ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

لز با دختر خجالتی 53

حس کردم  یک کیر مصنوعی می تونه بهتر از همه اینها باشه . هم این که می تونم این تصور رو داشته باشم که مثلا شوهر کردم و دارم توسط اون ردیف میشم . در حالی که  این کارو نغمه جون برام انجام می داد . -زیبا خیلی دلم می خواست که پنجه ها مو فرو می کردم توی کست . اگه بدونی که این کار چقدر به من حال میده -فدات شم تو هر جوری که دوست داری می تونی با هام حال کنی . -نه زیبا جون باید به فکر تو هم باشم .نمی تونم که بهت عذاب بدم و کاری کنم که تو درد بکشی . -آخ که تو چقدر خوبی نغمه جون و همش می خوای هوای منو داشته باشی .  کیر رو به کمر بندش و بعد  به خودش بست . -ببین زیبا یه دستی بهش بزن ببین خشک نیست . یه نرمی خاصی داره . خیلی طبیعیه . هر چند که تو تا حالا کیر نخوردی ولی بعد که از دواج کنی یا دوست پسر بگیری متوجه می شی که با یه جنسی از این مرحله رد شدی که یک حالت طبیعی تری داره .. -نغمه جون من آمادگی اونو دارم و اصلا هم نمی ترسم . چقدر هیجان انگیز بود . . نغمه دلش می خواست با من حال کنه . تنمو داغ کنه . خیسی کسمو زیاد کنه . کیر رو با یه محلولی چربش کرد تا هنگام فرو رفتن به کس من اذیت نکنه -نغمه جون کس من به اندازه کافی هوس داره و چربه . زحمت چرا می کشی . -فدای زیبا جونم . دیگه تو باید حسابی به این جمع شیرینی بدی . -اونا هم لاید یه چیزی بهم بدن .. -آخ عروس خانوم تو چقدر شیطون بلایی . نغمه با حرفاش با شوخیهاش و با حال دادنهاش منو آرومم کرده بود . دلم می خواست هر چه زود تر از این مرحله رد شم و کارم تموم شه . چشاشو به چشام دو خته بود . سر کیر رو به طرف پایین پاش قرار داده تا بتونه از ناحیه شکم تماس بیشتری با من داشته باشه . من و اون یه بار دیگه دست دور کمر هم لبامونو به هم چسبوندیم . سینه هام به سینه هاش چسبیده بود . کیر مصنوعی سرش خم شده با لاپام تماس داشت . پامو باز کردم . چه احساس قشنگی ! یه دنیا هوس اومده بود سراغم . این که سر کیر مصنوعی با کیرم در تماس باشه یه حرکت جدید بود ولی  کس من بار ها و بار ها در همون ابتدای ورودی خودش به وسیله چیزای خیلی کلفتی لمس شده بود . -زیبا می شنوی صدای پرنده هایی رو که به خاطر من و تو می خونن ؟/؟ -تو از کجا می دونی که اونا برای من و تو می خونن . -من صدای عشق و هوسو می شناسنم . صدای لذت .. صدای آرامش .. -من و تو هم مثل دو تا جفت عاشقیم ؟/؟ -آره زیبای من . وقتی که با تو اوج می گیرم پس یار پر واز من تو هستی . نوک انگشتشو گذاشته بود روسر کسم . حالا چند تا از انگشتاشو فرو می کرد توی کسم و بیرون می کشید -اوووووووففففففف اوووووووخخخخخخخ نغمه جون من که همین حالاشم از حال رفتم . اون دستاشو از توی کسم بیرون کشید و گفت نه هنوز با این انگشتا خونی نشده . حالا که برامون خیالی نیست هنوز دختری . باور کن اگه با ترس و لرز این کارو انجام می دادیم حتما پرده ات پاره می شد -نغمه جون خوشم میاد لذت می برم . نمی دونم یه چیزی در انگشتات هست که هر چه اونو فرو می کنی توی کسم و می کشی بیرون فکر می کنم که تاره این شروع لز من و توست . به من هیجان میده . -بازم ازت می پرسم . می خوای ؟/؟ -بیش از هر وقت دیگه ای . به همون اندازه که نفس می خوام تا باهاش زندگی کنم و به همون اندازه که دوست دارم با تو و با زهیدا باشم دوست دارم که این راه باز شه تا منم بتونم مثل شما بیشترین لذت رو از این کارم ببرم . از زندگیم . از لحظه هایی که با جسم و جانی برهنه در کنار شما قرار می گیرم . -زیبا نگاه کن به فضای بالای سرت . چقدر همه جا زیباست . می تونی آسمون آبی رو ببینی و نور خورشید رو . حس می کنی که داری پرواز می کنی -همراه با تو نغمه جون . برای من کلام تو از نغمه این پرنده هایی که دارن از عشق و هوسشون می خونن شیرین تره .. -مطمئن باشم زیبا جون .. -آره آررررره .. حس کردم که داره خوابم می گیره . وارد دنیای خوشی شده بودم که تا به حال حسش نکرده بودم .-نغمه جون چیکار کردی خیلی خوشم میاد . فکر می کنم کسم اون قسمتهای جلوش داره آب میشه -چیزی حس نمی کنی ؟/؟ یه چیزی یا یک حسی که با بقیه حس هایی که تا حالا داشتی فرق داشته باشه ؟/؟ -نههههههه نهههههههه اون کیر رو حرکت داده بود . به طرف جلو .. -نغمه دوستت دارم .من دستای قشنگ و گرمت رو می خوام . کاش تو  تا آرنج دستتوفرو می کردی توی کسم .. کیر مصنوعی حرکت رو به جلوی خودشو انجام داد . بعد از چند سانت اولیه که از مرز کس رد شد و پیشروی طرف داخل رو انجام داد کمی احساس درد می کردم . درد همراه با سوزشی شیرین .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر