ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 30

اون شب وقتی که من و لاله کاملا بر هنه در آغوش هم قرار گرفتیم  برای دقایقی سکوت بین ما حکمفر ما بود تا این که لاله آروم آروم شروع کرد به نوازشم . -این جوری دلت برام تنگ شده بود . حس می کنم که دیگه دوستم نداری . تو که می گفتی فقط مرگ می تونه ما رو از هم جدا کنه . مگه من مردم ؟/؟ خواستم اونو ببوسم تا فضا رو عوض کنم ولی اون این کار رو زود تر انجام داد . -شیدا عشق من .. عشق من به تو با اون علاقه ای که به تو دارم فرق می کنه .. من می دونم تو هیچوقت تنهام نمی ذاری .  همیشه کنارم می مونی .. -من حس می کنم تو یی که تنهام میذاری . اگه از دواج کنی . اون وقت دیگه شوهرت نمیذاره که ما همو ببینیم . -عزیزم من  اینو در قباله ام می نویسم که تو هم جزوی از منی . معلوم نبود چی دارم میگم . لاله خیلی آروم نازم می کرد .  وقتی به کیرم رسید کف دستشو گذاشت رو بیضه هام و با هاش ور رفت . اونو غرق بوسه اش کرد . -چقدر دلم برای این تنگ شده بود . چند بار کیرمو از این طرف به اون طرف حرکتش داد . باهاش حرف می زد .. -اوهوی شیطون بلا  سر ور من نمیای و نمی خوای یه سلام به ملکه خودت بدی ؟/؟ کیرمو گذاشت توی دهنش .. -نههههههه نهههههههه لاله خیلی خوشم میاد . نههههههه نکن اون وقت دلم خیلی چیزا می خواد .. -خب بخواد منم میذارم اونو بفرستی همون جایی که همیشه می فرستادی . منم دلم می خوا د عزیزم . .. اون نمی دونست که کیرم از مرز کس هم رد شده . نمی دونست که من با فروغ حال کردم . اگه می فهمید چیکار می کرد .. خب باشه . اونم با هوتن حال کرده . مگه غیر اینه ؟/؟ ولی اون که به من دروغ نگفته .. تمام این افکار پریشان حالی من رفت زیر زبون لاله .دیگه به هیچ چیز جز این فکر نمی کردم که کیرم شق شه و بتونم لاله رو بکنم . همینم شد .   لحظاتی بعد کیرم شق کرده بود . برای این که اطمینان پیدا کنم که این حالت باقی می مونه گذاشتم که دو سه دقیقه دیگه هم در این حالت  کیر رو ساک بزنه . . روی لاله دراز کشیدم . پاهاشو دادم هوا . دلم می خواست به چهره زیباش نگاه کنم و کیرمو توی کسش فرو کنم . می خواستم به خودم عادت بدم که فراموش کنم اون چه را که بر سرم اومده و مجبور شدم که حقیقت رو به این دختر نگم . فهمیدم که حاضرم جونمو برای دوست فداکارم بدم . اونی که حاضر نشد خجالتم بده . شاید می دونست که منم اونو با تمام وجودم دوست دارم . شایدم می دونست که من هر گز اهل خیانت نیستم . آخه منم نیاز داشتم و دارم . وقتی یکی  مثل فروغ کسشو در اختیار من گذاشت و این برام تازگی داشت من چیکار می کردم . بهش می گفتم نه . خب اون راهش باز بود .. کیرمو با یه فشار فرستادم که بره توی کون لاله .  خیلی کم پیش میومد که از این سمت لاله رو بکنم . ولی اون شب گاییدن از این سمت برام لذت دیگه ای داشت . به چهره لاله نگاه می کردم . دنیایی از محبت و عشقو درش دیدم . سرمو روش خم کردم دستامو به سینه هاش رسوندم . -لاله دوستم داری ؟/؟ -همیشه -هنوزم ؟/؟ -مگه چه خبر شده . یه چند روزی کاری برام پیش اومده بود و نبودم . دیگه آسمون که به زمین نیومده بود . حالا بیا بیا .. هر جایی رو که می تونی میکش بزنی و کیرت از توی کونم بیرون نیاد میکش بزن . منو ببوس .. بگو که همون شیدای همیشگی منی . بگو که از لاله خودت سیر نشدی -تو چی عزیزم .. توچی لاله .. -ببینم من کاری کردم که در مورد من احساس بدی داشته باشی ؟/؟ .. نمی دونم چرا با این که قصدشو نداشتم ولی اشک از چشام جاری شد . شاید به خاطر جملاتی بود که می خواستم بگم . -فکر می کنم که خیلی بیشتر از گذشته  دوستت دارم . -خوشحالم شیدا . خوشحالم . آدما باید قدر همو وقتی که در کنار همند بدونن . گاهی وقتا می بینی عمری رو در کنار یکی زندگی می کنی بدون این که اونو بشناسی . زندگی گاهی وقتا هم ارزشش به لحظه هاست . دستمو گذاشته بودم روی کس لاله و یه بند انگشتمو فرو می کردم توی کس و بیرون می کشیدم . مثل قبل و شایدم بیشتر لذت می برد . .. حس کردم کیرم سنگین شده . می تونستم توی کونش خیس کنم و بعدا با میک زدن کسش ارضاش کنم . ولی تر جیح دادم که اول توی کونش نریزم تا با هیجان بیشتری کس لیسی کنم . همین کاروهم کردم -شیدا چرا بیرون کشیدی . تو که می دونی من از کون دادن به تو چقدر لذت می برم -ولی بیشتر وقتا با کس لیسی ار گاسم میشی ..... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر