ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 165

دوباره اومد و کنارم نشست . کف دستاشو گذاشت رو شونه هام و مالوندن منو شروع کرد . آروم آروم شونه ها مو می مالوند . -نادیا خیلی دلم برات تنگ شده بود . چند روزی نبودی واقعا اینجا سوت و کور بود . همه جا خاموش و تاریک بود .. -ببینم غذای چند روزت که آماده بود و فقط برنج می پختی . تازه فرصت اونو هم داشتی که دوست دخترت رو بیاری خونه -اوخ آبجی خوشگله من کی میاد دوست دختر من بشه -داداش خوش تیپ و خوش بدن من که کلی خاطر خواه داره . دستاشو رو کمرم قرار داده بود و از پهلو هم با سینه هام ور می رفت . -بد نمی گذره ؟/؟ -به تو چی نادیا . اگه من این کارا رو می کنم به خاطر اینه که خواهر خوشگل من سر حال شه .نوک سینه هات هم که تیز شده . -این طبیعیه . در هر حال با یه دست خوردن و وررفتن این طور می شد -به خاطر دستای داداش نیست ؟/؟ -نادیا ببینم این چند وقتی که نبودی حس می کنم کونت گنده تر شده .  یه لکه و کبودی وسط برش چپ کونته . مثل این می مونه که یکی کونتو میک زده و باهات حال کرده باشه .. فکر کنم کار یکی از مردایی بود که در شیراز منو گاییده . اصلا دوست نداشتم سوتی بدم و از این نظر سرم پیش داداشم پایین باشه . واسه همین در جا رومو بر گردوندم و گفتم نویان خیلی پررو شدی . من بعد از این که با تو بودم رفتم شیراز و همش با خونواده بودم . کجا وقت داشتم برم بگردم . تو الان به خواهرت داری می گی هرزه ؟/؟ مثلا خودمو ناراحت نشون دادم و اونم دیگه اومد نازمو کشید . چاره ای نداشتم . مجبور بودم که با اون باشم تا دیگه از این فکرا نکنه . -نویان از همین طرف منو بمالون . هر کاری دوست داری با من انجام بده . شاید حق با تو باشه . شاید تو درست بگی . داداش کف دستشو گذاشت روی سمت کسم که شورت خیلی فانتزی روشو پوشونده بود . -نادیا میگم شما زنا اصلا چرااز این  شورتا می پوشین -اولا به خاطر این که نازمو نو ناز دار ترش کنیم بعد هم این که تو از کجا می دونی که ما زنا همش از اینا پامون می کنیم ؟/؟ -خب مشخصه دیگه . وقتی تو از این شورت استفاده می کنی بقیه هم  به مد روز کار می کنند . -حالا داداش من ازت می خوام که زود تر به مد شب کار کنی و حالمو همون طوری که خودت گفتی جا بیاری . دیگه یواش یواش داشت خوشم میومد . شاید منم معتاد شده بودم . مثل یک سیگاری به سیگار مثل یک موادی به مواد مخدر  .. احساس  نیاز می کردم . به این که یکی کسمو میکش بزنه . سینه هامو بخوره . فرو کنه توی کسم .   به جریان خون من در بدن سرعت ببخشه . تپش قلبمو زیادش کنه . من به اینا نیاز داشتم . وقتی برادرم نویان کس لیسی رو شروع کرد و این کار رو هم با لذت و با تمام وجودش انجام می داد از همون لحظه اول حس کردم که دارم آروم میشم . سرم داره بهبود پیدا می کنه . یعنی این دوای درد من بود که منو عصبی کرده بود ؟/؟ من نیاز به همین دارم ؟/؟ همین که سر حالم کنه ؟/؟ به من جون بده . -نویان ادامه بده . درو خوب بستی ؟/؟ اگه یکی با تو کار داشته باشه چی ؟/؟ -یواش نادیا . داشته باشه . این که اولین بارم نیست که با تو دارم سکس می کنم . من و تو که همیشه با هم از این بر نامه ها داریم . تازه کسی که به من و تو مشکوک نمیشه  اگرم ما رو با هم ببینه . نویان با دندوناش شورتمو کشید پایین . اون خیلی خوب و آروم و با لذت کارشو انجام می داد . با تمام احساس و وجودش . غرق در کاری که می کرد شده بود . وقتی کیرشو فرو کرد توی کسم حس کردم که دارم به نقطه نهایی شفا می رسم . دستاشو گذاشت روی شونه هام . -نویان تند تر با فشار بیشتر . نادیا رو حلش کن . آبش کن . دارم تموم می کنم . -به همین زودی ؟/؟ -نمی دونم شاید نیاز داشتم . شاید این همون چیزی بود که من می خواستم .. با این که دوروز بود که ار گاسم نشده بودم ولی وقتی داداش منو با نهایت هوسش می گایید طوری بهم لذت می داد که فکر کردم ماههاست سکس نداشتم . هرچند یک زن هرزه نبودم ولی تنوع طلب بودم . به راستی من چه فرقی با یک مرد دارم . اگه مردا هر کاری که دلشون می خواد می کنند هر جوری که می خوان تفریح می کنند چرا ما زنا نتونیم انجام بدیم ؟/؟ فقط به این خاطر که ما گیرنده ایم ؟/؟ چون ضعیفیم ؟/؟ چون از قدیم الایام این طور گفته شده ؟/؟ شده بودم نادیای هوسباز . چشامو بستم تا از حرکت کیر داداش در کسم لذت ببرم . به این فکر می کردم که یک لوله کلفت گوشتی از اول کسم تا انتهاشو با کیف و لذت حرکت می کنه . خودشم حال می کنه و به من و کوسمم حال میده . یعنی با هر کیر دیگه ای هم همین احساس به من دست میده ؟/؟ ..... ادامه دارد ... نویسنده ..... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر