ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 31

-لاله ! عزیزم دوستت دارم .. دیگه نتونستم حرفی بزنم . فقط دلم می خواست اونو تا می تونم به یه حدی برسونم که لذت ببره . عشق کنه .. ولی از اون جایی که کیرمو توی کس فروغ فرو کرده بودم و مزه کس اومده بود زیر زبونم و کیرم .. خیلی دلم می خواست که یه اسبابی هم فراهم می شد که می تونستم کیرمو توی کس لاله جون فرو کنم ولی نمی شد  من که نمی تونستم بهش بگم هوس  اینو دارم که کستو بکنم . دلم می خواد باهات حال کنم . اون باید از دواج می کرد تشکیل خونه و زندگی می داد . فکر نمی کردم که هوتن بتونه زوج مناسبی برای اون باشه . اون آدمی نبود که بتونه واسه لاله موندگار باشه یا اون جوری که دوست من می خواد بهش حال بده . اون بیشتر با کون دادن حال می کرد . با این که من با کیرم این پسر رو گاییده بودم ولی اون همجنسگرایی رو هم خیلی دوست داشت . شاید فری تنها کسی نبود که هوتن رو می گایید و پسرای دیگه و گروه همجنس باز ها یا گی ها با هم حال می کردند . من یکی که از ورود به جمع گی ها خیلی خوشحال می شدم ولی به خاطر لاله مجبور بودم رعایت کنم . حالا هم با تمام وجودم سعی داشتم کاری کنم که اون به ار گاسم برسه و خوشحالش کنم . شاید این جوری تا حدودی از عذاب وجدان من کم می شد . لاله طوری به هوس اومده بود که گذاشتم هر کاری که دوست داره باهام انجام بده .  بازم خوب بود که موهای سرم ریشه محکمی داشت . اون لباشو از هوس گاز می گرفت و منم لبامو از درد گاز می گرفتم . ولی ول کن کس خوشمزه اش نبود . آخ که این کس گاییدن داشت . کیر شیدای شی میل واسه کس دوستش لاله جون می داد .. طوری دست و پا می زد و حشرش زده بود بالا که حس کردم تا دقایقی دیگه کارش تمومه . -شیدا دوستت دارم . دوستت دارم .. درسته بخورش .. فدات شم دوست من .. چقدر تو خوبی .. خیلی .. عاشقتم ... شیدا .. ولم نکن .. منم ولش نمی کردم . فقط لحظه به لحظه کسشو محکم تر لیس می زدم . اون همه چیزم بود و اگه این فری و هوتن سوتی می دادند دیگه کار تموم بود . دیگه نمی تونستم پیش اون سرمو بالا بگیرم ... لاله رو ارضاش کردم . حالا نوبت من بود که  بایستی باهاش حال می کردم . البته اونم لذت می برد و هوس اینو داشت که من کیرمو توی کونش فرو کنم . چه استیل قشنگی داشت کون لاله .. طراوت و تازگی کون لاله رو کون فروغ نداشت . تماشای کون دوستم به من حال می داد . از وسط بازش کرده و اول لبامو گذاشتم روی سورخ کونش . اون جوری که دلم می خواست و به من حال می داد نمی تونستم ماچش کنم . خود منم که دو طرفه فعالیت داشتم از این که یکی سوراخ کون منو ببوسه خیلی حال می کردم . واسه همین می دونستم که لاله هم می تونه چه حسی از این حرکت من داشته باشه .  انگشتامو گذاشته بودم روی کس خیس اون . چقدر بهم مزه می داد . دلم می خواست کیرمو می کردم توی کس رفیق خوشگلم . کاش من شوهرش می شدم . دوباره قاچای کون لاله رو از وسط بازشون کرده این بار نوک زبونمو گذاشتم روی سوراخ کونش .. می دونستم از این حرکت منم خیلی خوشش میاد . خیلی دوست داشت که کونشو همش زبون بزنم . خودشم چون می دونست که این حرکت خیلی حال میده برای همین همیشه سعی می کرد که رو منم پیاده کنه .. -شیدا کونتو بگیر طرف من تا سوراخشو لیس بزنم . می دونم خیلی خوشت میاد .. -لاله جون کیف که داره و خیلی دلمم می خواد ولی حالا بیشتر دوست دارم که کیرمو فرو کنم توی کونت و لذتمو کامل کنم .. -پس بکن بکن عزیزدلم عشق من کون من آماده آماده هست . حالا هوس  کیرت رو داره . -هوس کیر هوتن رو چطور . دوست نداری اون تو رو بکنه . -داغ رو دلم نذار که دلم از دستش خونه . اون آدم بشو نیست .نمی دونم چیکار کنم . می دونم هنوزم به پسرا کون میده . اون می دونه و وجدانش . من که نمی بخشمش . -خب لاله جون حتما کون دادن بهش خیلی حال میده . همون جوری که من و تو حال می کنیم -شیدا چی داری میگی . اون یک پسره .. یک مرده . کون دادن برای پسرا خوبیت نداره . اصلا از شخصیت ومردانگی اونا کم می کنه . -تو که می دونی این جوریه پس چرا عاشقش شدی . پس چرا ولش نمی کنی .. -نمی دونم نمی دونم چرا . برای دوست داشتن و این که چرا عاشق یکی میشی نمیشه جواب مناسبی داشت .. حتی واسه این که بگم چرا توی شیدا رو دوست دارم و از بچگی دلم می خواست همیشه با تو باشم هم جواب درستی پیدا نمی کنم ... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر