ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هر کی 185

مامان با این حرفای من خیلی خوشحال شد . هر چند می دونست که برای شیر کردن اون این حرفا رو زدم . ولی بازم لذت می برد . این همون چیزی بود که من می خواستم . ولی خیلی خوب هم تونسته بود سر مردا رو گرم کنه .  چند تا رقص رو با هم تر کیب کرده بود و دل مردا رو می برد . راستش با این که من پسرش بودم و هر وقت که دلم می خواست می تونستم اونو بکنم ودر حال گاییدن یه کس و کون تمیز هم بودم ..از این که اونو این جوری می دیدم  دلم رفته بود و دوست داشتم این طرف قضیه رو زود تر تمومش کنم . ضربات شدید و سهمگین کیر من بر عفت دلاور و عفیف دیگه طوری تماشا چیانو به وجد آورده  که اونایی که شاهد بودند در حال سوت زدن و هورا کشیدن بودند . حیف بود که پس از این جور گاییدن و شور و هیجان در کس ناب و نازش خالی نکنم . آتیشبار راه انداخته بودم . عفت حسابی سوخته بود و دو آتیشه شده بود . وقتی که ارضاش کردم با چند ضربه دیگه آبمو  ریختم توی کس عفت خوش گوشت . پری جون از این یه تیکه بدون این که چهره مون بیفته عکس و فیلم گرفت . .. من که از حال رفته بودم . آخه گاییدن منصوره و آرمیلا و پریسا و یکی دو تن دیگه  قبلش خود همین عفت و مامان و بازم این عفت و حتی پری .. دیگه اگه خود کوه می خواست اینا رو بکنه به گاییدن می رفت چه برسه به من ... کار عفت رو تموم کردم . رفتم سراغ مامان . اون فقط مردا رو تشنه کرده بود . فقط هوس کیر کلفت پسرشو داشت . با همه عطشی که داشت حسابی سر اونا رو گرم کرده بود  تا من بتونم خودمو از دست عفت خلاص کنم . چقدر این سکسها داشت واسه من یکنواخت می شد . دلم می خواست با چهره های تازه ای حال می کردم . با این که الیا جون منو به هیجان آورده بود ولی همین که روی کیرم نشست دیگه آروم گرفتم -مامان یکی دو ساعت پیش گاییدمت . چقدر تو حریصی . -آریا از من چرا می پرسی . از این کیر کلفتت بپرس که داره این جا رو درو می کنه . وقتی که این جوری به این همه غریبه حال میدی من که مامانتم از همه واجب ترم .  خودشو روی کیر من طوری بالا و پایین مینداخت  تا این جوری همه  ببینن که چه جوری داره با کیر من و من حال می کنه . -مامان این اولین بارت نیست که داری روی کیر من  می گردی . -می دونم عزیزم . می خوام یه وقتی بعضی ها فکر نکنن که صاحبت شدن . اونایی که تا حالا کونها رو شلاق می زدند حالا کون خودشونو میندازن توی دوربین و می خوان اینجا واسه ما پوستر بذارن . من نمی دونم این مادر شوهرم چه مادر شوهریه که به اینا رو میده . تو هم کم بی تقصیر نیستی . -مامان پری جون حالیشه داره چیکار می کنه . -آره دیدیم . کون اون چه بر تری بر کون من داشت . اگه بدونی چقدر ازش عکس گرفت . -من خودم شاهد بودم و دیدم . مامان پری جون به موقعش از تو هم عکس می گیره . اینجا تا داریم از این دیوار های خالی داریم . ولی خب در شرایط عادی که نمیشه این عکسها رو دیوار ها باشه . نصب اونا برای این دوروز و بر داشتن اونا از روی دیوار وقت می گیره . باید هم طوری باشه که دیوار رو زخمی نکنه و یه ابتکارات دیگه ای هم به خرج بدیم . مامان داشت حرص می خورد . حق هم داشت برای اونی که در آن واحد جوابگوی چند تا مرد بود و گرم کن و گرم کون مجلس بود و همه رو می خندوند  و حسابی بشاش بود خیلی گرون تموم می شد اگه مادر شوهرش می خواست به اون بی توجهی کنه . سینه های  مامانو گذاشتم توی دهنم و بعد از اون کسشم خوب لیس زدم و کاری کردم که یه حال درست و حسابی بهش داده باشم . . بعد  این بار خودم افتادم روش و تا می شد اونو گاییدم . کیرمو تا انتها می کردم توی کسش وبعدش هم تقریبا تمامشو می کشیدم بیرون . فکر نمی کردم کیر من یک بار دیگه هم مامانو به اوجش برسونه . خلاصه دور و بر خودمو می پاییدم تا بتونم یه ملاقاتی با این  پری جون داشته باشم و بهش بگم که هوای مامانو هم داشته  باشه . وقتی رفتم طرف پری اون اولش حس کرد که اومدم تا یه بار دیگه باهاش حال کنم . ولی من خیلی عصبی و ناراحت و گله مند نشون دادم -عزیزم پسر گلم . -من نوه ات هستم -چیه چرا این جوری حرف می زنی . طوری صحبت می کنی که می خوای نشون بدی پری جون تو خیلی سن داره . راستشو بگو چت شده . زود باش من کسم می خاره نمی تونم قهر کردنای تو رو ببینم . -ببینم تو چرا به مامان من توجه نکردی . به نظر تو قالب کونش از فالب کون عفت ضعیف تره که ازش اون جور که باید و شاید عکس و فیلم نگرفتی ؟/؟ -من ازش یکی دو تا عکس گرفتم . دلیل نمیشه که من هر عکسی رو که از عفت گرفتم اونو بچسبونم به در و دیوار .. واسه همین ناراحتی ؟/؟ -پری جون باید به من قول بدی که از دلش در بیاری .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی  

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر