ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان بخش بر چهار 33

حالا دیگه می تونستم با کمی خم کردن سر خودم  کیر پسرامو بهتر ببینم . افشین دستشو کشید کنار تا ته تغاری منم بتونه با هام ور بره . هر سه تا مون نمی دونستیم چه جوری به راهمون ادامه بدیم . راهی که می دونستیم مقصدش کجاست . -پسرا بیکار نشینین . اشکان اومد و یه پامو از وسط  خم کرد و با دو تا دستاش مالوندن منو شروع کرد . اون طرف افشین همچنان با کسم مشغول بود . کاملا سست شده بودم . سه تا آدم لخت در کنار هم .. باید یواش یواش یک قدم جلو تر می رفتم . باید در نمایشی که اونا رو هم بازی می دادم شرکت می کردم . طاقباز کرده دستمو گذاشتم روی کسم . به پسرام گفتم که این قسمت خیلی درد می کنه و نمی دونم که چیکار کنم . خیلی بی حسه .. افشین اومد جلو .. کف دستشو گذاشت روی کسم .. از اونجا رفت زیر ناف -مامان اینجات  درد می کنه ؟/؟ -آره تا زیر نافم درد می کنه . می خواستم کاری کنم که بگه با یه نیروی قوی میشه اونو ردیفش کرد . مثلا یه کیری که وارد کس شه و حالشو جا بیاره . اشکان هم واسه این که سرش بی کلاه نمونه کف دستشو گذاشت رو شکم و مثلا داشت منومعاینه می کرد . -شما مردا راحتین از این دردا ندارین و خوب باهاش کنار میایین . هر چند هفته در میون هم چیزی به نام پریود شما رو اذیت نمی کنه دچار ضعف بدنی نمیشین . -مامان تو هم اگه خوب با این شرایط کنار بیایی و مدارا کنی دچار مشکل نمیشی .. کیرافشین درست روبروی کسم قرار داشت و سر کیرش به سوراخ کسم چشمک می زد . انگاری داشت به من تعظیم می کرد . -مادر این دردی که تو داری باید از درون گرم شی . باید یه چیزی اون قسمت شکم و زیر شکمت رو گرم کنه .. اون داشت کس شر می گفت و منم کس شر می شنیدم . افشین خودمو میگم . -حالا بیا منو کاملا بغلم بزن خودتو بهم بچسبون شاید این جوری گرم شدم . همین کارو هم انجام داد ولی این بار کیرشو به بدنم چسبوند .دلم می خواست ناله کنم و بگم زود باش پسر زود باش من دیگه نمی تونم صبر کنم تحملشو ندارم . مادر شما کیر می خواد..ولی اینجا هم مثل زمانی که با اون دو تا پسرام بودم دلم می خواست که اونا خودشون پیشقدم شن .  من طاقباز شده بودم . افشین کف دستشو گذاشت رو شکمم و گفت مادر همین جات درد می کنه دیگه . مشکل دیگه ای که نداری -تمام تنم درد می کنه که تو و داداشت دارین منو سر حالم می کنین ولی این قسمت داخل بدنه .. -یه راهی داره . من نمی دونم شاید حالا پریود هستی این درد رو داری -نه عزیزم این درد روقبل از پریود و بعد از اون هم  دارم . همیشه دنبالمه .. -از کی شروع شده .. -راستش تا وقتی که بابات پیش ما بود این درد رو نداشتم . از وقتی که واسه عیاشی های خودش رفت امریکا منم یه مدت بعد این درد هام شروع شد . -مادر راستش چاره اش  اینه که ازدواج کنی ولی ما پسرا نمی تونیم تحمل یه مرد غریبه رو در این منزل داشته باشیم و تحمل دوری از مامان گلمونو هم نداریم . البته مادر امید وارم متوجه منظورم شده باشی که برای چی من گفتم که باید از دواج کرد . -آره عزیزم دوزاریم افتاد . از این که این جور با نزاکت و مودبانه مسائلو مطرح کردی خیلی خوشحالم و نشون میده که پسرای گل من چقدر خوب تر بیت شده و فر هنگشون بالاست . پس به نظرت باید چیکار کرد که درد در این ناحیه خوب شه .. -خب مامان آب در چشمه و ما تشنه لبان می گردیم . باید به بعضی مسائل از دید گاه درمانی اون توجه داشت .. فقط به خاطر در مان ..-میشه روشن تر بگی .. -خب مادر من خودم به تنهایی می تونم  در مانت کنم . -داداش !  منو فراموش نکن . منم هستم . منم می خوام یه کمکی به مادر جونم کرده باشم . تازه تو تنهایی خسته میشی و من دوست ندارم این جور شه .. اشکان هم اومد کنار افشین قرار گرفت . حالا دیگه راحت تر از هر زمانی زبون همو می فهمیدیم . کیر دو تایی شون کاملا شق القمر شده بود . آماده ورود به کس من بود . افشین : مادر خیلی سخته گفتنش-بگو نترس ..دستشو ته آلتش لول کرد و در حالی که کیر کلفتشو به رخ من می کشید گفت مادر این باید بره توی بدنت .. باید داغ در مانی بشه . تماس این قسمت از بدن من با قسمت داخلی بدن تو حرارتی ایجاد می کنه که درد ها رو تسکین میده و به مرور زمان در مان می کنه .. اشکان : داداش پس از درمان نمی تونی ولش کنی . اون وقت بیماری بر می گرده ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر