونباید همه آرا رو مثل رای خودش ببینه پس با اجازه, من قسمتی از نظر شما رو به این صورت ویراستاری می کنم<>در هر حال اگه پیشنهاد شما رو انجام بدم که خیلی راحت ترم ولی اکثریت گله مند میشن .در مورد داستانهای ضربدری هم چشم اطاعت می کنم سعید جان .همین الان دوسه تا نیمه کاره دیگه تو دستمه که هنوز وارد سایت نکردم شلوغ پلوغ شده .یکیش سکس پدر با دختر کوچولوست و یکی هم عاشقونه .بااین کند بودن اینترنت آدم این روزا عصبی هم میشه.زیاد گرم افتادم برم ببینم دنیا دست کیه .دوستان یه بار دیگه خدا نگه دار.به امید جامعه ای که بتونیم بگیم به امید دیدار ..ایرانی

matin گفت...

کاملا باهات موافقم داداش امیر خیلی باحالی داداش

ناشناس گفت...

امیر خان از ملت خواستی نظر بدن ، خوب عزیز من حرف حساب که جواب نداره .
داستانهات یکی از یکی بهتر . من خودم با این دو داستان اخیرت سدهای شکسته و پیروز هوس خیلی حال کردم .
لطفا اگه ممکنه ادامه داستان سکس در شهرکرد رو هم بنویس ، خیلی موضوع جالبی داشت ولی متاسفانه یک قسمتشو بیشتر ننوشتی .
من به نوبه خودم واقعا واقعا از شما متشکرم که هر روز وقت می گذاری و داستان می نویسی و اونها رو بدون غلط تایپ میکنی .
علاوه بر فکر و ذوق خیلی جالبت ، زمانی رو هم که برای این کار صرف می کنی برای من خیلی ارزشمند و محترم هست . ارادتمند . مهرداد

R3z4 گفت...

من معمولا" اينجا نميام، اما واقعا" ميخوام از دوستان خواهش كنم كه اگه براشون مقدور هست حتما" نظر بدن چون نظر براي يك وبلاگ نويس مثل يك شارژر عمل ميكنه كه اشتياق اون رو براي ادامه كار دو چندان ميكنه.

ایرانی گفت...

آقا متین مهرداد جان و R3Z4گرامی از همراهی تشویق و مشارکت همه شما ممنونم .خوشحال خواهیم شد که لطف و توجه شما نسبت به ما گردانندگان این سایت ادامه داشته باشد .به امید روزهایی پر شور و حال تر ..ایرانی

سام ایرانی گفت...

ناز نکن بهت نمیاد اون وقت دیگه دلم تو رو نمی خواد.









خودت میدونی عزیزی واسه همینه که می گریزی

ایرانی گفت...

سام جون عزیزم حس می کنم که مخاطبت باید امیر بوده باشه ولی خب جواب من اینه ما که در هر صورت دوستت داریم و دوست داریم که همیشه با ما باشی ..ایرانی

امیرسکسی گفت...

با تشکر از همه دوستان خوانندگان بازدید کنندگان بالاخص نظردهندگان عزیز که با نظرات گرم و پرشورشان در این روز های اخیر نشون دادن که چقدر به ما علاقه دارند که این کارشون باعث اینه که ما احساس مسئولیت بیشتری بکنیم ولی همچنان من و ایرانی عزیز انتظار داریم که مشارکت و همراهی افراد بیشتری را در کنار خود داشته و ببینیم از اقا متین و عزیزانی چون مرتضی امید سعید ناشناسهای گل که برام یه اشنان ایرانی عزیزم سام گل مهرداد وR3Z4 سایرین که در این قسمت نظر دادن و بقیه دوستان که ما از ایده هاشون در ذیل دیگر بخشها و داستانها استفاده کرده ایم ممنونم.حتی از دوستانی که مدتهاست نامشان را نمی بینیم و از ایده های ارزشمندشان بهره مند نمی گردیم مانند عسل گل و سمیرای عزیزم سپاسگزارم و وهمچنین از عزیزان دیگری که در این فرصت اندک نمی توان از تک تک آنان یاد کرد ولی همه باید بدانند که در قلب من جای دارند و دست تک تکشان را می فشارم .امیدوارم این شور و نشاط تداوم داشته افزایش یابد و موقتی نباشد .هنوز انتظارات بسیار بیشتر از این هاست . من و برادر خوبم ایرانی افتخار می کنیم که در خدمت دوستان و عزیزان خونگرمی چون شما باشیم .وگرنه ما که مشکلی با کسی نداریم .حرف ما این است که اگر دوستان و همکاران با محبتی داریم که داستانهایمان را رونوشت کرده کپی برداری می کنند به منبع دقیق آن اشاره کنند اگر عزیزانی هستند که برای داستانهای کپی شده ما در دیگر سایتها نظر می دهند لطف خود را شامل حال ما در اصل داستانها در این سایت نمایند .خواسته زیادی نداریم .وگرنه من که این روز ها به علت مشغله زیاد فرصت نداشته ام زیاد در خدمتتان باشم که امیدوارم در آینده ای نزدیک با رفع مشکلات بهتر و بیشتر از گذشته در خدمتتان باشم ولی دوست و برادر خوبم ایرانی با موتور همیشه روشن خود همچنان مشغول است .او با علاقه می نویسد و ادعایی هم ندارد چون به خوبی می داند کمتر داستانیست که مقبول همگان قرار گیرد ولی با تمام وجود و احساس و اندیشه اش خالصانه برای شما عزیزان می نویسد و این برای من از همه چیز باارزش تراست .از لطف و توجه و محبت شما نسبت به خودم بی نهایت سپاسگزارم .این که دوستی و محبت خود را با پیامهای گرم خود ابراز می دارید موجب غرور و افتخار و خوشحالی من می گردد .انشاءالله که با همراهی سایر عزیزان خاموش ,این سایت همچنان عمومی بماند وبه همین انگشت شماران عزیز که به اندازه دنیایی دوستشان می دارم محدود نگردد .دلم با شماست چون با تمام وجود و خالصانه شما را دوست می دارم که اگر چنین نبود با این همه عشق و علاقه این مجموعه را به راه نمی انداختم تا با عشق و دوستیهای پاکمان در کنار هم باشیم .از این که این روزها کمتر در کنارتان هستم شرمنده ام .توجه شما به ایرانی خوبم یعنی توجه به من .در پایان بار دیگر از همه شما عزیزان که به شیوه های گوناگون عشق و محبت خود را نشان داده اید تشکر می کنم .مخلص و کوچیک همه شما ..امیر

ایرانی گفت...

امیر گل و عزیز و مهربانم .!بازم که منو شرمنده کردی .حالا از این بگذریم این پیامی که فرستادی سراسر شور و عشق واحساس ونشاط بود .رنگ دوستیها و محبت را داشت .پیامی از اعماق وجودت با تمام احساست و با گرمی قلب و قلم که به دل می نشست و می نشیند .زندگی با همه سختیها و زشتیهایش با چنین اندیشه ها و چنین احساسات است که زیبا می گردد .این که خوشیها را با هم قسمت کنیم و با بدیها بجنگیم .بد هم را نخواهیم و یکدیگر را دوست بداریم .به گذشت زمان بیندیشیم این که فردا چون امروز نیست آنچنان که امروز بسان دیروز نبوده .با تو شادیها را قسمت خواهیم نمود شریک غمهایت خواهیم شد و غرق افکار و اندیشه های والایت .زندگی با همه زشتیهایش زیباست چون که عشق و احساس و دوستیها زیباست و یقین دارم که دوستان از این که پیام گرم تو را بار دیگر می بینند و می خوانند همچو من شادند .می دانم و می دانند که در هر شرایطی در هر مکان و زمانی به یاد آنانی .دوستشان می داری و قلبت برای آنان می تپد .تا انجا که توان داشته باشیم دست یاری تو را خواهیم فشرد و سعی خواهیم کرد از این خوانی که برای دوستان گسترده ای افراد بیشتری بهره مند گردند .سکس جزیی از زندگی ماست نه همه آن و شماعزیزان با نظرهای گرمتان این را نشان داده اید .امیر جان !بار دیگر ممنونم از این که این فرصت و امکان را در اختیار من و عزیزان قرار داده ای تا اندیشه ها و احساسات خود را بیان داریم .هیهات و صد افسوس که بسیاری از این فرصت و اندیشه و به اصطلاح خودمانی تریبون آزاد استفاده نمی کنند تا تبادل افکار و اندیشه ها و تلاقی آنها جرقه هیجان را به شعله های شور و نشاط مبدل سازد .من هم انتظار دارم که با همراهی و مشارکت بیشتر شمادوستان بیش از گذشته در خدمتتان باشم هر چند که این روز ها بنا به دلایلی که خودتان بهتر می دانید بر عکس شده .در هر حال فراموش نکنید که بی نهایت دوستتان دارم با دنیایی از عشق و داستانهای نیمه تمام در اندیشه خدمت هر چه بیشتر به شمایم و فوق العاده هم خوشحال از این که می بینم امیر عزیز با همه مشکلات باز هم به فکر ماست .جسمتان تندرست روانتان شاد باد !..ایرانی

مرتضی گفت...

به امیده روزهای خوب برای امیر ، ایرانی عزیز و همچنین این سایت...

 

ابزار وبمستر