ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لز با دختر خجالتی 55


دیگه کارم تموم شده بود .. یه  آهنگ غربی با ریتمی تند که آروم کننده هم بود در حال پخش شدن در اون فضا بود . نمی دونم کدوم با ذوق این آهنگو گذاشته بود . حس می کردم که این ترانه روی سیستم هوسی من اثر گذاشته . نغمه اومد روی من . از نگاه کردن بهش لذت می بردم . کسشو روی کسم می گردوند .  این کارو قبلا هم انجام می داد .   با خیس شدن بیش از اندازه کسم دوست داشتم که اون فشار رو زیاد ترش کنه . همین کارو هم انجام داد . دیگه دلم می خواست که پیشرفت کنه . انگشتاشو توی کسم فرو کنه . کیر رو ببنده به خودش و اونو بکنه توی کسم . خوشحال بودم . آروم بودم . همچنان به آسمون نگاه می کردم و با این آهنگ ملایم خودمو تسکین می دادم . وقتی ازش خواستم کیرشو ببنده و اونو فرو کنه توی کسم .. گفت حالا دیگه داری میای رو حرف ما . دیدی که چقدر لذت میده . این همون آرامش و لذتیه که بهش نیاز داشتی . همون زندگی و عشقیه که می خواستی . یه چند لحظه صبر کن الان بر می گردم -نه نغمه نرو تنهام نذار . من طاقتشو ندارم . -فقط یه دقیقه .. این قدر  کم طاقت نشو . کسم تحمل اونو نداشت که یه لحظه تنها بمونه . یه چیزی باید با هاش ور می رفت -نغمه جون کجا داری میری . تو که می دونی من الان بیش از هر وقت دیگه ای بهت نیاز دارم . -منم  اینو می دونم . آخه منم بهت نیاز دارم . دلم می خواد با هم حال کنیم .. تا اون بر گرده یه لحظه هم کف دستمو از روی کسم بر نداشتم . فقط جیغ می کشیدم . می خواستم تمام خانومای اونجا بدونن که من دیگه دختر نیستم دارم لذت می برم . چقدر این کسم هوس داره .. نغمه بر گشت .با خودش چند مدل کیر مصنوعی جدید آورده بود . یکیشونو که اندازه طولی اون کوچیک تر بود به کمرش بست و به من نزدیک شد . یک کیر دیگه رو هم دیدم که اون دو طرفه بود ..  یه فیلمی رو بچه ها چند شب پیش گذاشته بودند که در این حالت  دو تایی به هم حال میدن .. -نغمه جون اگه دلت می خواد اون دو نفره رو بیار با هم حال کنیم .. -اول می خوام یه حال سکسی عاشقونه با هات بکنم بعد ..  -ببینم من شیرینی بده شده ؟/؟ -باشه دفعه دیگه که اومدیم شیرینی خودت رو بده .. ولی همه این خانوما جدا جدا ازت انتظار دارن که بهشون حال بدی . -حتما همین کارو می کنم . نغمه اون کیر کوچولو رو بست به کمرش و اونو تا ته کسم فرو کرد . حالا فهمیده بودم که اون چرا از این کیر استفاده کرده . می خواست خودشو کاملا به من بچسبونه دیگه فاصله ای بین ما نباشه . به جایی رسیده بودم که حس می کردم حتی لبام هم پر هوس شده و یکی باید بیاد اونو در یابه . که نغمه اومد و اونجا رو با لباش بست . از پایین روی کس و از بالا  روی لبم کار می کرد . با حرکاتی که روی من انجام می داد سینه هاشو هم روی سینه هام می غلتوند .دستامو گذاشته بودم دور کمرش.. هیچ فاصله ای بین بدنهای ما نبود . ولی نغمه اگه می خواست منو ار گاسمم کنه باید از کمی بالاتر میومد و با حرکاتی سریع کسمو می کرد . دوست داشتم به این سبک ار ضا می شدم تا لذت این حالت هم بیاد دستم .. می خواستم بهش بگم این کارو انجام بده ولی روم نمی شد . خودش متوجه حالت نگام شد .. از جاش بلند شد .  کیرشو به حرکت در آورد . دستاشو رو سینه های من قرار داده بود . با حرکاتی سریع لبه ها و دو طرف کسمو به آتیش کشیده بود . کسم بازم دچار سوزش شده بود ولی در اوج لذت بودم . لبامو گاز می گرفتم دو تا دستامو محکم به چمنها فشار می دادم . و به اطراف گل پخش می کردم . پاهامو می زدم به زمین . نغمه دست بر دار نبود .. -زیبا حال کن حال کن .. من که مرد نیستم بخوام جلو گیری کنم . تا هر وقت که بخوای و دوست داشته باشی می کنم . اینو فرو می کنم توی کست -نهههههه نههههههه آخخخخخخ نغمه جون می خوام . می خوام ولم نکن همینو ادامش بده ..داره میاد داره میاد نغمه جون داره آبم میاد .. اووووووههههههه خواهش می کنم .. کسسسسسم کسسسسسسم می خاره .. ول نکن .. ولش نکن ..جوووووووون جوووووون اووووووخخخخخخ کسسسسسسم ..فریاد های من جنگل و طبیعت رو لرزونده بود . چقدر این لذتم و اوج اون ادامه داشت .. حس می کردم از دو طرف و از مرکز کسم آب به نرمی وگرمی همچنان در حال ریزشه .. .. ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر