ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

رقابت در خیانت

زنم و دختر و پسرم رفته بودن سفر و من باهاشون نرفته بودم . البته  گروهی از فامیل جمع شدند و با هم رفتن به یک سفر آبگرم . کم حوصلگی  و این که مرخصی اداری هم واسم جور نشده بود منو خونه نشین کرد . راستش مدتها بود که شیطون رفته بود توی جلدم که باید حتما با یکی غیر از زنم سکس داشته باشم وگرنه سرم کلاه میره .. وقتی  دوستای قدیم و همکارا یه جایی دور هم می نشستیم و اونا از زن بازیهاشون تعریف می کردن من چیزی واسه گفتن نداشتم .  راستش  زنم یک زن خیلی خوشگل و خوش اخلاق بود . معلم دبیرستان بود واسم چیزی کم نمی ذاشت . دخترم تازه رفته بود دانشگاه و پسرم هم می خواست بره سال آخر دبیرستان  . همسرم  تازه می خواست چهل سالش تموم شه و منم یه سه سالی رو ازش بزرگ تر بودم ..  خیلی با خودم در گیر بودم تا قبول کردم که با یکی دیگه غیر از زنم باشم . به خودم گفتم که همین یک باره . دیگه اینکارو نمی کنم . .. من در اداره ای که کار می کردم رئیس یک قسمتی بودم و یکی از کار مندای زیر دستم که با هام خیلی صمیمی بود و براش کاری هم انجام داده بودم و اهل این بر نامه ها بود گفت که یکی رو برام جور می کنه که عین هلو ..خیلی هم جوون و تر و تازه .. -ببینم دختر که نیست .. -نه بابا دختر چیه . ما با دختر جماعت کاری نداریم . دنبال دردسر نمی گردیم . پارسال عروسی کرد امسال طلاق گرفت . ببین چیزی بهش نمیدی . حساب کتابش با من . اگه چیزی بهش بدی روش زیاد میشه . -برای چی این کارا رو می کنه ..-اتفاقا نیاز هم نداره .. ولی زیادی می خواد . اهل حال هم هست . باباش هم وضعش بد نیست . تازه ماهی یک سکه هم بابت مهریه از شوهرسابقش می گیره .. -این که در آمدش از منم بیشتره -بعضی ها آینده نگرن دیگه .. دختره یا بهتره بگم زنه رو تحویلم داد و رفت . هیجان زده بودم . به زحمت بر خودم مسلط شدم . هیکلش حتی تیپ و چهره اش شبیه دخترم بود . یه مانتوی کوتاه هم تنش کرده بود . قبلش رفته بود م جلو آینه . چند تار موی سفیدی  سر و سبیلم رو با قیچی بر داشته بودم . اون می تونست جای دخترم باشه . سختم بود . -کارت رو بکن . من آماده ام .. راستش اونو بردم اتاق پسرم و روی تخت اون . نمی خواستم در اتاق خواب خودم باشه که رو وجدانم اثر بذاره . هر دو مونو خودم لخت کردم .  اولین باری که زنمو گاییده بودم یکی دو سالی رو از این بزرگ تر بود . تپل تر هم بود . با سینه هایی درشت تر .  بیش از دو برابراین دختر سن داشتم . همین بیشتر باعث می شد تا نازشو بکشم . خودمو روش دراز کردم . حس کردم تمایل چندانی نداره به این که لباشو ببوسم . از نوک سینه هاش شروع کردم . سینه هاش به اندازه یک لیموی متوسط یود . شکم نداشت . خیلی ناز و فانتزی بود . با بوسه هایی آروم اومدم به طرف پایین . قالب کسش کوچولو و تازه بود . صورت و حتی کسش نشون از جوونی اون داشت . وقتی کسشو میک زدم و لحظه به لحظه خیسی کسشو بیشتر حس می کردم و باز و بسته شدن چشاشو می دیدم از این که داره لذت می بره لذت می بردم . اعتماد به نفس من زیاد شده بود . دستاشو خیلی آروم میذاشت رو سینه هاش .. از این مدل لذت بردناش خوشم میومد . از این که کسشو میک بزنم خیلی خوشش میومد . اون اول می گفت که عجله کنم کار داره ولی جیکش در نمیومد . خیلی ساکت بود .. پس از چند دقیقه ای که کسشو میک می زدم حرکات لای پاش زیاد شده بود . یه لحظه محکم خودشو بهم چسبوند -جاااااااااان خوشگله حالا نوبت اینه که اون اصلیه رو فرو کنم توی کست .. -نهههههههه خیلی کلفته .. بی پروایی این دختر منو بی پروا کرده بود . لاپاشو باز کرد تا کیرم راحت تر بره توی کسش . خوشگله کس خیلی تنگی داشت . خیلی بهم می چسبید . گاییدن اون کس تنگ خیلی مزه می داد . اسپری بی حسی هم زده بودم و تا می تونستم گاییدمش . طوری که یک بار دیگه هم اونو به حدی  حشریش کرده بودم که خودش دست بر دار نبود . -بکن .. بکن .. تند تر .. چقدر کلفته .. به آدم حال میده .. منم از فرصت استفاده کرده کمرشو گرفته اونو از زمین بالا ترش آورده و  رو هوا آن چنان می گاییدمش که از جیغ و داد های هوس انگیزش می ترسیدم که در و همسایه ها متوجه شن . اونو گذاشتمش زمین . کف اتاق ولو شده بود .  انگاری رو زمین راحت تر می کردمش .. با این که کونش گنده نبود ولی خیلی تازه بود . یک بار دیگه ار گاسمش کردم . می گفت برای اولین باره که در یک سکس دوبار ار ضا میشه .. این چقدر در تقویت روحیه من موثر بود . می تونست به وقت سکس با همسرم انرژی بخش باشه . روی کیرم کاندوم کشیده و اونو فروکردم توی کسش .. خیلی دلم می خواست مایه حیاتمو نثار کسش می کردم ولی توی همون کاندم خالی کردم . جونی دوباره گرفته بودم . هوس کونشو کرده بودم . .. شجاع شده بودم . همکارام می گفتند اگه در بر خورد با این مدل زنا هر قدر با محبت تر باشی بیشتر رو آدم سوار میشن ولی من خیلی مهربون بودم . زیاد هم که نمی شد سخت گیری کرد . با این حال کمرشو گرفتم . کیرمو سخت به سوراخ کونش فشار می دادم . دست و پا می زد . دستمو گذاشتم جلو دهنش . سرشو آروم به زمین فشار دادم .. ولی کیر  من اونجوری هام که فکر می کردم راه سختی نداشت . یعنی من زنمو سخت تر می گاییدم . حفره کونش خاصیت ار تجاعی بیشتری داشت تا کون زنم . چقدر تماشای سوراخ کونش که به وقت جلو عقب کردن کیرم حالتش عوض می شد به من لذت می داد .  کاندوم رو هم که به وقت خیس کردن روی کیرم گذاشته بودم انداخته بودم دور و خیلی راحت می کردمش .. -اگه می خوای خالی کنی کاندوم بکش کاندوم بکش .. خواهش می کنم ... ولی من این بار حرفشو گوش نکردم . آب کیر من می خواست بره توی کونش .. خطر بار داری هم نداشت . چقدر بهم چسبید . آبمو ریختم توی کونش . یک زن نوزده ساله رو گاییده بودم . کیف کرده بودم و اونم ازم لذت برده بود .. با این که همکارم بهم سفارش کرده بود که پولی بهش ندم ولی من یه بیست تومنی بهش دادم و گفتم که چیزی نمی خواد به دوستم بگه ... اونو فرستادم رفت .. وقتی که زن و بچه هام بر گشتند رفتم توی خط فیلم .. به زنم گفتم که چقدر دلم واسه سکس با تو تنگ شده .. ولی  تا چند روزی نمی تونستم نگاهمو به نگاهش بدوزم .. چند وقتی گذشت .. دیدم یه روزی عیال اومد و کنار من داره من و من می کنه .. -می دونم اون دفعه رفتیم آبگرم و باهامون نیومدی و دلت هست این دفعه فامیلا بر نامه گذاشتن که برن اصفهان شیراز .. اگه باهامون بیای که خیلی عالی میشه .. فکرم رفت پیش این که بازم یه چند روزی رو می تونم مجرد باشم .. -عزیزم کاش زود تر می گفتی .  الان یکی از همکارام رفته مرخصی کار اونو من و یکی دیگه قبول کردیم . اون رفته مکه به این زودی بر نمی گرده .. ولی من مرد بد جنسی نیستم . تو و بچه ها می تونین برین . چند روز دیگه که مدرسه و دانشگاه باز میشه دیگه از این موقعیت ها جور نمیشه -آخ فدای تو شوهر گلم . چقدر تو آقا و فهمیده ای .تو بهترین شوهر دنیایی .. وقتی بر گشتم جبران می کنم ..  دوسه روز مونده بود که اونا برن و من داشتم با همکارام بر نامه ریزی می کردم که حداقل یک روز در میون یکی رو کنارم داشته باشم که واسه زنم زیاد دلتنگی نکنم . آخ که چه حرفایی داشتم که با این همکارام بزنم . دیگه پیش اونا کم نمی آوردم . می تونستم سربلند باشم و به اصطلاح سری میون سر ها داشته باشم..... پایان ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر