ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 8

کوس پری جون خیلی درشت بود . قبل از این که برم روی کوسش گفتم برم یه خورده دلشو به دست بیارم وحشری ترش کنم . وبا عواطف واحساساتش مشغول شم . اونو مث یه معشوقه تو بغلم گرفته به چشاش زل زدم . زیادی داخلشو کشیده بود . خیلی غلیظ بود . لباشو خیلی خوشگل کرده بود . وصورتشم خیلی ناز شده بود . خودمو خیلی تشنه نشون دادم و مظلوم و بی ریا . صورتمو به صورتش چسبوندم ولبای درشت و برجسته ولی هوس انگیزشو رولباش گذاشتم . می دونستم خیلی بیشتر از خوردن کوسش به من حال میده . هردومون با هم و با هوس لب طرفو میک می زدیم -پری -جون پری -دوستم داری -چو دانی و پرسی سوالت خطاست -پری جون هر مرحله ای واسه خودش نمره داره ؟/؟ -آره ولی فینالشو اگه بیفتی کلا فر مت میشی .-دلت میاد رفوزه ام کنی ؟/؟-تو هم دلت میاد بهم حال ندی ؟/؟من خودم می دونستم کرمش چیه . راضی کردن یا همون ارضا کردن پیر زنا کار حضرت فیله . صورت و زیر گلوی پری جونو غرق بوسه اش کردم . تا یه خورده به خودش جنبید . بالاخره رسیدم به کانون هوس همون جایی که میگن تمام راهها به رم یعنی همون کوس ختم می شود . دهنمو طوری باز کردم که هر کی اون لحظه منو می دید فکر می کرد دندونپزشک میخواد دندونمو چرخ کنه .. چاره ای نبود . کوس پری جون خیلی درشت بود . هر قسمتشو جدا جدا میک می زدم . خیلی چوچوله های پر و گوشتی خوبی داشت . فکم درد گرفته بود ازبس میکشون زده بودم . ولی مثل یه ورزشکار ماراتن المپیک که باید 42 کیلومتر رو تحمل می کرد ویه قهرمان دو صد متر که باید به خاطر مقصودش به مقصد می رسید تلاش می کردم و فعلا که کم نیاورده بودم .-آریاااااااجااااااااان  خیلی ماهری . کوس مادر جون یه خورده خیس کرده بود دیگه وقتش بود به اصل مطلب می پرداختم . روی پری جون طاقبازم سوار شده کیرمو به کوسش چسبوندم . همون دور و بر نگهش داشتم ودور کوس چاقالوی پری جون می گردوندمش .-ببینم این نمره اش چنده -آریا اذیت نکن . بفرستش تا آخر بره . بقرستش تو بفرست . باور کن کیرت درشت ترین و کلفت ترین کیریه که تو این پنجاه نفر میشه پیدا کرد . تو بیستی از بیست هم بالاتری . یه خط کش بیست سانتی اون گوشه کنارا به چشمم خورده بود  . سریع آوردم و گذاشتمش رو کیرم -نگاه کن کیرم از خط کش هم زده بیرون . از ته کیر تا زیر سر کیر من میشه بیست سانت . سر کیر من  هر چقدر شد باید به عدد بیست اضافه کنی .-بس کن آریا من کیر میخوام زود باش تا از امتیازت کم نکردم .-اگه منو رفوزه کنی تا آخر عمرم باهات قهر می کنم . کیرمو تا نصفه آروم کردمش تو کوس پری جون و بقیه اش رو یک ضرب تا ته فرستادم که بره . منتظر بودم که جیغ بکشه یا بگه که دردش اومده . ولی کیرم همچین رفت تا ته کوسش که فکر می کنم تا سی سانت رو هم قبول می کرد  .تازه کیر به اون کلفتی رو . بیخود نیست که در مورد پیر زنا مثال می زنن پیرزن و کیر کلفت ؟/؟! البته به جای پیرزن گاهی اصطلاح جنده رو هم به کار می برن . یعنی جنده وکیر کلفت ؟/؟!  پاهای پری جونو داشته و با نیرو و سرعتی فوق العاده اونو می گاییدم . یک ربع تمام داشتم می کردمش . آخ و واخ و آه و ناله زیاد می کرد ولی اصلا نمی گفت خوبه و بسه و حالا بیا دست عوض کنیم . کمرم درد گرفته بود و خیس عرق شده بودم ولی نمی بایست کم می آوردم . ناسلامتی در  محفل خانوادگی باید استقامتی خیلی بیشتر از اینها می داشتم .-آریا جووووووووون بززززززن بزززززززززن کوسسسسسسم اوخ کوسسسسسسم . اگه بدونی شاید بیست بیست و پنج سالی این جوری نشده باشه ..... حال بده کییییییییررررررت چه معرکه و توپه . اگه ادامه بدی جوازتو صادر می کنم . یه خورده جون گرفتم و بر تلاش خودم افزودم . می دونستم به این زودیها آب خالی کن نیستم . چون پریسا رو خوب گاییده بودم ولی کیرم یواش یواش داشت خوشش میومد وپوستش دچار یه قلقلکهای دلپذیری می شد . هنوزم می تونستم جلو گیری کنم . موهای سر پری جونو افشونش کرده و به تمام بدنش دست می کشیدم . بهش اجازه فکر کردن نمی دادم . کاری می کردم که از تمام تن و قسمتهای بدنش لذت ببره و حال کنه -آهههههه خیلی کیف میدی . می میرم واسه کیرت . کیرت مال منه جوووووون . من میخوام میخوامش .-منم کوستو می خوام . کوس نازتو دوست دارم . خیلی به هوسم میاره .-از این به بعد خودمو همیشه در اختیارت میذارم که حال کنی .. ای خاک تو سرم این چه غلطی بود که کردم یه تعارفی کرده ویه کوس شری واسه خالی نبودن عریضه گفته بودیم این چرا باورش شد ؟/؟.. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

13 نظرات:

جيبر گفت...

خيلي اين داستان باحاله دمت گرم ايراني جان

ایرانی گفت...

صبحت به خیر جبیر جان .پاینده باشی ..ایرانی

ar@sh گفت...

dastanhat zibaeye khasi daran.vaqean mamnun
dorod bar pesarane aryaee

دلفین گفت...

سلام کارت درسته

ایرانی گفت...

سلام به دلفین جان و سلام به آرش گلم و درود بر نژاد پاک آریا, بنیان گذار حقوق بشر در جهان.. چه در عمل چه در بیان .آزاده و سر فراز باشید ..ایرانی

abbas گفت...

سلام خسته نباشی داستانات رو خیلی دوست دارم من بیشتر سعی میکنم وقتی یه داستان کامل میشه بخونم تونجوری بیشتر دوست دارم من الان دارم یه کتاب موبایل از داستانای سایت و دیگر سایت ها میسازم که وقتی همین چند تا داستانات تکمیل بشه اون درست میکن و برای بچه های سایت میذارم

ناشناس گفت...

ایرانی عزیز سلام خسته نباشی داستانی درباره مرده ناتوانی جنسی داره زنش حشری لباسهای سکسی میپوشه به خواست شوهرش یکی راه تور میکنن تا زنه را بکنه نحوه تورکردن خوب توضیح بده چجوری طرف توکف میزاره زنه حین سکس براشوهرش ساک میزنه سکس سه نفره باحال میکن.وداستانی درباره سکس با زن دادش سکسی زنم نرگس جون بنویس.

ایرانی گفت...

داداش عباس خیلی به من و این سایت لطف داری و من همه این دوستی ها و محبت شما عزیزان را مدیون استاد گلم امیر عزیزم هستم که علاوه بر فرصت و امکاناتی که بهم داده با اعتماد به من انگیزه نویسندگی رو زیاد کرده و از شما عزیزان هم ممنونم و به خاطر زحمتی هم که تو عباس عزیز در مورد داستانها می کشی خیلی خیلی سپاسگزارم واقعا خسته میشی دستت درد نکنه . در مورد تقاضای دوست آشنای خودم در مورد داستان حتما این کارو انجام می دم ولی سر فرصت .بهتره من اینارو یه جایی یادداشت کنم که از دستم در نره و خجالتی واسه ما نمونه .فکر کنم اینا را تو یه قسمتی جا بدم بهتر باشه .موفق باشید ..ایرانی

ایرانی گفت...

دلفین عزیزم خسته نباشی کار تو هم درسته ..ایرانی

دلفین گفت...

ایرانی عزیز وامیر جان گل ازتون ممنونم بابت این داستانهای زیبا واز این هوش بسیار زیاد

ایرانی گفت...

دلفین عزیزم متشکرم از پیامهای چند باره ات .به امید تداوم این دوستیها وخونگرمیها ...ایرانی

matin گفت...

مگه میشه داداش داستان بنویسی بد باشه معرکه است

ایرانی گفت...

خیلی لطف داری داداش متین و ما رو شرمنده می کنی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر