ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن ذلیل مرد ذلیل 12

نذار مامان نذار من بهت زور بگم . من نمیخوام به تو جسارت کنم . شهوت چشامو کور کرده -یاور دل تو هم کورشده . دو تا پاهاشو به دو طرف فشار دادم . دردش گرفت و بالاخره راه داد . کیرمو فرو کردم تو کوس مامان -آههههه نههههههه نکن یاور بکش بیرون -حالا که رفت تو مامان کیف کن لذت ببر . حالا که آلوده به گناه شدی پس بیا لذتشو ببریم . نذار الکی الکی بریم جهنم . لااقل اینجا یه حالی کرده باشیم . این چند سالی که دین داری کردی و حرف این و اون و این آخوند و ملا رو گوش کردی به کجا رسیدی . بیا حرف دلتو حرف کوستو حرف کیر پسرتو گوش کن . دنیا دوروزه . هر وقت کیرمو با یه ضربه محکم می زدم به ته کوس مامان یه جمله ای تحویلش می دادم . مامان همچنان تقلا می کرد . نمی خواست تسلیمم شه . بیشتر از من داشت حال می کرد و لذت می برد . اما دست از لجاجت بر نمی داشت -مامان اگه تو لجوجی من سمجم . کاری می کنم که تو خودت دنبال کیر من باشی . ببین چقدر کلفته . تا آب کوستو نیاره ول کن نیست -پسرم ولم کن . تا همین جا بسه . تا اینجاشو توبه می کنم . نذار گناهم سنگین تر شه -مامان تو جهنم هم می گامت . من حوری موری نمیخوام . من تو رو میخوام کوس تو رو میخوام . زن نمی خوام . اگه طلاقش بدم هیچ زن دیگه ای جز تو نمیخوام . تو میشی زن من . هر شب همین جا . هر جایی که دوست داشته باشی تو رو می گیرم زیر کیرم و می گامت و بهت حال میدم . شادت می کنم میریم دور دنیا رو می گردیم . میریم به بهشت باهاما . جزایر کاناری . چشمه های آب معدنی سوئیس . پاریس . .کالیفرنیا یه جایی که میگن چهار تا فصلو در یه زمان داره . میگن زمستوناش یه جاش که کوهستانیه برفیه و بغل دستش آفتابی و سر سبز و ملایم . آره می برمت به کالیفر نیا و لوس آنجلس تا بهشت روی زمینو ببینی . با این کیرم تو رو به همه جا می رسونم اصلا می خوای ببرمت اسرائیل تا سرزمین مقدس بیشتر پیامبرای دنیا رو ببینی یا می برمت مکه خودمون .-نه یاور با این همه گناه چطور منو می خوای ببری مکه .. کوس شر گویی های من گل کرده بود . تو چشای ما مان هوس و تسلیمو می دیدم ولی نمی دونستم چرا این طور باهام رفتار می کنه . کوسش مثل یه دریا خیس بود . باید اون آب هوسشو می کشوندمش بیرون . اونو فقط وابسته به کیر خودم می کردم . مادرم بود حقم بود . مامانمو هم به خاطر خودش دوست داشتم هم این که خیلی خوشگل و وسوسه انگیز شده بود و هم این که پولدار بود ولی پولدار بودنش در اولویت قرار نداشت . سینه های مامانو فشارش گرفته و با کف دستم محکم به کون و کپلش می زدم -نه یاور نکن با من این رفتارو نکن . پسرم پسر شجاع من ! من چه گناهی کردم که زورتو بر من وارد می کنی . موهای سر مامانو کشیدم و اونو به سمت کیر خودم کشوندم -عزیزم من تسلیم توام هر کاری میخوای باهام بکن -مادر بهت نشون میدم که رئیس کیه -من که خودم گفتم کنیزتم . برده اتم . بنده خدام ولی برده توام . تو ارباب منی بکن . فرو کن کبرتو توی کوس من . هر جوری که می خوای و هر جوری که دوست داری . بکن من در اختیارتم . کنیزتم . نوکرتم . کلفتتم .-از تخت بیا پایین ببینم . حرف منو گوش کرد و اومد پایین . اونو به دنبال خودم به هر طرف می کشوندم . مامانمه دوست ندارم حرف بدی در موردش بزنم ولی رامم شده بود . به هر طرفی که می خواستم میومد . اون در واقع در اون لحظات واسم حکم یه معشوقه رو داشت . نوک سینه هاشو گذاشتم تو دهنم و گازشون گرفتم . مامان می سوخت و اعتراض نمی کرد .-ارباب من گوش به فرمان توام . هر طور صلاح می دونی با من رفتار کن . گوشت سینه هامو بگیر و مثل یه آدامس تو دهنت بجو . گاهی هم می دیدم که مامان سرشو تکون میده و هیهات می کنه . نکنه فکر می کنه که من کوس خل شدم . چیکار کنم این از قدرت زیادی منه . دو تا دستاشو گرفتم و به دو طرف بازش کردم . مثل بالهای یک پرنده یا عقاب که اول پروازه . چند دقیقه نگهش داشتم تا خسته شه . می خواستم نشون بدم که منم می تونم . حس کردم که تا جدود زیادی سبک شدم و تونستم خودمو خالی کنم . مامانو چسبوندم به لبه تخت . کیرمو به دهنش مالیدم یالله باز کن دهنتو -چشم گوش به فرمان اربابم . کنیز در خدمته . چه ساکی می زد این مامان . این ارباب و نوکر بازیها و میستری اسلیوها داشت از یادم می رفت . واقعا همین سکس آبگوشتی ما چه حالی میده . اینا چیه تو فرهنگ ما وارد کردن کیرت که به هوس اومد بذارش تو کوس . من نوکر باش تو ارباب باش دیگه چیه -مامان مامان سست شدم -ارباب این گونه تکلم برازنده شما نمی باشد -مامان توی مدرسه انشات قوی بود ؟/؟این صحبتای کتابی رو قبلا ازت نمی شنیدم -در جوار سرور گرامی بسیاری از مجهولات بر من آشکار گردید .-مامان ولش کن -ببینم من ول کنم تو ول می کنی -چی رو ؟/؟همین بازیها رو -یعنی میگی دست از گاییدنت ور دارم ؟/؟کیرم تازه راه کوستو پیدا کرده مزه اشو گرفته . کیر وقتی کوسی رو بخوره و بهش مزه بده مگه به این سادگی ول کنشه -فکر می کنی کوس منم رضایت میده که از کیر تو دل بکنه ؟/؟ببین عزیز دلم من خواستم بهت فرق بین رفتار ساغر و رفتار خودمو نشون بدم . خواستم بهت نشون بدم که تو هم می تونی شجاع و قوی باشی . اعتماد به نفس داشته باشی . روپای خودت وایسی . تو اون فرهنگ و تابو ها رو شکستی و خودتو از تاری که دورش تنیده بودی رها کردی . ببین من این چند وقتی اراده کردم حتی طرز صحبت و کلامم عوض شده . چرا ؟/؟چون می خواستم . نمی خواستم دیگران دستم بندازن و مسخره ام کنن . منم دوست نداشتم و ندارم پسرم خودشو مضحکه یه جوجه پولدار تازه به دوران رسیده ای بکنه که شب عروسیت منو پهلوی خودش ننشوند و بهم می گفت گدا چون یه لباس درست و حسابی نداشتم . چون بوی عرق زحمت و رنجو می دادم . ولی امروز ده تا مثل اونو می خرم و آزادش می کنم . کوس من تو آتیش هوس کیر تو داره ذوب میشه . تمنای تو رو دارم . می خوام همه جامو به اوج هوس و ار گاسم برسونی . دوست داشتم خودت به خودت بیای بیدار شی . بری حق خودتو از این ظالم بگیری و نشون بدی که دنیای ما دنیای آزادی و اراده انسانهاست . همه تو این دنیا حقی داریم . هر کسی می تونه فریاد بزنه و از حق خودش دفاع کنه . ما نباید صدای کسی رو خاموش کنیم . آخ که چقدر حرف می زنم . تو دیگه حتی یه شب هم نباید با زنت باشی . فقط باید بری آدمش کنی و بعد هم محضر و طلاق . من کمکت می کنم . حق تو رو می گیرم و حالا -حالا چی مامان ؟//-حالا حقمو میخوام حقمو بده -جوووووون مامان اینو از همون اول می گفتی . ممنون که خوب آدمم کردی . عشق مادری من پسرو آدم کرد تا مثل دو تا عاشق و معشوق تو بغل هم یه سکس داغ داشته باشیم . پس این گناه و آتیش و این چیزا که می گفتی چی بود ؟/؟-می خواستم تو رو عصبانی کنم تا بیشتر بهم حمله کنی و در یه جا متوقف شی و بیدار شی بازم من کنیزتم . تو گاییده شدن و کوس دادن و سکس تو اربابمی پسرم . با این حال خواستم که از این خواب گران بیدار شی -وخوبم موفق شدی -آره پسرم اگه مادر نتونه پسرشو بشناسه که نمیشه بهش گفت مادر . از همون بعد از ظهری فهمیدم که دلتو بردم و تو طالب کوسمی .-دیگه نگو خجالت می کشم -قربون حیای پسرم برم که کیرشو فرو کرده تو کوسم خجالت نکشیده . حالا صحبت چند ساعت پیشو که می کنم از خجالت داره آب میشه . یادت رفت چی گفتم ؟/؟من حقمو میخوام -مامان داری ارباب میشی ها -تو رو خدا بس کن .-شوخی کردم هر چی تو بگی با جون و دل قبول می کنم -من که نباید بهت بگم بقیه شورتمو در آر . بازم بگو که دوستم داری . از اون کلامی که معشوق و معشوقه به هم میگن . بگو که هوس منو داری . حساب اینو نکن که ما مادر و فرزندیم -نه هایده جون . کیر و کوس دیگه مادر و فرزندی حالیشون نیست -مامان قمبل کن . قمبل کن . این کونت دلمو برده . شورتشو تا آخر در آوردم و انداختم یه گوشه ای . حس کردم گاییدن مامان تازه شروع شده . کونشو از پشت به دو طرف بازش کردم . لبمو گذاشتم روی قسمت کوسش که خیس خیس بود ونوک بینی ام رفت تو سوراخ کون هایده جونم .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

6 نظرات:

داستانهای مامانی گفت...

دوست خوبم ایرانی عزیز
قسمت یازدهم رو جا انداختی.
از قسمت ده رفت قسمت دوازده
ممنون از داستانای خوبت

داستانهای مامانی گفت...

دوست خوبم ایرانی عزیز
قسمت یازده رو جا انداختی و از قسمت ده به دوازده رفتی.
ممنون از تو برای داستان های خوبت
موفق باشی

ایرانی گفت...

سلام به همگی .قرار بود این قسمت را برای هفته دیگه منتشر کنم ولی از بس دقایق اول اول ژانویه سرعت کند اینترنت در این حوالی حالمو گرفته بود یه خورده تمرکز منو بهم زد واشتباها داستان هفته بعد رو منتشر کردم . به احترام و عشق به شما تر جیح دادم که قسمت 11را هم با حفظ قسمت 12 منتشرکنم .در نتیجه این داستان در هفته آینده هیجدهم دی ماه ودر قسمت سیزدهم تموم میشه ومن داستان مادر فداکار را که قرار بود از شنبه 1بهمن شروع کنم می تونم از یکشنبه بیست و پنجم دی ماه شروع کنم.هرچند این چند قسمتی رو که از داستان مادر فداکار نوشتم وفعلاپسره داره از فک و فامیلاش رو خاله اش پاگشایی می کنه اون جوری که دوست داشتم نشد یعنی خودم از قسمت عملیات و چگونگی فیزیک سکسش به خاطر تشابه وتکرار یه خورده از نمره ای که به خودم میدم کم می کنم . شادباشید ...ایرانی

ایرانی گفت...

داستانهای مامانی عزیزم ممنونم از توجه و محبت همیشگی تو دوست خوب و استاد گلم .اتفاقا یک ساعت پس از انتشار متوجه شدم وپس از یک باز نگری مختصر دوباره منتشرش کردم و بقیه ماجرا که در پیام قبلی به عرض رسوندم .روز و روزگار به کامت شیرین باد ....ایرانی

matin گفت...

خیلی زیباست دادا ادامه رو زود بزار

ایرانی گفت...

به روی چشم متین جان !ولی خب این یکی جزو هفتگی هاست که یکشنبه دیگه آخرین قسمتشه ...ایرانی

 

ابزار وبمستر