ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

از عشق تا ضربدری 11

پونه حس می کرد که بیش از هر وقت دیگه ای داره از سکس با شوهرش لذت می بره ...  حالا دیگه خیلی بی پر وا تر به فیلم سکسی نگاه می کرد . و پیمان به خوبی متوجه این قضیه بود ...
 و پونه هم دیگه اهمیتی نمی داد که شوهرش تا چه حد داره اونو می بینه و متوجه حرکات اونه .
در همین لحظه فیلم به نقطه ای رسید که یک زن و مرد دیگه وارد فضایی شدند که دو نفر اول سر گرم سکس بودند .  پیمان که دید زنش داره به صحنه نگاه می کنه  تصمیم گرفت که در صحنه بعدی جریان فیلم رو برای زنش تو ضیح بده . زنی  که در حال سکس بود از رو کیر اون مرد پا شد و رفت سراغ مرد تازه وارد . و مرد اول هم رفت سراغ زن جدیده ..
 پیمان : عزیزم حالا دیگه داری میای رو حرف من که این جور فیلمها فقط هیجان آدمو می بره بالا برای سکس .
پونه : چی شد آخه اون داشت با اون مرد  سکس می کرد . یهویی یه مرد دیگه از راه رسید .سراغ اون زن اولی .  اون زن دوم هم رفت با مرد اول ..
 -ببین عزیزم به این میگن سکس ضربدری . یعنی دو تا زن و شوهر یا دو تا عاشق با دو نفر دیگه که اونا زوج همن یه تبادلی انجام میدن . جای همو عوض می کنن . یعنی  این مرد میره زن اون مرد رو می گیره و اون مرد میاد زن این مرد رو . خیلی هیجان انگیزه ..
-آخخخخخخخخ پیمان  کارت رو بکن این حرفا چیه داری می زنی . این که  خیلی چندش آوره . تصورش مو بر اندام آدم سیخ می کنه . نگو .. نگو خواهش می کنم .
 -خیلی عالی میشه ..
-چی میگی ؟ یعنی تو دوست داری ؟  تو اگه الان بودی خارج راضی بودی که زنت رو یکی دیگه بگیره و خودت بری با زن یکی دیگه باشی .. ؟
 -عزیزم ما اگه در اون جا زندگی می کردیم  شاید فکر و فر هنگ ما به شکل دیگه ای در میومد و نمی تونستیم تصورشو داشته باشیم که چه فکر و شیوه ای رو انتخاب می کنیم . البته این به اون صورت نیست که هر کی در کشور های متجدد زندگی می کنه حتما این روش رو بپسنده
 -اووووووهههههههه پیمان عزیزم من بی حس شدم و تو همش داری از بدن دیگران حرف می زنی ؟ من تو رو می خوام ...
-منم همین طور .. خواهش می کنم . زود باش ... ادامه بده .. این قدر منو از خود بی خود نکن ...
 -عزیزم الان تو خود ایران ما هم این مدل سکس میره جا بیفته ...
پونه چشاشو بسته بود و به این فکر می کرد که اگه به جای شوهرش مرد دیگه ای قرار داشت چه حالی به اون دست می داد .حالا اون طاقباز شده پیمان روش قرار گرفته بود . پونه سرشو به سمت فیلم بر گردونده بود و داشت به اون زن اولی که با مرد شماره دو سکس می کرد نگاه می کرد ... چه طوری می تونه کیر یه مرد دیگه و بدن اونو بپذیره ؟!... در همین لحظات دستای پیمانو حس می کرد که داره رو سینه هاش کار می کنه و تصور مرد دیگه ای هیجان اونو زیاد تر کرده بود .
 پونه : نمی دونم چی گفتی ؟ گفتی که تو ایران خودمونم از همینا داریم ؟
-آره عزیزم چند موردشو دیدم . من فکر کنم پرویز هم از این کار خوشش بیاد ..
 -مگه شما با هم خیلی حرف زدین ؟
-نه .. ولی خب در این مورد به طور کلی یه حرفایی به میون اومد و اونم از این می گفت که پرستو هم بدش نمیاد . ولی باید یک زوج مطمئن پیدا شه که بتونیم این کا ر رو انجام بدیم . درسته حالا علاقه مندی وجود داره ولی باید مراقب بود طرفت بیمار نباشه . و یه چیزایی تو همین مایه ها . با هم تفا هم داشته باشین  .
 پونه : آخه من نمی فهمم چطور می تونن خودشونو قانع کنن .
 -نگاه کن .. عزیزم به این چهار نفری که دارن با هم سکس می کنن نگاه کن .. این فقط یه فیلم نیست . این هیجانه یک لذت . شاید این چهار تا اصلا زن و شوهر یا عاشق هم نباشن . شایدم دارن واسه این کارشون پول می گیرن . اما کیر اون دو تا مرد که الکی تیز نشده . یا اون دو تا زن رو نگاه من .. خیسی های هوسشونو ببین .. همین جور داره از کسشون می ریزه . پس دارن حال می کنن . لذت می برن .
پونه داشت آتیش می گرفت . ولی سعی کرد بر خودش مسلط شه . سابقه نداشت که شوهرش  از لفظ کیر و کس برای افراد دیگه استفاده کنه . یعنی اون واقعا دوست داره با یک زن دیگه سکس کنه و شوهر اون زن هم با خود پونه باشه ؟ ..
-پونه .. عشقم . می دونی که چقدر دوستت دارم .
 پیمان صدای تلویزیون رو که بالا برد هیجان زنش زیاد تر شد ..
 پونه : نهههههه ..نهههههههه .. ارضام کن .. زود باش ...
پیمان : دوستت دارم . عشق منی . تو فقط مال منی . مال خودم .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر