ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

پسران طلایی 26

شیرین واسه سینا ناز و عشوه می کرد ازش می خواست که بیاد و باهاش حال کنه . می خواست از دل پسر در بیاره ولی سینا فقط به رفتن فکر می کرد .. به هر حال اون نمی تونست به شیرین اخم کنه بهش نیاز داشت . وقتی به خودش اومد که شیرین بدن لختشو در آغوش کشیده در حال ساک زدن کیرش بود .  با توجه به این که سینا دو تا دختر خوشگلو گاییده بود دیگه هیچ تمایلی واسه کردن شیرین نداشت .. خسته بود . دلش واسه خونواده اش تنگ شده بود . حس کرد هیچ راه فراری نداره جز اینکه زود تر این زنو ارضاش کنه . سرش هم درد می کرد ولی چاره ای نداشت . . کیرشو از دهن شیرین بیرون کشید و اونو درجا فرو کرد توی کسش . سعی کرد ملیسا و مهشید رو به یادش نیاره تا از گاییدن شیرین لذت بیشتری ببره . و تلاش کرد که با اشتها و هیجان اونو بکنه . چون شیرین خیلی زرنگ بود و سینا نمی خواست کاری کنه که اون متوجه شه که حال نمی کنه . هر چند خیسی کس زن تا حدودی سینا رو داغش کرده بود و به اون لذت می داد -پسر ! دیدی بهت گفتم .. کیرت واسه شیرینت چقدر کلفت شده .. -جنس خوب دیده دوباره کلفت شده .. -دلم می خواد فقط مال من باشی -شیرین جون حواست باشه که خودت به من گفتی که در این کار نباید عاشق شد . تازه تو شوهرهم داری -راست میگی نباید عاشق شد ولی حسود که میشه بود . خوشم اومد وقتی اومدی و حسادت کردی .. -خیلی بد جنسی شیرین جون که از سوختن من لذت می بری -فدای تو .. فقط با کیرتو حال می کنم . فرزاد هم پسر بدی نیست . الان اون جوری که مشتریای ما زیاد میشه ما نیاز به پرسنل زیادی داریم . این که نمیشه تمام بار ها و کار ها روی دوش تو باشه . اگه می کشی همه رو بسپرم به تو .. شیرین همچنان می خندید .. -نه .. شاعر میگه کم بکش همیشه بکش .. -فقط یادت باشه سینا جون یه جای خالی همیشه واسه من داشته باشی .. عاشقتم پسر .. - اگه بدونی سردار چقدر ازت خوشش میاد . -شوهرت از من خوشش میاد ؟/؟ -آره میگه باید یه بر نامه ای بچینیم که من و سینا تو رو بکنیم . -یعنی سردار تا این حد راضیه ؟/؟ -آره عزیزم ولی من واسه این که تو ناراحت نشی و کیر دیگه ای رو نزدیک من نبینی قبول نمی کنم .. سینا که برای رفتن به خونه عجله داشت دستاشو رو سینه های زن قرار داد و اونو که در یک حالت قمبلی گذاشته به شدت مورد ضربات و حملات کیرش قرار داد .  کس شیرین همچنان آبدار بود و کیر کلفت سینا رو به خوبی تحمل می کرد . -جوووووووووون عجب کس و کونی داری شیرین -جدی میگی سینا .. تو که ملیسا رو با همه تر و تازگی خودش گاییدی دیگه ما چه به دردت می خوریم .. -اوخ نگو .. تو با عشق و با یه احساس خاصی زیر کیر من و در آغوش من  هستی و همین خیلی به آدم حال میده . یک احساس طبیعیه . این جور سکس ها خیلی می چسبه -پس بچسبون . خودت رو به من بچسبون . تا خوب بچسبه .. -حالا هم چسبیده شیرین جون .. شیرین حس می کرد که در حال ارضا شدنه .. -سینا عزیزم شل نگیر .. محکم .. همین جوری مردونه منو بکن .. -فدات شم .. ای به روی چشم و به زیر کیر .. پس بیا بگیر .. وقتی شیرین ارگاسم شد سینا هم چند قطره از آب کیرشو روونه کس شیرین کرد تا زن فکر نکنه که نسبت به اون بی حال و بی خیاله . زن دست بردار نبود .. -سینا جون اگه سیر نشدی بازم می تونی منو بخوری - مگه آدم از شیرین و چیز شیرین خوردن سیر میشه ؟/؟ولی حس می کنم که فردا هم باید یه کار جدید داشته باشم یه سری هم باید به خونه مون بزنم .. سینا با ماشین مثلا آژانس که در اختیارش بود و مثلا داشت کار می کرد رفت خونه شون .. خیلی خسته بود ..پدرش سر کار بود . ساناز و مادرش سارا خونه بودند .. -مامان چرا بازم چشات قرمزه ..مگه بابا بازم رفته دختر بازی ؟/؟ پدرشو در میارم .. رفت اتاق ساناز .. صورت خواهرشو بوسید .. خواهرش هم خیلی عبوس و اخمو نشون می داد . -آبجی کوچولوم واسه چی ناراحته ؟/؟ -داداش من کوچولو نیستم . من واسه خودم خانومی شدم . میرم دانشگاه .. -آخرش واسه ما یه  دختر تر و تمیز ردیف نکردی . به تو هم میگن خواهر ؟/؟ خیلی خسته ام . به طرف ساناز رفت و صورتشو بوسید . -خواهر کوچولو خیلی خسته ام دو روز یکسره داشتم دنده می زدم و کلاج ترمز می گرفتم . سینا خودش خنده اش گرفته بود . به یاد حرکات کیرش افتاده بود که می شد گفت همون دنده زدنه . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر