ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

اتوبوس هوس 34

هیجان و هوس من و رویا رو از این رو به اون رو کرده بود .  اراده مون دیگه دست خودمون نبود . فقط یه لحظه متوجه شدیم که دو تایی مون لخت در آغوش همیم و اون چه جوری به طرف کیر من یورش برده و اونو گرفته به دهنش . -جااااااااان ایمان ایمان!  بدون تو ایمان من کامل نمیشه . من دارم لذت می برم . .. بده بده اونو به من .. -نههههههه نهههههه رویا اگه الان رستم بیاد .. -بذار بیاد بذار بیاد چند بار باید بگم که عیبی نداره دررو که قفل کردیم . مامانش داره کیف می کنه . هر چی من سر حال باشم به اون بیشتر می رسم .. -رویا رویا ! هر بار که می بینمت انگاری رویایی تر از دفعه قبل میشی .. -چشات قشنگه ایمان . همون چشایی که میشه چشای من تا با اون دنیا رو خیلی قشنگ تر ببینم . -چقدر به من افتخار میدی ؟!.. چون این حرفو قشنگ ترین زن دنیا داره بهم می زنه . می خواستم فشار زیادی به رویا وارد نکنم .. -چقدر ملاحظه منو می کنی . عیبی نداره بذار گونه هام گلگون شه پسرم بفهمه که مادرش  حال کرده . این جوری حسابی آب بندی میشه . من خیلی خوشم میاد . .. داشتم به این فکر می کردم که بیچاره رستم تا میره این مسئله رو که من دارم مادرشو می کنم هضمش کنه می بینه که چند نفر دیگه هم دارن از وجودش مستفیض میشن .. اونجا باید دم این شیلا رو ببینم یا یکی دو تا از این دخترا رو که حسابی حال اونو جا بیارن تا همه چی به خیر و خوشی بگذره وگرنه بد جوری گند کار در میاد . ولی حالا باید کون این رویا رو در یابم . نمی دونم چرا این روزها کون کلفت کردن و خوش کون بودن میون زنا مد شده . باسن های بر جسته و هوس انگیز .. حتی یه سری ورزشهایی هم در این زمینه رونق پیدا کرده که خانوما باسن های خودشونو تنظیم می کنند تا به فرم دلخواه آقایون درش بیارن ولی این رویا جون من از اون وقتی که یادم میاد و دیگه کلاس ورزشی هم در کار نبود همین جور خوش کون بود ولی الان به فکرش افتاده که برای حفظ فرم اون بره ورزش . -رویا من فدای  اون کونت . هرچی گنده تر و چاق تر بهتر . دست از گاییدنش کشیده و سرمو گذاشتم لاپاش .. -نکن ایمان ولت نمی کنم . داری یه کاری می کنی که اگه الان رستم هم بیاد بهت میگم جلو اون منو بکن . چون دیگه هیچی جلو دار من نیست . من فقط تو رو می خوام . فقط کیر تو رو می خوام . ولی خوشم میاد که با لذت داری همه جامو می خوری .. واسه این که  به وقت رسیدن رستم  کیر و کمرم سنگین نباشه سرعت عملیاتو زیاد کردم . دو طرف کون رویا رو بازش کرده اون سوراخ خوشگل کسشو  انداختم توی دید . اصلا نفهمیدم این کیرم کی رفت تا ته کس این زن حشری .. دیوونه اش کرده بودم -رویا ساکت ساکت الان رستم کلید داره میاد صدات رو می شنوه می فهمه که زیر کیر منی . زشته بده . من چه جوری تو روش نگاه کنم . -خوبه .. خوبه .. من باید بیشتر خجالت بکشم خیالم نیست تو می خوای روزی دو ساعت فقط پیشش باشی . عشق من چی داری میگی . این قدر حساس نباش . بذار صدام در بیاد . این جوری بهم بیشتر مزه میده .. بیشتر حال می کنم .  بذار رستم  بدونه . من که دیگه گیرش نمیدم . اونم منو بذاره به حال خودم . . شل نشو ایمان . با همون سرعت منو بکن که رویا فدای ایمانت شه . .. بعد از چند دقیقه حس کردم که اونو ارضاش کردم .  پس از لحظاتی سکوت و آرامش بعد از سکس که سینه هاشو در دستام نگه داشته و حرکتی نمی کردم  آب کیرم خود به خود روونه کسش شد .. . ولی اونو از توی کس بیرون نکشیدم . نگاهمو به دو تا قاچای کونش دوخته بودم . -رویا کمرت درد گرفت ؟/؟ -نه عزیزم نه عشق من تا هر وقت که دوست داشته باشی همین جوری واست زانو می زنم .. اصلا به پات میفتم . -ملکه زیبای من .. -عزیزم کیرت که داره بازم شق می کنه -این بار واسه کونته . تو که می دونی زیارت من قبول نمیشه اگه یه طواف و زیارتی از کون مقدست نداشته باشه . کیرمو در آورده و  با خیسی کس و منی های بر گشتی خودم روی سوراخ کون رویا جونو آب مالی کرده و کیرمو فرو کردم توی کونش .. -خیلی می چسبه و حال میده رویا .. -تو چطور دلت میاد که  این بدنو این کس و کونو زیر کیر یکی دیگه ببینی .. -سعی می کنم وقتی که این حادثه شوم اتفاق افتاد نبینم .. -دیوونه همیشه یه حرفی واسه گفتن داری . ولی من اصلا دلم نمی خواد یکی دیگه به بدن من دست بزنه . فرق ما زنا با شما مردا در همینه دیگه . وقتی ما به یک مردی وابسته میشیم دیگه همه جوره وابسته میشیم .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر